Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVIII: Kade taas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei. __________
    Jos muut ihmiset on niinkun täällä: ______

    Niin mä olen niinkun täällä: -----------------------------^
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

    Comment


    • Öhh... joo... taidan tajuta... tai sitten en...
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

      Comment


      • Isukin ensimmäinen kommentti tavatessani tänään: "Milloin sä aiot käydä parturissa?"

        Vastaus: "Ennen inttiä."
        Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

        Comment


        • Katos vaan, on se patriarkka vieläkin elossa vaikkei OT:ssa spämmääkkään... :)

          Comment


          • Elossa ollaan, juu.
            Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

            Comment


            • Patriq liity joukkoon; Ei oo järkee mennä armeijaan! -Pelle Miljoona.

              Lettisi säästyy. Ota rastat ja muuta Jamaikalle. Niin minäkin
              You make my life and times
              A book of bluesy Saturdays

              Comment


              • Mistäköhän se muuten johtuu, että jokaikisessä suomalaisessa inside-läppäkerhossa
                päädytään ennemmin tai myöhemmin puhumaan sakkolihan korvaamisesta omilla ruumiinosilla?
                No sehän olen minä!

                Ihan outoa että ihmiset eivät luonnollisesta taphtumasta uskalla puhua.
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

                Comment


                • Heheh. Aivan totta.

                  Mutta kun äsken tylsistyneenä katselin vetelehtijöitä, näin Jamaikan ganja/rastajalkapallojoukkueessa oman tulevaisuuteni. Kirkkaana ja selvänä.
                  You make my life and times
                  A book of bluesy Saturdays

                  Comment


                  • Kaikki on nyt niin hauskaa että on selkeästi aika nukkua.
                    "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

                    Comment


                    • Jokos joku täältä on hankkinu PTW:n?
                      (Eiks sen pitäny eilen tulle kauppoihin suomessakin??)

                      Comment


                      • Niin joo,
                        onks täällä muuten henkilöä jolla olisi LotR 4DVD:n pakkaus lisäkseni? (Sain omani eilen)

                        Ku kattelin eilen ekstrojen intron kuulin että kolmosrompulla olisi yli 2,5h materiaalia ja neloselle yli 3,5 h materiaalia, joten kysäsenkin josko joku olisi noi jo nähnyt? (Itse odotan innolla että pääsen kotiini, ku olen vielä viion muualla, katsomaan noikin. Illalla katson kyllä leffa pienellä porukalla. )Niin että mielepiteitä noista ekstroista kyselen...

                        Tää viesti taisi mennä melko sillisalaatiksia, no ei se mittään etteköhän te kuitenkin ymmärtän eet mitä ajoin takaa toivottavasti, ymmärrsittehän??

                        Comment


                        • Ja kun kerran monologini alkoi jo niin makoisasti niin jatketaanpas sitten vielä samalla linjalla...

                          Olen tässä nyt viettänyt 4 viikkoa kevyessä kuumeessa (iltapäivisin 37 - 37,5C). Lääkärini on yhtä ihmeissään kuin minäkin, mutta joka kerta kun me tapaamemme hän aina jossain vaiheessa kyselee josko minua sittenkin vaivaisi Klamydia. (Alkaa jo vähän pännii tää jatkuva toisto - perhana sentään...)

                          No nyt sitten kyselin vähän ympäriltäni niin nyt onkin sellainen vaikutelma että jokaiseen epäselvään sairasteluun lääkärit ennemmin tai myöhemmin ehdottelevat diagnoosiksi Klamydiaa.

                          Mikä ihmeen ihmediagnoosi troikin mahtaa lääkäreille olla???
                          (Kyselläämpäs sitten teiltäkin vielä josko lääkärisetä/täti olisi teiltä Klamydiaa udellu? )

                          Comment


                          • Mitä sopaa sitä seuraavaan viestiinsä keksisi?

                            Comment


                            • Miten niin heräsin aivan liian aikasin lauantaiaamuna eikä minulla ole mitään järkevää tekemistä???

                              Comment


                              • Hei, luin juuri että PTW:n julkaisui on UK:ssa siirretty Joulukuun 6:een päivään, onko meillä sama juttu?

                                Comment

                                Working...
                                X