Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mahdottoman Virallinen Tilasto
    Versio 1.32d / 04-10-2002 01:34

NimiSp.IkäAsuinpaikkaTyö - tai opiskelupaikkaPoliittinen näkokantaSavolaisuusRuotsi
    -=Vagrant=-m22HelsinkiKelloseppä / opiskelijasitoutumaton0
    aaglom30HelsinkiEspoon OtaniemiÄärivasemmisto0,17
    Adem18MänttäMäntän lukioLSD259
    Aivo½som18KirkkonummiIfi Oy / Porkkalan lukionone010
    Andemagnem24Rovaniemi / HelsinkiHelsinkiteokraatti05
    Concahm17EspooSibelius-lukiosekava08
    Demon Allbranm18TurkuTurun yliopistovasemmisto09
    Dr. Lightm18HelsinkiMalmin kauppaoppilaitosPolitiikka = perseestä06
    Duke of Finlandm24TampereNokia/TTKKnone0
    Eetupatukkam12KotiKouluperkele0
    Ethemindm18RiihimäkiRiihimäen lukioliberaalihumanisti0
    Gralakm21KuopioKuopion yliopistoder fuhrer100
    Hakkapeliittah15Vandal CityHavukosken koulunone08
    Hammarm18TampereMessukylän lukiokeskustaoikeisto507
    Hammim23noneTTKK/JyYnone35
    Hirveä Meisselim18EspooPääkaupunkiseutunone0
    Ignorancem24Tampereyksityisyrittäjäoikeistodarwinisti05
    Jarouikm21HelsinkiTKK/Helsingin yliopistovihreähkö010
    Jaxum13JoutsijärviPeruskouluhyvä09
    Jeje2m29EspooTKKsvenska talande bättrefolke0
    Jusem20Joensuuyliopistonone1
    Kassiopeiam15MänttäMäntän lukioRL: none AC: LSD1510
    Kristallin20TurkuTurun yliopistonone09
    LightEningm17OuluOulun lyseon lukioPuoliliberaali vas. globalisti5010
    Mika83m19HämeenlinnaLyseon lukiovasemmisto06
    OzzyManderm17VirratPirkonone06
    Patriqviumm15EspooOlarin lukioteknokraatti09
    Pekkam22Helsinkinonesitoutumaton0
    Raging Mousem25JossainMuuallakaoottinen0M
    Rehsabm23Tamperesiviilipalvelusneovihervasemmistoliberaaliporvari09
    Shai-Huludm18RiihimäkiRiihimäen lukiokapitalisti5
    Sonic the siilim23HelsinkiMBSsitoutumaton04
    Stefum18JoensuuJoensuun normaalilyseoliberaali508
    tinyp3nism21JyväskyläJyväskylän yliopistonukk. / sov. 06
    T-O-Wm18PoriSAMKAnti-NATO458
    Tuomerehum14Riihimäki / HelsinkiA. Kiven peruskouluAnti-Bush458
    turricanm25Joensuuopiskelijavasemmisto0
    Veroporom17EspooLukiorasistikommari0
    Zapem19RovaniemiLukionone05

Kolmekymmentäyhdeksän henkilöä; 37 miestä, yksi nainen ja yksi hermafrodiitti.

Keski-ikä: 20,5 a
    Savolaisuusaste: 9,5 %
    Ruotsinnumeroiden ka: 7,3

Last edited by Kassiopeia; October 3, 2002, 18:36.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

nukk. / sov. mun poliittinen näkökanta, no niinhän mä taisin paljastaa.

Comment

Nukkasovinisti?
        You make my life and times
        A book of bluesy Saturdays

Comment

Minä sain todennäköisyyslaskennasta 10, 36/36. Laskimen taisin tuoda kyllä kokeeseen mutten vaivautunut avaamaankaan
          [selityksenmaku] Olisin miekin saanu mutku mutku mutku ei jaksanu. [/selityksenmaku]
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Ei helvetti, kyllä minun pitää nyt jo vaihtaa tuo poliittinen ääneni koska se on muuttunut niin paljon:

Puoliliberaali vasemmistolainen globalisti. Siinä. Sellainen minä olen poliittisesti. Tarkemmin ottaen talouden suhteen joissain tapauksissa keskustalainen ja joissain tapauksissa vasemmistolainen, ja vielä sen lisäksi joissain tapauksissa aika äärimmäisen oikeistolainen. Mikä tarkoittaa toisin sanoen sitä että minun periaatteet sen suhteen miten kansantalouden (tai oikeastaan maailmantalouden, kun nyt kerran olen globalisti) eivät yksinkertaisesti sovi vasen-oikea-variksenpoikia-järjestelmään. Sanan, seksuaalisuuden, uskonnon ja et ceetera-vapauden suhteen olen niin liberaali että en itsekään tahtoisi uskoa. Ja nyt menen tiskaamaan täältä tähän.
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Ai joo Kasnar, muuta minunkin poliittinen näkökulma. Se on selkeästi liberaali.

Muutama kohta tavoiteohjelmasta on vähän utopistinen, mutta muuten näyttää hyvältä. Aikovatkohan asettaa ketään ehdolle täällä Pohjois-Arjalassa?
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Muutokset versio 1.32 -> 1.32b:

- LightEningin poliittinen kanta muutettu
                - LightEningille lisää ikää kaksi vuotta (viisi päivää etuajassa mutta ei haitanne)

Muutokset 1.32b -> 1.32c

- Stefun poliittinen kanta muutettu
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Kiitos... siis.. ei helvetti, onko minulla syntymän vuosipäivä? Vau. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.
                  This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Originally posted by aaglo
                    Ottaa A.R:stä kuvan ja laittaa valtakunnalliseen jakeluun
                    no nyt se selevis.....
                    (vinkki: jonku toisenki nimikirijaimet on aa ja ärr.)

*puistelee päätään*
                    tämä ei kyllä tee kovin hyvää minun vainoharhaisuudelleni.

mustavalakosta nauhaa kameraan, miten hjyvä idea

Kauha: minunki MVL-tietoja voisit muuttaa.....
                    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

Tehän vallan vanhoiksi alatte käymään.

1.32c -> 1.32d:

Kaimalle kaksi ikävuotta lisää, niinikään. Sen iän voi kyllä suoraan kertoa siinä postauksessa niin ei minun tarvitse kaivella sitä profiilista esille.

Comment

Hai! Ninjas forever!

Aijai teitä piruja. Olette tehneet Unreal Tournament pelin ja mä oon ihan koukussa siihen nyt! Se on teidän likaisten koodaajien syytä.. Pelihirmu musta tuli.

Jatkaakseni ruokottomien viestien tuotosta, mä näin ihan karmeeta painajaista. Jostain syystä kaivelin miehisiä omaisuuksiani, ja huomasin (siis unessa) että toinen kiveksistä puuttuu. Tuli karmee paniikki ja yritin löytää ja löytää mut ei.. Sitten kun vihdoin heräsin niin pamahti uudestaan paniikki päälle ja oli tarkistettava, ja sitten uskoin että se oli vain pahaa unta. Se oli ihan kammottavaa oikeesti. Huhhuh..
                        In da butt.
                        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                        THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                        "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Hm. Jos jotain ei halua muistaa kahdelta yöllä, niin sitä että aamulla on heti kahdeksalta ruotsin sana - ja verbikoe. Vittu.

Comment

Kassi, hehheh.. semmosta se on. Mut ei kannata stressailla tollasista liikaa.. niil ei o pilunkaa väliä, vaikka ajatellen sitten sitä numeroa mikä joskus tulee. Tosin en oo mikään hyvä antaa neuvoja, koska oma esimerkki ei varmasti toisessa ääripäässä kovin hyvä myöskään oo..
                            tittare kakkare pokkare, noin ne menee ja jos opettaja väittää muuta, on se itse epäpätevä.
                            In da butt.
                            "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

MUtta joo, en määrittele itteeni ruotsin menestyksellä.. tai jos määrittelisin niin oisin aika paska jätkä .

Mut S.W.E.A.T:n jäsenenä ei tarvi hikoilla mistään, homma on hallussa.
                              In da butt.

Comment

Päivän huonon vitsin aika...

Kysymys:Mitä eroa on viisalla insinöörillä ja UFO:lla?
                                Vastaus:UFO:sta on havaintoja

Comment

Working...
                                X