Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Lakatkaa vanhenemasta hyvät ihmiset. Minä olen vieläkin nuorekkaan 15-vuotias. Se tosin ei ole mikään matemaattisesti kiinnostava luku, kuten 4^2...
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Kassi on juniori.

...hetkinen, etkös sinä ole lukion ekalla? Oletko sinä joku myöhäsyntyinen? Joulukuun synttärit vai?
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Joulukuun yhdeksäntenä 1986 synnyin tähän julmaan maailmaan jossä ilkeät stefut uhkaavat keskustelufoorumeilla lähettää kiimaisia apinoita viattomien nuorten koteihin.

Meillä ei muuten ollut lukiossa tänä vuonna minkäänlaisia initiaatioriittejä, orjapäiviä tai muunlaisia.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Eikö? No sepä ikävää. Miksi kaikki nykylukiot ovat niin nynneröitä näiden suhteen? Minä nautin kovasti.
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Minä nautin kovasti.
            "Nautit" preesensissä vaiko imperfektissä?

Comment

Nyt kiikasti lähinnä siitä että oppilaskunnan hallitus ei saanut keksittyä mitään, ja marraskuussa alkaa olemaan jo liian myöhäistä.

Comment

Sekä että, Tuome. Sekä että.

Comment

Heräsin tänä aamuna taas vaihteeksi viittä vaille kahdeksan... Hieno homma sikäli,
                  että viime päivät olen heräillyt aamuviiden aikoihin...

Comment

Jaa huomenta!

Taas on saanut alkunsa uusi suomithreadi. Jepjep.

Jatkakaa.
                    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

Taas kerran täällä.

Kassi,

tuli tässä keskusteltua Punaisen Härän kanssa ja hän sanoi että oli huomannut että olet erittäin avoin ja mukava ihminen. Myönsin tuon, joten annamme sinulle siitä tunnustuksen.

Stefu,

älä välitä höpinöistäni.

Aaglo,

tämä on käsky: mene ja postaa StP-grafiikkaa.
                      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

ADOM 1.1.0!!!!!!!111!!!!

/me menee laittamaan ADOMin omalle koneelleen SSH:lla jottei sitä tarvitse asentaa kotiin tultuaan erikseen *
                        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Oletko muuten Kassi lukenut tänään vielä Slashdottia? http://slashdot.org/article.pl?sid=0...nested&tid=168
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

ADOM!111

/me tulostaa Rasbelinin viestin, kehystää sen ja ripustaa seinälle*

ADOM!!!1

Ari - en, kiitos vinkistä.

But anime is still underappriciated by the majority. Look at TV for example. FoxKids only broadcasts *old* kiddie anime like Pokemon/Digimon/Flint/Medabots/Hello Kitty (*gasp*)! Cartoon Network broadcasts DBZ (better than all the cr4p from FoxKids though). And Yourin broadcasts Sailor Moon season 1 (season 1! *gasp*!) and Card Captor Sakura, which is actually the American censored and edited dub dubbed to Dutch using horrible voices.
                            Tämä pätee myös Suomen televisioon. SubTV:ltä tulee Magic Knight Rayearthia ruotsiksi dubattuna, Sailor Moonia, Neloselta tulee Digimonia ja kolmoselta Pokemonia.

Evangelion is probably the most "subject to interpretation" anime there is; everyone has an opinion
                            Aamen.

ADOM!!!!

"Mitkä ihmeen uskonnonkokeet?" Huomenna? Mutta nyt on ilmestynyt uusi...

ADOM11!

Comment

NETHACK!

Comment

Ei helvetti. IE (versio 5.50 jotain) on huomattavasti paskempi selain kuin muistin. Ei tunnu yhtään hauskalta kun:

- sivua aletaan renderoimaan jo ennen kuin kuvien koot ym. jutut tiedetään. Tämä tuntuu ehkä oikealta pitkään Exploreria käyttäneelle, mutta sen minä sanon että minä olen tottunut siihen, että kun näen sivun niin se on täysin käytettävissä
                                - pop-up-suojaukset ja muut mainostusta estävät jutut ovat olemattomia. Ei ole varmaan vaikea arvata, että ensimmäinen ohjelma, jonka hankin Windows-koneelle jolla satun olemaan jumissa on Proxomitron
                                - ja... öh... olen tähän mennessä käyttänyt sitä 5 minuuttia (tällä sessiolla), löydän varmaan vielä lisää asioita mistä valittaa

Comment

Working...
                                X