Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVIII: Kade taas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tuomerehu
    Joo. Mä en tajua tosta treidwaarsista mitään. Että silleen. 300 turnia on mennyt
    sektoreita kummastellessa. Eipä täs muuta.


    Eli "RTFM"
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

    Comment


    • http://apolyton.net/forums/showthread.php?postid=1445375#post1445375
      Luin tuon heti ensin. :P Warppasin yhdestä ylöspäin lineaarisesti...
      Siis, silloin meni automaattisesti ilmeisesti real-speissiä? Juuh. Luin manuaalin monta kertaa ensin,
      mutta eipä selvinnyt >:|

      Comment


      • Juu, olisi kannattanut mennä warp-linkkejä pitkin. Minä rupesin riölspeissaamaan vasta kun moottoritasoni oli yli 15.

        Kunnollisen aluksen ja helvetisti rahaa saa jo kolmessa tunnissa, ainakin minä sain. Nyt rupean rakentamaan tähtienvälistä imperiumiani, Finlandia Nova toimii sen pääpisteenä.

        Kannattaa vain kylmästi ruveta raijaamaan orea systeemistä A systeemiin B, B:ssä tuotetaan goodseja jotka viet systeemiin A. 1266 - 1267 on tällainen väli (minulla on jo toinen väli jota kierrän); sieltä pääsee 1952 ja 1072 - paikkojen avulla 1955:n missä on Special Port jossa voit upgreidata. Minä olen muuttanut jo muualle.
        Last edited by Kassiopeia; November 13, 2002, 11:55.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

        Comment


        • Kyllä minullakin oli aikoinan ripattu Civ3, ennen kuin sain ostettua laillisen kopion. (Ku jenkeissä julkasitiin pari viikkoa ennen meitä.)

          Nyt pelaan vain laillisella kopiolla.

          Comment


          • Okei. Olisi mukavaa jos kaikki BNT:hen ryhtyvät liittyisivät suomalaisten omaan Sisu-liittoon. Tukikohtamme on Finlandia Novan planeetta Ensimmäisessä aurinkokunnassa. Siellä on myös kaksi muuta planeettaa, Tavastia Nova ja Mänttä-3. Annan ehkä paremmat nimet huomenna, ehkäpä Uusi Suomi ja Uusi Häme tjsp.

            Sijainti on puolustusten verrattaisen heikkouden vuoksi vielä salainen, mutta liittyessänne S-Liittoon saatte koordinaatit. 1. AK tulee olemaan raskaasti suojattu ja sinne voi s-liittolainen aina parkkeerata aluksensa jos siltä tuntuu.

            S-Liitossa myös autetaan toisia; olen valmis lainaamaan krediittejä ja muuta sälää korotta, kunhan se ei aiheuta omalle pelille pahaa hankaluutta.

            Eli... heittäkää viesti, niin kutsun teidät mukaan, ja lähetän 1. AK:n koordinaatit.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

            Comment


            • Pffth. Nyt lenkille ja nukkumaan. Huomenaamulla taas palaan päivittäisen huumeannokseni pariin.

              Comment


              • Originally posted by Ade
                On pitänyt hankkia, mutta kuten aiemmin mainittu, koneeni on 120MHz Pentium I, 1,4Gt:n kovolla ja 48RAMmilla...
                tuota....tosta tuli mieleen...

                meillä oli vielä eiliseen asti kaks vuotta vanha, 333MHz, 64 muistia, 20G levytilaa...eilen sitten konene rakentaja tuli ja eheytti levyn (kesti kaikkine toimenpiteineen 6 tuntia) ja lisäs muistia 128...täähän on kuin unelma sen jälkeen!!!
                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

                "Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

                Comment


                • Sanokaas boys'n'girl, onko kukaan selaillut (siis minä en edes oleta että joku olisi OSTANUT sen) tämän kuuluisan perverssin Kalervo Palsan sarjakuvaa Eläkeläinen Muistelee? Se on aika, öö, perverssi teos. (Ai että ihanko?) Muistaakseni ainoa mainittava perversio mitä päähenkilö ei keri harjoittaa on eläimiinsekaantuminen - kaikkea muuta kyllä tehdään ja usein vielä poliisien kanssa.
                  "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                  "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

                  Comment


                  • Levyn_eheytys on roolipeli , jonka läpäiseminen
                    on minulla joskus kestänyt päälle kymmenenkin tuntia.

                    Sanokaas boys'n'girl, onko kukaan selaillut (siis minä en edes oleta että joku olisi OSTANUT sen) tämän kuuluisan perverssin Kalervo Palsan sarjakuvaa Eläkeläinen Muistelee? Se on aika, öö, perverssi teos. (Ai että ihanko?) Muistaakseni ainoa mainittava perversio mitä päähenkilö ei keri harjoittaa on eläimiinsekaantuminen - kaikkea muuta kyllä tehdään ja usein vielä poliisien kanssa.
                    Sanopas Stefu, miksi sinun pitää aina lähteä kirjoittamaan perversioista, heti
                    kun ainut naispuolinen aktiivinen jäsen tänne ilmaantuu? Eh? :|

                    Comment


                    • Sanopas Stefu, miksi sinun pitää aina lähteä kirjoittamaan perversioista, heti
                      kun ainut naispuolinen aktiivinen jäsen tänne ilmaantuu?
                      Noenminäsenpostianytkerinnythuomaamaan.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

                      Comment


                      • Perkele. Enpäs muuten mennytkään lenkiltä suoraan nukkumaan. Nyt . Must. Resist. Apolyton Uuugh....

                        Comment


                        • Originally posted by Tuomerehu
                          Levyn_eheytys on roolipeli , jonka läpäiseminen
                          on minulla joskus kestänyt päälle kymmenenkin tuntia.
                          Minun piti lukea viimeiseen kappaleeseen asti ennen kuin tajusin idean.
                          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                          Comment


                          • Suomithreadi takaisin 1. sivulle.

                            Jahas, öhömm...

                            Hyvää huomenta!

                            Juuuh, nähtävästi olen tällä hetkellä yksin pelaamassa BlackNova Traders-peliä. Ei mene kovin hyvin kun vahingossa tuli lähetettyä tavaraa kotiplaneetalta toiselle puolen galaksia.
                            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                            Comment


                            • Rasbelin has joined the Sisu-liitto.

                              Mutta kuka on "Agibix"? Tuomerehu?
                              "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                              Comment


                              • Ja vielä pieni raportti että sektorissa 413 näyttäisi olevan voimakkaasti miinoitettu ja puolustettu planeetta jolla näyttäisi olevan aika monta kaivosta, joten siinä voisi olla yksi valtauskohde.
                                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                                Comment

                                Working...
                                X