The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Solaris - loistava kirja. Nestemäistä happea... hrrr. Kyberiad on toinen. Leffaa en ole nähnyt.
Avaruusseikkailu 2001 ja Ensimmäinen yhteys - kirjat parempia kuin elokuvat.
Itselläni olisi lukuvuorossa Philip Dickin A Scanner Darkly. Sen jälkeen, katsos kummaa, Vonnegutin Slaughterhouse Five.
Kassiopeia muutes, olit 15 kuukautta sitten 15, miten olet vieläkin tuossa listassa 15? Kävin vähän lukemassa noita vanhoja thredejä....
No. Synnyin tähän karuun maailmaan 9.12. 1986. Viisitoista kuukautta sitten halusin hiukan kirittää ja päätin ilmoittavani iäkseni jo kesällä 14 vuoden sijaan 15. Nyt kuitenkin en näe mitään syytä 'korotella' ikääni, koska 15 on ihan kelpo ikä, joten nyt olen 15 kunnes täytän kuusitoista, eli parin kuukauden päästä.
Näin.
Vattanas, näppiksen p ja o -kirjaimet takkuavat.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Kauha & Ade: mikä se on puolueenne/puolueiden tilanne ACDG:ssä? jos puolueenne tilanne on muuttunu niin voisittako päivittää tietonne party and coalition member count threadiini.
AFAIK kuusijäseninen LSD elää ja voi ihan hyvin, jokseenkin viime vaaleissa emme ihan pinnalla olleetkaan, ja minä ja Voltaire (ja Adekin?) tipahdimme hallituksesta.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Niin joo, katsoin tuossa viikonloppuna taas pari DVD-leffaa...
Nyt haluankin mainostaa teille v.1989 valmistunutta leffaa nimeltään Teräskukat (Steel Magnolias).
Pääosissa: Sally Field, Dolly Parton, Shirley MacLaine, Daryl Hannah, Olympia Dukakis, Julia Roberts, Tom Skerrit, Sam Shephard, jne.
Elokuva on kuvaus kuudesta naisesta eräässä USA:n etelän pikkukaupungissa.
Kyseessä on draama, mutta ku itkuni seassa sain nauraa itseni kipeäksi niin on pakko mainostaa teillekkin tätä leffaa. (Varsinkin Tom Skerretin aiheuttama kohtaussuma leffan alkupuolella on mahdottoman hauska - vieläkin naurattaa.)
Ja leffasta jäi hyvä mieli, vaikka kyseessä on rankka draama.
Suositteleln lämpimästi, tässä leffassa kaikki vaan loksahtaa paikoilleen.
Originally posted by Jeje2
Ade:
Miten tiedät sitten mitkä tapahtumat/henkilöt/juonenkäänteet kuuluvat millekkkin kirjalle? (Minä menisin kyllä sekaisin)
Jaa... en ole oikeastaan edes tiedostanut itse tuota ongelmaa.
Kassi>
Siis me tipahdimme. Voltaire ei ollut edellisessä hallituksessa. Minäkään en enää asettunut ehdolle uuteen peliin. Tuskin löytäisin aikaakaan...
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Minun on pitänyt jo viikkoja mennä sinne autokoulun teoriakokeeseen muttakun se aina viivästyy. Tähän mennessä olen jo varmaan unohtanutkin kaiken teoriatunneilla oppimani. Kivaakivaa.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
No puuh, meikäläinen ei paljoa ole lueskellut kirjoja... nyt en muista yhtään kirjaa mitä olisin lukenut ilman koulun kehotusta aikoinaan. Luultavasti sellainenkin on, ainakin yksi
Mutta asiaan, menkääs ihmeessä www.progressquest.com ja ladatkaas tuo peli. Lukekaa faq ja info vaikka ensin. Ei vie paljoa ja on todella mahtava peli! RPG hahmonkehityspelit kiteytetty perusideaan
Helvetti. Miksi pop-musiikki on niin huonoa? Kun menee vain tämän koulun musiikkiluokkaan ja kuuntelee noiden amatöörien soittoa niin jo siitä nauttii enemmän kuin mistään MusicTV:llä kuuluvasta. Huolimatta siitä, että nämä amatöörit eivät edes soita juuri mitään muuta kuin muutamia säröisiä sointuja. Nykyihmisiä ei todellakaan paapota, ei yhtään. Meitä kidutetaan.
1. Soon Communications, Sonera ja Primatel.
2. Ipeca.
3. Suomithreadi.
Miksi?
1. Viime viikon keskiviikkona menetin kello 17-18 välisenä aikana yhteyden nettiin. Testien perusteella ongelma paikantui talojakamon reitittimen ja ISP:n välille. No, seuraavana aamuna (torstai) yhteys taas toimi ja ongelmana oli ollut Soon Communications ja heidän töppäilynsä vaikuttivat myös Soneran asiakkaisiin sillä kaista on vuokrattu Soonilta. No, torstaina n. 10.40 yhteys katkesi kesken surffailun. Soitto asiakaspalveluun näytti että ongelma oli sama kuin aikaisemmin, paitsi että Soon oli saanut vian korjattua omalta osaltaan. Uusi vikailmoitus ja työjonoon. Aikaa kului ja tuli perjantai. Aamupäivällä soitin uudestaan sillä vikaa ei oltu saatu selvitettyä, joten paikan päälle päätettiin lähettää asentaja, joten työ välitettiin eteenpäin Primatelille. Arvaus oli että reititin täytyisi manuaalisesti resetoida sillä se oli nähtävästi jäänyt solmuun yhteykatkoksesta keskiviikkona. Koska työ meni Primatelille perjantaina, oli arvioitu että asentaja pääsisi tulemaan maanantaina tai nyt tiistaina tällä viikolla. Eli parhaimmillaan 5 päivää ilman nettiä ja Apolytonia. No koska omatoimisuus usein palkitaan, päätin itse ottaa asian hoidettavaksi. Eli perjantai-iltana yhteys alkoi taas toimia normaalisti.
2. Ipeca on päivän sana, sen jälkeen kuin lauantaina sain lievän ruokamyrkytyksen taco-maissikuorista. Ei ollut kovin kiva olo.
3. Eniten potuttaa että olen menettänyt tämän uuden Suomithreadin. Ja Kassi on taas kerran unohtanut minun olemassa olon listassaan. No, täytyy kai ottaa hieman takaisin kun tuli menetettyä osa tästä huvista.
[07/10|14:19] < Shawn12345678 > Kassiopeia LightEning
[07/10|14:19] < Rasbelin > olla
[07/10|14:19] < Shawn12345678 > any english
[07/10|14:19] < Kassiopeia > ehei, en käytä lisäaineita.
[07/10|14:19] < Kassiopeia > Shawn, yes?
[07/10|14:19] < Shawn12345678 > ?
[07/10|14:20] < Shawn12345678 > thank you i Have a question
[07/10|14:20] < Shawn12345678 > how do you play civilization call to power inline
[07/10|14:20] < LightEning > Completely full of insiders, it will be unintelligible to you, but what the hell.. I'm having fun: http://www.geocities.com/giantsquid...Other/LotWR.htm
[07/10|14:21] < Kassiopeia > ok
[07/10|14:21] < Kassiopeia > Sorry, I don't play CtP
[07/10|14:21] < Rasbelin > Shawn, ask in the CtP forum.
[07/10|14:22] < Rasbelin > Täytyy aina päästä eroon noista uusavuttomista lähettämällä ne hevonkuuseen.
[07/10|14:22] Rasbelin, nimenomaan.
[07/10|14:23] < Rasbelin > Foorumeista löytyy useimmiten vastaus kaikkiin kysymyksiin, mutta kun joidenkin täytyy saada se nyt ja heti.
[07/10|14:24] < Kassiopeia > €28&/&/&#¤(/=¤#
[07/10|14:24] < Kassiopeia > !!!!
[07/10|14:24] < Kassiopeia > PERKELE
[07/10|14:24] < Rasbelin > Toinen hyvä vinkki on pyytää heitä siirtymään ko. peliä käsittelevään chattihuoneeseen.
[07/10|14:24] < Kassiopeia > I'll kill you.... I'll kill you.... I'll kill you....
[07/10|14:25] * LightEning backs away
[07/10|14:25] < Kassiopeia > Rasbelin, tuo on jo ilkeätä
[07/10|14:25] < LightEning > ... all the way to his room, where the book "Startide Rising" is lying. At this pace I think I'll have reread it in.. er.. about five years.
[07/10|14:25] < Kassiopeia >
[07/10|14:26] < Rasbelin > Höh, minkä minä sille voin että siellä voi olla pikkasen ankeeta.
[07/10|14:28] < Rasbelin > Minun tehtävänä ei ole toimia koko kansan pellenä ja sätkynukkena kun jotkut esim. MTV3:n juonnetun chatin valvojat.
[07/10|14:29] < Kassiopeia > Niin, ottaen huomioon että sinä et saa tästä palkkaa
[07/10|14:29] < Rasbelin > Mutta jos te alatte maksamaan hyvää liksaa tästä, niin voidaanhan aina toimintamallia muuttaa.
[07/10|14:30] < Kassiopeia > Nah, mitä suotta
[07/10|14:31] < Rasbelin > No kai kansalla jotain huvia täytyy olla. Esim. potki valvojaa virtuaalisesti persuksiin, hinta 10 €, jne.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment