Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ei nyt anneta ihmisten olla postaamatta tänne 24:n tuntiin.
    Ei kannattais.

Comment

• Ahaa, asia olikin jo hoidettu
      Ei kannattais.

Comment

• Täällä Patriqvium (a.k.a. infinitum of hark!) raportoimassa Assyilta. Wild demo compo on ohitse, desibelit katossa, ulkona poltetaan juhannuskokkoa ja Pelle Hermannin tunnari on vuoden kesähitti.
        Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Great. Pidä hauskaa. Minä olen se M. A. Nummisen äpäräpoika jänispuvussa.

*nasaali*
          Pojat, tulkaa ottaan tää jänispuku pois mun päältä!!
          You make my life and times
          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Tosin Pelle Hermanni soi tuossa kolmen metrin päässä
            Ei kannattais.

Comment

• 6:10. Hoosee hoosee.

Prkle. Yasunori Mitsudan Battling KOS-MOS vaan soimaan. Saisikohan nuo miehenkokoiset uberkajarit tuolta varastosta kiinnitettyä tietokoneeseen, olisi kivat saundit.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Onko se HC:ta että HERÄÄ klo 2 aamulla "yöuniltaan"? Ja käyn vielä töissä

Comment

• noniin kultanuppuset. Kertokaas jos tiedätte onko pkseudulla tai läheisyydessä duunia jossain avoinna nimimerkillä paskahommat/hanttihommat.. myös helppari yms muut huomioidaan .

nimim. jääkaappi tyhjä, rahaa 0, hätä, vituttaa, urgent, alarm.
                  In da butt.
                  "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                  THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                  "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Mene Ifi Oy:n sisäänkirjausosastolle. Siihen kyllä saattaa tarvita kontakteja, itse pääsin helposti kun isi on kyseisen puljun tuotantopäällikkö

Comment

• Ifi.. sehän on se valokuvamesta.. jees. Sillä olis yhet toimitilatkin tässä melkeen vieressä.. muta enmä sieltä ketään tunne. Yks frendi oli joskus siellä töissä. Nooooooh ehkä mä silti koitaN!!
                      In da butt.
                      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

• Sinne ei tosin varmaan sittenkään pääse ihan tähän hätään , kun hakemuspaperit pitää aina lähettää joskus tyyliin maaliskuussa... jouluna voi päästä muutaman viikon ajaksi apulaiseksi

Comment

• Assembly on täällä vähän ohitse, väki pakkaa tavaroitaan.
                          Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• aivo, thanks for nothing!
                            Etsintä jatkuu.. kele että alkaa kyllä kuukauden päästä olla pahat ja totiset paikat jossei löydy.. nooh.. huumori elää vielä, ainaki pari viikkoa.
                            In da butt.

Comment

• Terveisiä Kittilästä!

Huomasin muuten tossa pienessä mökissä ollessani (tämä tapahtui käsivarressa), kolaa juodessa ja mustavalkoista stargåtea katsellessani että....mulla on melkeen ikävä teidän juttuja...

Mutta enemmän asiasta huomenna, ei viitti enää kasvattaa isännän puhelinlaskua.

Terkkuja poroilta.

ps. mulla ei oo enää nolla postia!!! *tuulettaa*
                              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Johtuu siitä että postasit Apolyton/Community ryhmässä.
                                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Working...
                                X