Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Happy happy joy joy? Eikös se ole Ren & Stimpystä?

Kirjoja haettu. Kiva tili tuli. Hissa alkaa huomenna mutta kirjaa ei löydy.

"Vain tahroja ruudulla älä siis suutu
    Ei niistä asiat miksikään muutu" - örr, tämä modernisointi ei oikein päde.

"Vittu kun vituttaa!"
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Älä stressaa. Lukioon kuuluu olennaisena osana se, että puol kurssia puolet on ilman kirjaa, ja opettaja itkee ja valittaa että jso ei oo kirjaa ensi viikolla niin kurssia ei voi jatkaa.. mutta ne vaan aina puhuu ja puhuu..
      In da butt.
      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
        Lukion eka päivä on slut.....
        siis ruotsin slut vai englannin slut?

Kassi, älä kuuntele pekkaa, se on äpärä eikä näytä tietävän näistä hommista mittään. Lukio on ihan hyvä paikka. niin ja eikä meiän tartte sulle elämää ostaa, sinun elämähän alako just. onnea matkaan.

Jeje: ne taskari numerot voisit laittaa.
        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• YHTÄ VÄHÄN KUIN LAKATA HENGITTÄMÄSTÄ JA JATKAA ELÄMISTÄ VOIN MINÄ SINUA LAKATA PYYDYSTÄMÄSTÄ!

Heh... Opera on aika karmea resoluutiolla 1280xmikälie... "IN" näyttää N:ltä, jonka vasen pystyviiva on paksu... Pitääpi kai siirtyä takaisin tilaan 1024x768...
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Joo, olen ehdottomasti äpärä, epäonnistunut ihminen ja huono yksilö, MUTTA lukio on silti täyttä ajan täytettä. Vietettä. Todellista hyötyä siitä ei kuitenkaan ole järkevälle ihmiselle .

Onhan lukio semmonen turvallinen paikka nuorelle, mutta sitten todellisuus pamahtaa takaraivoon kun kymmenen härkää potkisi kiveksille. Sen jälkeen hampaat revitään irti ruosteisilla pihdeillä ja sitten jätetään makaamaan keskelle katua yöllä. Eikä kukaan auta, kuule tai halua edes tietää.
            In da butt.
            "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
            THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
            "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Originally posted by Pekka
              Joo, olen ehdottomasti äpärä, epäonnistunut ihminen ja huono yksilö, MUTTA lukio on silti täyttä ajan täytettä. Vietettä. Todellista hyötyä siitä ei kuitenkaan ole järkevälle ihmiselle .
              Lukio ei ole ajan täytettä, niin ku sanoit saahan sielä kavereita ja tulee ryypättyä. niin ja mistä sitä muuten tuleva tieteilijä sais paperit että pääsis yliopistoon? yym!
              Onhan lukio semmonen turvallinen paikka nuorelle, mutta sitten todellisuus pamahtaa takaraivoon kun kymmenen härkää potkisi kiveksille. Sen jälkeen hampaat revitään irti ruosteisilla pihdeillä ja sitten jätetään makaamaan keskelle katua yöllä. Eikä kukaan auta, kuule tai halua edes tietää.
              mitä sie horiset?

Comment

• Minä luulin tuota ensin kuvaukseksi armeijasta, mutta kun pääsi toisen lauseen loppuun niin pohja putosi siltä teorialta. Hän siis varmaan tarkoittaa sitä mitä tapahtuu niille jotka yrittävät itse asiassa elää sosiaalisestikin siinä noin kahdenkympin vaiheilla (mikä ei minun suunnitelmiini kuulla -ja pystyn itse asiassa vielä sanomaan tämän :Ð-smiliön kanssa). Yöklubithan tuollaista aiheuttavat, niin ja puistot.
                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Tulepa kylmänmarja
                  tulepa kylmänmarja
                  tulepa kylmänmarja
                  tulepa pakkasmarja

tulepa tuonenmarja
                  tulepa tuonenmarja
                  tulepa tuonenmarja
                  tulepa lemmonmarja

repeat ad orgasmum

Comment

• LightE: ookko sie pilvessä/päissään/jotainmuuta ku sulta lentää tuommosta läppää?

Comment

• Originally posted by Andemagne
                      Jeje: ne taskari numerot voisit laittaa.
                      Auts...
                      Olihan siis jotain mitä minun piti muistaa tehdä...
                      /me etsii nurkkaa jonne mennä häpeämään

Yritän huomenna muistaa

Comment

• Ande: En... tai no, CMX:n kuunteleminen kyllä vastaa pilven vetämistä .

Eh. Toinen vuosi alkoi. Päivärytmini vain oli yhäkin kolmesta kahteentoista enkä ollut kesän aikana pitänyt yllä lainkaan univelkaa, joten "aikainen" (puoli kahdeksalta) herätys tuli tietyntasoisena shokkina (miten tuon ässän päälle saa veen?). Suoraansanottuna tuntuma on sellainen että olen tällä hetkellä pöljänä. (esimerkkinä tästä, jouduin kirjoittamaan sanan "pöljänä" viisi kertaa ennen kuin se meni oikein, etenkin alku tuotti hankaluuksia).

Comment

• Täh? SSH koululta kotiin ei toimi, onneksi sentään toiseen suuntaan värkkii. Vaikkakin silloinkin hitaasti. Olen leikkinyt viime aikoina (siis viime Lauantaista lähtien - tulin silloin kämpälleni) koneeni kanssa ihan liikaa. Se pyhä preempti jonka pitäisi saada moniajo moninkertaisesti paremmaksi meni äärettömään silmukkaan (tai äärettömään rekursioon, en oikeastaan tiedä kumpaan) mutta tämä johtui mahdollisesti vain siitä etten ollut ollut turhan huolellinen patsaillessani paikkoja.

Muuten, Mozilla tällä resoluutiolla (ja näillä fonteilla jotka tällä hetkellä ovat käytössä vaikken ole itse tehnyt mitään niiden takia, paitsi ehkä päivittänyt defoman) näyttää kahta Operaa kauheammalta. IN on kylläkin kaunis, mutta sulkumerkit näyttävät pelkiltä pystyviivoilta - alkumerkki ja loppumerkki näyttävät siis tasan tarkkaan samalta. Mikä ei ole mitenkään hauskaa.

Comment

• niin ja mistä sitä muuten tuleva tieteilijä sais paperit että pääsis yliopistoon? yym!
                            Kiitos rohkaisusta. Lukiossa suurin ongelma tässä vaiheessa on se etten tiedä mitä rupeaisin painottaa. Luonnontieteetkään eivät kiinnosta enää niin kauheasti.

tulee ryypättyä.
                            No enny tiedä. Eipä ole koskaan vedonnut minuun tuommoinen.

Eh. Toinen vuosi alkoi. Päivärytmini vain oli yhäkin kolmesta kahteentoista enkä ollut kesän aikana pitänyt yllä lainkaan univelkaa, joten "aikainen" (puoli kahdeksalta) herätys tuli tietyntasoisena shokkina (miten tuon ässän päälle saa veen?). Suoraansanottuna tuntuma on sellainen että olen tällä hetkellä pöljänä. (esimerkkinä tästä, jouduin kirjoittamaan sanan "pöljänä" viisi kertaa ennen kuin se meni oikein, etenkin alku tuotti hankaluuksia).
                            Joo no minulla alkoi koulu kun normaalisti menin nukkumaan. Sen seurauksena koulussa hoin koko ajan sanaa "indaviili" tai "invadiili", koska en muistanut oikeata järjestystä. Itse asiassa, en kyllä muistanut koska olisin aiemmin edes sanonut "invaliidi".
                            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tai voi katariinanpyörässä sidottuna käsistä aivan hitaasti kääntyä päin hiljaisuuden ääniä...

Comment

• Laite, mitä ikinä poltteletkin niin anna minullekin tötsyt.

Comment

Working...
                                X