Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Minulla alkaa olemaan ongelma. Minua nimittäin väsyttää aivan tavattomasti 'jo' puolenyön aikaan. Ja herään aina joskus kuuden seitsemän aikaan. Mikä tarkoittaa että joudun noudattamaan tätä vauhtia *normaalia* päivärytmiä, ja nukkumaan inhimillisiä määriä. Lienenkö tulossa vanhaksi.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tämä kone on taas järkevänä. Aluksi Wine antaa sellaisen ilmoituksen että ei pysty luomaan kursoria seitsemänbittisillä väreillä (?täh? Seitsemän bittiä? Onko joku piirtänyt kursorinsa US-ASCII-bittikarttana?). Sitten kun kävin poissa Xästä ja tulin takaisin niin osoitin näkyi juuri niinkuin pitikin. Nyt pistetään peli alkuun mutta ei anneta sen mennä loppuun asti - SLUMBER WILL COME SOON ja sen varmaan huomaa jo juttujeni koherenssin vähyydestä...
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Huomenta...
        Piru ku tuli nukluttua vaivaiset 4-5h viime yönä.

Minun on pakko keksiä jokin patenttiratkaisu tähän minun pommiinnukkumisenpelonpalaverinaikaan.
        (Eli, jos minulla on palaveri/tapaaminen aamulla, tänään klo 09:00, niin herään sitten tosi aikaisin enkä enää uskalla nukahtaa ku pelkään sitten nukkuvani pommiin. Ja näsäviisaille tiedoksi että minulla on herätyskello.)

Onko teillä ideoita patentoitavakseni?

Comment

• jeje: monta herätys kelloa. siis tosi monta.

LightE: nuku aina ku voit.

Kauha: sillo ku mie olin lukiossa niin ne saarnas meile että pitää nukkua tarpeeksi, niin opiskelu käy helpommin ja asiat jää paremmin muistiin. jos päriäät 6 tunnin yö unilla niin ole onnellinen, sillä sulla on 2-3 tuntia enemmän kuin muilla.
          voi myös johtua vuoden ajasta että nukuttaa enemmän.
          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Kauha: sillo ku mie olin lukiossa niin ne saarnas meile että pitää nukkua tarpeeksi, niin opiskelu käy helpommin ja asiat jää paremmin muistiin. jos päriäät 6 tunnin yö unilla niin ole onnellinen, sillä sulla on 2-3 tuntia enemmän kuin muilla.
            voi myös johtua vuoden ajasta että nukuttaa enemmän.
            Juu siis minä *olen* aiemmin pärjännyt kuudella tunnilla (aina ala-asteen kuudennelta saakka), mutta nyt en enää. Yhdeksää tuntiahan nuo ehdottelevat, mutta yleensä saan max. 8. Joskus kyllä menee vaikka 14 tuntia jos väsyttää.

Onko teillä ideoita patentoitavakseni?
            Uusi vuorokausirytmi. Mene nukkumaan työpäivän jälkeen ja herää illalla/yöllä. Sivuvaikutukset = sosiaalisen elämän putoaminen (eli minulla tuota ei juurikaan voisi kokea ongelmaksi ).
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Nytkö on Kassi lukiossa? Ekalla luokalla? Meillä on koulu remontissa ja ylssit ja lukiolaiset heiluu samoilla alueilla, ja perkele eihän niitä ykkösiä erota ylsseistä pirukaan! Siis ei me noin pieniä oltu kele!

Mites naisen kanssa menee? Joko olet kirsikan poksauttanut? Ehe hehe hehe... eh.
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Siis ei me noin pieniä oltu kele!
                Ihan samaa ihmettelimme seiskaluokkalaisista. Ei tasan oltu noin lyhyitä.

Comment

• Kerstana. RT2 on liian addiktiivinen, aivan liian addiktiivinen. Eihän tässä selviä hengissä kun istuu kymmenen tuntia putkeen vain muutaman kartan ääressä.
                  This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• /me ihmettelee minne Kassi on tälläk kertaa mennyt muuttamaan

Comment

• valo: RT2??

Comment

• Railroad Tycoon 2. Ykkösestä minä en jostain syystä koskaan osannut pitään, mutta kakkonen iski. Ja iskee.

Comment

• Ruokatuntipostaus. Tästä voi tulla tapa.

Originally posted by LightEning
                          * LightEning ihmettelee minne Kassi on tälläk kertaa mennyt muuttamaan
                          Jaa, syntymäkaupungissani olen viimeiset n. 16 vuotta asunut. Lukio ja yläaste ovat samassa rakennuksessa, eri kerroksissa ( ), siksi junnuja joudumme joskus katselemaan me.

Noh, sitten enkuntunnille tekemään mitä tahansa muuta paitsi opiskelemaan.

Comment

• Öhh... en minä sitä tarkoittanut vaan tuota sinun location-kenttääsi. Katsos, kyllä minäkin huomasin yhdessä vaiheessa että olen Connorkimbron veli, mutta en minä siitä niin kovin hirveästi toitottanut.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                              Lukio ja yläaste ovat samassa rakennuksessa, eri kerroksissa (
                              lukio ja yläaste samassa rakennuksessa mutta eri kerroksissa. ei hetkinen. * puistelee päätään*
                              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Opin juuri äsken kunnioittamaan Mandrakea. Tällä koneella vaikuttaisi nimittäin Mozilla toimivan itse asiassa ihan nopeasti, vaikka muistia ei ole kuin 128M ja MIPSejä noin 1500. Ei sitä samaa lagia kirjoitettaessa kuin kotikoneella (312M, 1000 MIPS) , ja sivut renderoituvat aikalailla heti kun tulevat kortista sisään. Kylläkin teksti näyttää yhäkin aivan kauhealta, taidan joutua tutkimaan vähän jos haluan tietää miten saada paremman näköisiä fontteja textareoihin. Mutta muuten systeemi toimii erinomaisen hyvin.

(tietenkin osana pointtia on se, että valitsin IceWM:n kwm:n sijaan, mikä luultavasti vapautti aika kasan muistia ohjelmien käyttöön.)

Comment

Working...
                                X