Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nyt voisittekin apottaessanne samalla katsoa Brazilia kolmoselta, mieleen tulee etäisesti 1984. Ja 00:40 Neloselta lyhyt pätkä Minority Reportin teosta.

Jeje2: Pitää tehdä lista noista kirjoista, enpä tiedä, rahalle olisi käyttöä mutta ei niistä voi kovin hurjia summia kiskoa. Täytyy miettiä.

Meitä "akkareita on paljon muttei ihan kaikki"-keräilijöitä näkyy olevan enemmänkin kanssa.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Anna unta näkijän
      talon tuulten murtajan
      revontulten repijän
      ja taivaista alas astujan...

(veljeni toi tänään kotiin Isohaara-levyn... ja sitä on tullut kuunneltua sittemmin "vähän")
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• takasin ekalle sivulle kele.
        In da butt.
        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
        THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
        "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Kirosäkeet!
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ekalle sivulle, mars!
            "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Pitääkö sitä minun alkaa spämmäämään ettei koko Suomithreadin maine mene.
              "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Nähtävästi. Sääli etten keksi mitään iskevää, fiksua ja hauskaa sanottavaa.

Comment

• Oli muuten wanha Homeworld b5-modilla (beetalla oikeastaan) ihan kivaa. Suurin osa aluksista oli mallintamatta mutta molemmat Starfury-luokat löytyivät, samaten Hyperion-luokan frigatit, Omega-luokan hävittäjät; Minbaareilta ne isot Valkotähtiä vanhemmat taistelulaivat (onko nuo sitten Dark Stareja tai jotain luokaltaan), ja kahdenlaista pientä alusta.
                  Earth Forcen Omega-aluksissa vaikuttavinta olivat sädeaseet ja ennen kaikkea pyörivät painovoimakappaleet, vaikea selittää mutta tajunnette varmaan. Tukikohta alus, Babylon 5-asema, ei tosin pyörinyt ollenkaan.
                  Laitan joskus vaikka screenshottia parista Omegasta lasauttamassa minbaareja palasiksi. Helkkari vie, Starfuryilläkin tykkien suuliekit olivat just kohdallaan, kaksi tykkiparia, yksi ohjaamon yllä ja toinen alla. Ja käännöksiäkin tekivät aivan mallikkaasti, vaikka niin ne tekivät HW:n Interceptorit alunperinkin.
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• voi vitutmmikä känani ei saatna!1q heehheheheheeh
                    ei vitu piätsi juoda liikaa. ei ksokaan. sioinä ilamene vinkki teille mutta te varamman teidätte sen,
                    SUOSITTELENN JOE SAMPLEN BIISIÄ there are many sopts along the way:ta. Ihan vitun amhtavaa jazzia! GET IT! it rules. Ihan mhataavat fi ilikset tästä tilee .
                    EI perse älä ikiän juo liikaaaa! INAF IS INAF! mother****ers.. tiedättekö.... mua kaduttaa tää huomenan leeheevitsti! Hahahae i haittaa ksoka elämä on laiffia niinku nykäenn se sano s .

MUt jokainen hakeee ntistä mp3:sna hitto tän bisiin NYT! Eli Joe Sample - There are many stops along the way:n. Tää on LIiiiiiiiiian lositavaaaaa. NOjojojo muistakaa mua hyvällä m meen sammuun yt. Helvvetti että huoemnnna saa sleittä eiiii välii uhjomisin!
                    SERVOKSEI HAINIS! TU LIMATU TSIEROU! RSKSKSKS BLÖÖ!
                    In da butt.
                    "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

• Tiettekö mihäet. Vitsi.. vaikka ette jazzista diggaiskaan ni hakeaa tuo piis mikä äsken mä maistonitin. Se on ihan hirveen hyäv !!!!!!!! Ei hitto ei mua opelllota ming eikä mikää muukaa mä oon uhkarohkee! Hahahahahahaha mut vitsi et karsee olo! Ihan elvotontan. jotenki semonne olo et huomnna oksennetaan oikee ninko poruikalla rivissä iohanasti asennosta. Jepjep. näiosne sem emneee. Mullaon ny tkova tarve selittää. älkää häiriintylö. Joojoo rakastan rakastan minäkin kuhan römppäå irtoo. Jepjep. Mä ralstan JAZZIA! Nonnih. sit mä meen toho nehkkun pötkjölleni ja rsammnun siihen. haistak paska
                      In da butt.

Comment

• HTTO että jazzi rles niiin kovaa että ei pysty loepttaman postausilua . Hkareseeta.. hahaha... Ei hityto miulle varmaa tulee panni huoemam. No ei väliä koska nyyt pitää elä hetkelssä! Aina elää hetkeläs eikä koskan ilman hetkäe ja islllain no kyllä te tjaiaeta. NYt soi kova DISCO! JAAJAAJAA! Disco lives 4ever dudes. Let me tell you....... donna summer oin kovaa ****tiä oikeesti. Ja on onet muutkin..hehe.. enmä tiedä pitäskö oplla vanhempaa ikäluiokkaa et osaa arvostaa kunnoo discoo jafunkya... osaahna sitä muutkin varmaan mutta että täällä.. JEAH! fakin jeah.. ei voi muuta shao0ooo. Son shaolin kung fu ja niin edelleen.. ei muut voi sanoo sanakaan täähn juttuun! Hahahhaa... hitto että pää pyörii... yritin äskön sängtyssä.. mut tuntu et pää tippuu vaa... sehän on ultimate kännin merkki.. rules!!"!
                        Nojoo mä rakastelen teijän tyttöystävii jne.
                        In da butt.

Comment

• pillua
                          In da butt.

Comment

• Kyllä, oli *aivan* pakko quotettaa.

Originally posted by Pekka
                            voi vitutmmikä känani ei saatna!1q heehheheheheeh
                            ei vitu piätsi juoda liikaa. ei ksokaan. sioinä ilamene vinkki teille mutta te varamman teidätte sen,
                            SUOSITTELENN JOE SAMPLEN BIISIÄ there are many sopts along the way:ta. Ihan vitun amhtavaa jazzia! GET IT! it rules. Ihan mhataavat fi ilikset tästä tilee .
                            EI perse älä ikiän juo liikaaaa! INAF IS INAF! mother****ers.. tiedättekö.... mua kaduttaa tää huomenan leeheevitsti! Hahahae i haittaa ksoka elämä on laiffia niinku nykäenn se sano s .

MUt jokainen hakeee ntistä mp3:sna hitto tän bisiin NYT! Eli Joe Sample - There are many stops along the way:n. Tää on LIiiiiiiiiian lositavaaaaa. NOjojojo muistakaa mua hyvällä m meen sammuun yt. Helvvetti että huoemnnna saa sleittä eiiii välii uhjomisin!
                            SERVOKSEI HAINIS! TU LIMATU TSIEROU! RSKSKSKS BLÖÖ!
                            Tiettekö mihäet. Vitsi.. vaikka ette jazzista diggaiskaan ni hakeaa tuo piis mikä äsken mä maistonitin. Se on ihan hirveen hyäv !!!!!!!! Ei hitto ei mua opelllota ming eikä mikää muukaa mä oon uhkarohkee! Hahahahahahaha mut vitsi et karsee olo! Ihan elvotontan. jotenki semonne olo et huomnna oksennetaan oikee ninko poruikalla rivissä iohanasti asennosta. Jepjep. näiosne sem emneee. Mullaon ny tkova tarve selittää. älkää häiriintylö. Joojoo rakastan rakastan minäkin kuhan römppäå irtoo. Jepjep. Mä ralstan JAZZIA! Nonnih. sit mä meen toho nehkkun pötkjölleni ja rsammnun siihen. haistak paska
                            HTTO että jazzi rles niiin kovaa että ei pysty loepttaman postausilua . Hkareseeta.. hahaha... Ei hityto miulle varmaa tulee panni huoemam. No ei väliä koska nyyt pitää elä hetkelssä! Aina elää hetkeläs eikä koskan ilman hetkäe ja islllain no kyllä te tjaiaeta. NYt soi kova DISCO! JAAJAAJAA! Disco lives 4ever dudes. Let me tell you....... donna summer oin kovaa ****tiä oikeesti. Ja on onet muutkin..hehe.. enmä tiedä pitäskö oplla vanhempaa ikäluiokkaa et osaa arvostaa kunnoo discoo jafunkya... osaahna sitä muutkin varmaan mutta että täällä.. JEAH! fakin jeah.. ei voi muuta shao0ooo. Son shaolin kung fu ja niin edelleen.. ei muut voi sanoo sanakaan täähn juttuun! Hahahhaa... hitto että pää pyörii... yritin äskön sängtyssä.. mut tuntu et pää tippuu vaa... sehän on ultimate kännin merkki.. rules!!"!
                            Nojoo mä rakastelen teijän tyttöystävii jne.
                            pillua

Ei sinänsä, ghänäs ei ainakaan tarvitsisi ajatella maanantaina alkavaa koulua.

Ei mutta, voisi vähän treenata kielitaitoa ja kääntää nuo englanniksi ulkomaalaisten onneksi ja iloksi.
                            Last edited by Kassiopeia; August 10, 2002, 20:51.

Comment

• Comment

• I was thinking of 'translating' that but I guess it shows even without.

Comment

Working...
                                X