Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ei.
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
      I hope all most active Finns are there.

Comment

• Perskeles, Näkymätön mies oli taas sellaista tuubaa että oli käsikirjoittaj(i/a)lta unohtunut lukea se "Hiukkasfysiikkaa palikoille" -niminen opus joka yhdessä kohtauksessa esiintyi.

Älä huoli Demoni, sieltä unohtuivat myös Jeje2 ja Tuomerehu, ja he ovat sentään hiukan aktiivisempia kuin sinä. Lisäksi unohdin Apocalypsen, jonka kanssa olen sentään jutellut Apolytonin chatissa pariin otteeseen. Enkä tahtonut muistaa Provost Harrisonia, muistin vain että Provost H... H...

Edit (04:40): Ja kaikki jotka laittavat schlong-hymiöitä riviin viesteihinsä protestoidakseen sitä tosiasiaa että unohdan heidät ovat säälittäviä, koska kukaan itseään kunnioittava ihmnen ei ota pulttia siitä että joku jota ei ole edes tavannut IRL ei satu muistamaan nimeäsi tällaisessä tilanteessa, joka mittaa vain muistin palautuskykyä eikä suinkaan sitä kuinka paljon listaaja pitää näistä ihmisistä jotka listasi / jätti listaamatta.

Edit (04:44): Minun muistilleni on parempaakin käyttöä kuin Apolyton. Noh, sellaista ei ole vielä ilmennyt mutta varmasti tulee jossain vaiheessa.

Nyt saatte kertoa että kun != ilmoittaa että "melkein yhtäkuin", kuten Vantaa != Helsinki, niin mikäs sitten ilmoittaa että "ei sinnepäinkään"?

Yasunori Mitsuda - Xenogears OST - One Who Bares Fangs at God. Vau.
        Last edited by Kassiopeia; August 6, 2002, 21:46.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Mua väsyttäääää. Joo meen nukkumaan ihan just.
          Eipäs oo löytyny vieläkää töitä, tänää soittelin paikkoihin ja semmosta. Perse että ottaa aivoon. Arsiki jäi 4:nneks .

Kyllä ennen oli helpompaa sillä pullamössösukupolvella kun töitä sai mistä vaan kuhan viitti soittaa tai ilmaantua paikalle. Noni, sit koisaamaan.
          In da butt.
          "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
          THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
          "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Älä huoli Demoni, sieltä unohtuivat myös Jeje2 ja Tuomerehu, ja he ovat sentään hiukan aktiivisempia kuin sinä. Lisäksi unohdin Apocalypsen, jonka kanssa olen sentään jutellut Apolytonin chatissa pariin otteeseen. Enkä tahtonut muistaa Provost Harrisonia, muistin vain että Provost H... H...

Comment

• Tää mun avataari oli palkinto siitä KamratX:n pitämästä svedutietokisasta, jonka mä siis voitin

Vanha palaa ensi maanantaina.
              I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by aaglo
                Tää mun avataari oli palkinto siitä KamratX:n pitämästä svedutietokisasta, jonka mä siis voitin
                mutta mehän nähhään vielä sitä åsgåårdin prinssiäkin, eikö vaan?

LightE: pistä linkki siihen surullisen kuulusaan the machineen.
                My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

Edit (04:40): Ja kaikki jotka laittavat schlong-hymiöitä riviin viesteihinsä protestoidakseen sitä tosiasiaa että unohdan heidät ovat säälittäviä, koska kukaan itseään kunnioittava ihmnen ei ota pulttia siitä että joku jota ei ole edes tavannut IRL ei satu muistamaan nimeäsi tällaisessä tilanteessa, joka mittaa vain muistin palautuskykyä eikä suinkaan sitä kuinka paljon listaaja pitää näistä ihmisistä jotka listasi / jätti listaamatta.
                  Ai, mä ku luulin et sä et enää tykkää mustA!11

En mäkään olis sua muistanut. Taijjotain.

Comment

• mie oon sitte siirtyny ICQ aikaan.

Comment

Nyt saatte kertoa että kun != ilmoittaa että "melkein yhtäkuin", kuten Vantaa != Helsinki, niin mikäs sitten ilmoittaa että "ei sinnepäinkään"?
                      != ilmoittaa että "ei yhtäsuuri kuin" eli melkolailla "ei sinnepäinkään":tä.
                      ~= olisi jo lähempänä "melkein yhtäkuin":ta.
                      "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Ande, http://arkonviox.com/mp3/eccosot/Ecc...he Machine.mp3
                        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• LightE: vielen dank. emmie oikeen osaa kommentoida tuota piisiä, soli ihan erinlainen ku ootin.

niin ja kaikki jokka ei jo pellaa niin, pelaamaan SMAC Demokratia peliä kyseiseen foorumiin.

Comment

• Ja kaikki jotka eivät elokuvaa olleet nähneet katsoivat varmaankin Cuben? Katsoivathan?

!= ilmoittaa että "ei yhtäsuuri kuin" eli melkolailla "ei sinnepäinkään":tä.
                            ~= olisi jo lähempänä "melkein yhtäkuin":ta.
                            Hupsistakeikkaa.
                            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Cube oli aika mielenkiintoinen leffa. Tykkäsin kyllä. Loppu vaan oli vähän tylsä. Olisi ollut parempi, jos sen "sillan" takana olisi ollut toinen samanlainen kuutio...
                              I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• MIB II oli kyllä lievä pettymys minulle - vain pari oikein hyvää vitsiä

Comment

Working...
                                X