Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri ne vasta tärkeitä laitteita ovatkin

Stefu, mihin sä muuten niitä variansseja tarvitsitkaan? joku koe männä viikollako?
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

Originally posted by LightEning
      Ei, kyllä minä olen sitä mieltä että digikamera ei ole niin tärkeä asia omistaa. Parempi olisi jos olisi vaikka stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri.
      Hehe. Minullapa on kämpässäni (tai sinne menossa) stereot, dvd-soitin, tietokone (+internet-yhteys), telkkari, videot, järjestelmäkamera, sähkö- ja akustinen kitara, basso, vahvistimet, pari patjaa...

Uupumaan jää tässä vaiheessa tosin sohvat, tuolit, pöydät, kaapit, pannut kattilat ja muut "toissarvoiset" asiat
      Ne on vaan liian kalliita. Prkl! Eikö ne tajua ettei köyhillä opiskelijoilla ole varaa sellaisiin
      You make my life and times
      A book of bluesy Saturdays

Comment

Ei siinä, itse minä olen sitä mieltä että televisiota katsovat vain ne joilla ei ole parempaakaan tekemistä... jos asuisin itse omassa kämpässäni niin en luultavasti edes pitäisi siinä idioottilaatikkoa. Mutta laajakaistayhteys, se on elämänvirran tuoja!
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Originally posted by aaglo
          pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri ne vasta tärkeitä laitteita ovatkin
          Helevetti. Pakastinkin uupuu. Miten ne olettavat minun saavan jäitä cocktaileihini.

Comment

Robert Eldridge: Santa Anna.

On se vaan niin mukavaa renkutusta...
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Joo oli, eilen. Sain 8+ (olin vähän väsynyt). Ja opin sen että ei kannata katsoa kolmion koordinaatteja suoraan piirroksesta (tod.näk tehtävä, kolme koordinaattia ja piste joka osuu satunnaisesti niitten rajaamalle alueelle - piti laskea todennäköisyyksiä että mihin se piste osuu). Kun viivan kulmakerroin on -2/3, ja se alkaa pisteestä (-2, 4) niin ei sillä viivalla ole sellaista pistettä kuin (0, 2 1/2), vaikka piirroksessa niin vähän näyttäisikin olevan. Tyhmä Tatu!
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Älä ota sitä niin vakavasti. Se on vain matematiikkaa.

Comment

Tuli muuten tuossa mieleeni...

Miten oikein loppujen lopuksi kävi siinä suomisivilisaatiopelissä, mitä täällä tiiviisti seurattiin (ainakin pari viikkoa silloin joskus viime keväänä)?

Pääsikö suomalaiset Alffa kentauriin, vai miten kävi?

Comment

Niin missä suomisivilaatiopelissä?

Comment

Originally posted by Stefu
                      Joo oli, eilen. Sain 8+ (olin vähän väsynyt). Ja opin sen että ei kannata katsoa kolmion koordinaatteja suoraan piirroksesta (tod.näk tehtävä, kolme koordinaattia ja piste joka osuu satunnaisesti niitten rajaamalle alueelle - piti laskea todennäköisyyksiä että mihin se piste osuu). Kun viivan kulmakerroin on -2/3, ja se alkaa pisteestä (-2, 4) niin ei sillä viivalla ole sellaista pistettä kuin (0, 2 1/2), vaikka piirroksessa niin vähän näyttäisikin olevan. Tyhmä Tatu!
                      Hähähäh! [munanheilutus] Minä sain todennäköisyyslaskennasta 10, 36/36. Laskimen taisin tuoda kyllä kokeeseen mutten vaivautunut avaamaankaan [/munanheilutus]

Matematiikka on kyllä perseestä. Jos jaksaisin viikon-pari lukea ennen kirjoituksia niin voisi olla jakoa älläänkin. Mutta kun olen laiska paska niin unohdan jokaisen kurssin sisällön pari viikkoa kokeen jälkeen. Eikä takaisin muistiini ole tulemista. Käytän ylijäämätilan aivoistani ennemmin vaikka everything2:n hampunkasvatusohjeisiin ja kuollut lapsi-vitseihin.

Comment

Ja oikea siipi on valkee, ja se vasen musta on...

Comment

Hmm...lista tärkeistä tavaroista jotka minulla pitäisi olla kun muutan on aika pitkä. Mutta tärkeimpiin EI kuulu televisio. Olenkohan kipeä tai jotain?
                          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Ei, olet valaistunut.

Comment

Minä katson lähinnä uutisia. Ja dokkareita. Ja elokuvia joskus. Kun sattuu hyviä kohdalle. Uusi-Kino, R&A jne.

Comment

Oijoi! Tunnustusta, oon tuplasti kovempi jätkä kun noi mitkä on laittanu vaan yhden viestin, ja nyt jo triplasti!!!!

Comment

Working...
                                X