Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MiB II, no en ollut kyllä suunnitellut meneväni katsomaan ollenkaan, ykkösosankin katsoin koulussa.

Originally posted by aaglo
    Cube oli aika mielenkiintoinen leffa. Tykkäsin kyllä. Loppu vaan oli vähän tylsä. Olisi ollut parempi, jos sen "sillan" takana olisi ollut toinen samanlainen kuutio...
    Heh, samaa odotin itsekin, tai sitten sellaista kaikki kuolee -loppua (niinhän siinä melken kävikin). Oli oikeastaan hieman kuin erittäin hyvä Äärirajoilla-sarjan jakso jota oli venytetty 45 minuuttia. Numeroidea oli sinänsä ihan veikeä. Äänitunnistinhuonekohtaus oli aivan järjettömän jännittävä, ainakin minulle tuli melkein pakko vaihtaa kanavaa.
    Selitys sille miksi Kuutio oli ylipäätään olemassa oli pohdiskelun arvoinen; aivan kuin Kuutio olisi rakentanut itse itsensä ja/tai että sillä olisi oma tietoisuus. Tai että se oli jonkinlainen inhimillisen mielettömyyden sivutuote.
    Toisaalta, näin sen eräänlaisena ihmisen luoman yhteiskunnan oravanpyörän vertauskuvana; mekin elämme yhdessä suuressa itse luomassamme Kuutiossa josta pyrimme koko ajan ulos mutta turhaan... jotkut meistä luopuvat yrityksestä, kuten se nihilisti (tai no, hänhän oli suunnitellut sen, ainakin sen ulkokuoren).
    Mutta joskus on parempi olla ajatuksia herättävä kuin tarkkaan kuvaileva.

Tietysti eräät meistä pitivät tärkeysjärjestyksensä kasassa ja pelasivat Alpha Centauria.

Samaan aikaan kolmoselta tuli joku aivan pähkä elokuva jonka katselemisen lopetin siinä vaiheessa kun olin kuolla nauruun nähdessäni sen lentotukialusviritelmän joka lensi.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ai niin, se Nick Fury, agent of S.H.I.E.L.D. (näyttelijänä David "Ritariässä" Hasselhof)

Perustuu muuten Marvel-sarjakuvaan koko touhu.
      I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
        Ja kaikki jotka eivät elokuvaa olleet nähneet katsoivat varmaankin Cuben? Katsoivathan?
        Katsoi!!! Aivan mahtava leffa, iski muhun tosi hyvin. (tälleen suljetun ja ahtaan paikan kammoisena) Harmi vana ku näin vaan puolet leffasta...:/ Ja mun mielestä se loppu oli ihan tyhmä, varsinkin se että se yks äijä ois muka selvinny sieltä...*huokaus*
        "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• hitto mulla jäi kuutio näkemättä! miksei kukaan kertonu että semmonen kuva tullee luulettako te että mie seuraan jotaki telekkari ohojelmia? hitto ja ku se näytti olleen(Kassin kuvauksesta päätellen) hjyvä kuva vielä kaiken lisäksi. mie kuulin pari viikkoa sitte ku pari koulu kaveria puhu siitä ja kehuvat sitä. mie tietenki menin sitte heti video vuokraamoon kattomaan, jos sitä sais vuokrata mutta ei. kerpele ja nyt se tuli telekkarista niin ja se SMACin pelluuki meni päin helevettiä

aaglo: we know all about SHIELD. oliko se kuinka vanha kuva?
          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Ähhh.. cube huononee joka kerralla ku sen kattoo. Ei se nyt niiin hyvä oo.. sen sijaan Nick Fury rokkas.
            In da butt.
            "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
            THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
            "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Olettkos jo LotR DVD:t ostaneet?

Comment

• Ei oo deeveedeetä, joten en oo ostanu. Kävin kyllä kyseisen FOTRin katsomassa kahteen kertaan leffassa. Sillä toisella kerralla tuli lopuksi vielä 2 minuutin teaser WTC:stä Kahdesta tornista.

Oletkos itse sen hankkinu? Mitä extroja? Missä asut?
                I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Olettkos jo LotR DVD:t ostaneet?
                  DVD-soitinta ei ole mutta VHS on hankinnassa.

Originally posted by Andemagne

hitto mulla jäi kuutio näkemättä! miksei kukaan kertonu että semmonen kuva tullee luulettako te että mie seuraan jotaki telekkari ohojelmia? hitto ja ku se näytti olleen(Kassin kuvauksesta päätellen) hjyvä kuva vielä kaiken lisäksi. mie kuulin pari viikkoa sitte ku pari koulu kaveria puhu siitä ja kehuvat sitä. mie tietenki menin sitte heti video vuokraamoon kattomaan, jos sitä sais vuokrata mutta ei. kerpele ja nyt se tuli telekkarista niin ja se SMACin pelluuki meni päin helevettiä
                  Perhana, ajattelin kyllä mainita asiasta Suomithreadiin mutta kai sitten se vain lipsahti mielestä. Kysy kaverit läpi jos joku olisi nauhoittanut.
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by aaglo
                    Oletkos itse sen hankkinu? Mitä extroja? Missä asut?
                    Pidätkö minua ihan pähkähulluna?

Kukaan tosifani ei edes katso LotR: FotR DVD:n suuntaan vaan odottaa että Marraskuussa julkaistaan LotR: FotR - Directors cut DVD.

Comment

DVD-soitinta ei ole mutta VHS on hankinnassa.
                      mullakaan ei oo DVD laitetta eikä OMIA videoita.
                      joten en oo hankki Lorua Hermusen Sormesta.
                      mut vois käyä kyllä kattoon toisen kerran jossain päivä näytöksessä elokuva teatterissa.

Perhana, ajattelin kyllä mainita asiasta Suomithreadiin mutta kai sitten se vain lipsahti mielestä. Kysy kaverit läpi jos joku olisi nauhoittanut.
                      nooh elokuvahan se vain oli, viihdettä, ja tuskin ne mitään elämän suuria salaisuuksia siinä kerto.

Comment

• Ja todellisille tosifaneille sitten kelpaa vain LotR: FotR - director cut DVD Limited Edition. (Mutta tuon hinta kirpaisee jo likaa minulle.)

Comment

• Ande, hyvä asenne.

Jeje2, todellinen uskollinen TosifaniTM ostaa ensin tuon ensimmäisenä ilmestyneen koska polttelee niin pahasti ja sitten päälle vielä Director's Cutin.

Comment

• miksikkähän minun buddi list näyttää että jeje ois OFFFline?

no enivei Jeje täsä pari vastausta kuukauden vanahoihin kymysyksiin: ei en oota RoN:nia. ja kyllä luen sarjakuvia. mulla on mm. kaikki akun taskarit lassi ja leevi on kyllä se kaikkein paras. oon lukenu koko tuotannon kolome kertaa läpi, en tosin omista yhtäkään alabumia enkä kirijaa. jos joku ei oo lukenu niin suosittelen lämpimästi. petri hiltusen praedor ja väinämöinen on kans hyviä. marvellin sarjiksista minua jaksaa kiinnostaa/viihdyttää vain Cuonan Cimmerialainen/Barbaari ja Tuomari elikkä näin kavereitten kesken Frank Castle. yyym!

Comment

• Originally posted by Andemagne
                              miksikkähän minun buddi list näyttää että jeje ois OFFFline?
                              Siksi että surffaan piilotetusti. Eli en halua että nimeni näkyy tuolla pääsivun listalla. (Jos nimeni siellä näkyisi kaikki tietäisi että asun apolla enkä tee koskaan töitä )

no enivei Jeje täsä pari vastausta kuukauden vanahoihin kymysyksiin: ei en oota RoN:nia. ja kyllä luen sarjakuvia. mulla on mm. kaikki akun taskarit
                              WOW!!!
                              Mulla puuttu 9 kirjaa tuolla 90 - 130 välillä.
                              (Lainasin kirjojani joskus pensakna ja ne jäivät sille tielle.)
                              Myy mulle ne puuttuvat kirjat...

lassi ja leevi on kyllä se kaikkein paras. oon lukenu koko tuotannon kolome kertaa läpi, en tosin omista yhtäkään alabumia enkä kirijaa. jos joku ei oo lukenu niin suosittelen lämpimästi.
                              Calvin&Hobbes on kyllä parasta sarjakuvaa mitä tiedän - kerrassaan mahtavaa.

Comment

Jeje2, todellinen uskollinen TosifaniTM ostaa ensin tuon ensimmäisenä ilmestyneen koska polttelee niin pahasti ja sitten päälle vielä Director's Cutin.
                                Tai sitten ...

Comment

Working...
                                X