Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Andemagne
    jeje sulta unehtuu joku asia.
    Ei kai?
    (Huomenna tulen apolle jastosta, joten jospa silloin muistaisin...)

Comment

• Args. Missasin taas tuon sarjan. Oon yhen jakson joskus nähny ja se oli ihan hyvää meininkiä..
      In da butt.
      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Aku Ankan Taskukirjat

no vihdoinkin muistin tuoda listan mukaani tietokoneelle.

Eli minulta puuttuvat seuraavat taskarit:
        • 95 - Roope ui rahoissa
        • 98 - Taikaviitan tähtihetket
        • 99 - Älä hellitä, Aku
        • 103 - Preerian laulu
        • 113 - loikkien lomalle
        • 158 - Yli esteiden
        • 162 - Koira vieköön
        • 166 - Tuulta purjeisiin
        • 179 - Villaa ylle

Lisäksi ostin juuri numeron 93 uudesta painoksesta, mutta olen kyllä kiinnostunut vanhasta painoksestakin.

Että, jos noita löytyy nurkista pölyyntymässä, hyväkuntoisina, niin olen kiinnostunut.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
          Kauha? Minä?
          niin sinä. eikö se kassiopeia tähtikuvio ole kauhan mallinen?

Ensi jaksossa alkaa latina.

jeje: pistetään muistiin.
          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• eikö se kassiopeia tähtikuvio ole kauhan mallinen?
            Puhut nyt Otavasta. Muistini pettää mutta Kassiopeia on minusta kaksoisveen tai vastaavan muotoinen, kuitenkin vain pari tähteä. Otavassa on seitsemän tähteä.

Nonnii. En ole lukenut NPZ:aa kokonaan koska jotkin osiot eivät vain olleet minulle niin kauhean vetoavia, mutta niihinkin voisin syventyä.
            Pirun monesta asiasta olen aivan eri mieltä Friedrich-herran kanssa, osasta samoilla linjoilla, ja joistakin jutzkista jopa samaa mieltä. Esimerkiksi naisten asemasta ja tarkoituksesta olen ihan eri mieltä, samaten sodankäynnistä ja rikoksenteosta / pahuudesta. Ihme ukko se Nietzsche kyllä oli.

Joku teistä varmaankin jo tietää tämän mutta veikkaanpa että B5:n Zathras on ottanut mallia Zarathustrasta, molemmat kun puhuvat sekavia ( ) ja kolmannessa persoonassa, kuten Kassikin tekee toisinaan.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
              Muistini pettää mutta Kassiopeia on minusta kaksoisveen tai vastaavan muotoinen, kuitenkin vain pari tähteä.
              Olettepa harvinaisen oikeassa. Ennen kuin täällä aloin käydä olin aina ihmetellyt mikä sen nimi mahtaa olla...nyt tiedän.
              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Heh. Tiedän jopa Kassiopeian tarinan mutta se on tavallaan hiukan nolo, koska kuulin sen vasta Apolle rekkauduttani. Kassiopeia oli nimittäin nainen. Andromedan äiti, tarkalleen ottaen. Muistaakseni Andromeda oli lähdössä vaimoksi jonkun kuninkaan pojalle, ja Kassiopeia joka oli tyttärelleen kateellinen tämän kauneudesta koetti tappaa tämän. Ei kuitenkaan onnistunut, mutta päätyi kuitenkin tähtikuvioksi taivaalle.
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Jos Niitse menee alas kurkusta vielä selvänä, kannattaa tutustua Kantin Puhtaan järjen kritiikkiiin, joka lienee vaikeaselkoisimpia koskaan kirjoitettuja kirjoja. Onnea matkaan.
                  Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Ellen paremmin luulisi niin tuohan kuulostaa ihan haasteelta. Critique of pure reason kuulostaa toki melkein pelottavalta. Sitä ei vain tahtonut löytyä paikallisesta kirjastosta, harkitsin lainaamista nimittäin aiemmin.

Onko se niin paha kirjoittaa? Nietzsche?

Jooh. Illan Kuningas Arthur -elokuvassa SoD-nappi sai tuta kohtalonsa, enkä edes katsonut kuin jälkimmäisen puoliskon.
                    Vaikka ne kuteet. Ei helvetti. Jonkun italialaisen designerkuteet. Sinänsä, hienothan ne (varsinkin kuninkaan ja kuningattaren), ja sininen oli muutenkin keltaisen ohella dominantti sävy (joku on opiskellut värikarttansa) mutta miekkamätöissä semmoinen haarniska olisi ehkä vähän turvallisempi. Noh enpä tiedä. Mutta 500-luvun vermeitä eivät olleet millään.
                    Musiikin oli muuten säveltänyt Alexander Courage; sama mies joka väsäsi Star Trekin tunnarin 60-luvulla.

Mitenköhän tuon leffan mukaan Artturi sai Excaliburin? Minulle tuli kotiväen kanssa lievää nahinaa siitä, saiko Arthur sen vetämällä kivestä (hmmmm.... tuossa lauseessa on jotain todella hämärää), vaiko viskasiko sen hänelle lady of the lake (kuten Monty Pythonista muistamme ).
                    Last edited by Kassiopeia; August 17, 2002, 17:31.

Comment

• Hemmetti, lävitseni nähdään. En tosiaan muistanut miten Nietzschen konsonanttijärjestys menee, joten piti turvautua hätäkeinoon.
                      Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Kiesus, enpä ole tähän threadiin paljon kurkannutkaan. Johtunee siitä ettei ole minun.

Paskaa kuitenkin olette minusta puhuneet kahdeksantoista sivun ajan!
                        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• En tosiaan muistanut miten Nietzschen konsonanttijärjestys menee, joten piti turvautua hätäkeinoon.
                          No et ollut ensimmäinen. *vihjaa Andemagnen suuntaan*

Paskaa kuitenkin olette minusta puhuneet kahdeksantoista sivun ajan!
                          Sitähän me.

Comment

• Nyt joku minua sivistyneempi kertoo mikä (Apocalyptican?) kappale soi MOT-ohjelman lopputekstein aikana.

Comment

• *kattoo tähti karttaa*
                              Kauha: kyllä kassiopeia on kauhan mallinen kun yhistelee niitä viittä tähtöstä oikein, toisin kuin joku otava joka näyttää karhun torsolta.
                              niin ja NIITZE!

niin ja kantin puhtaan järjen kritiikki on senverran kant:ikasta että voisi verrata vaikka rubiikin kuution nielemiseen.
                              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• niin ja kantin puhtaan järjen kritiikki on senverran kant:ikasta että voisi verrata vaikka rubiikin kuution nielemiseen.
                                No johan on perkules. Ei ollut edes kovinkaan nerokas sanaleikki mutta naurattaa kauheasti.

Edit: Ei hittolainen, kyllä se on kuin onkin nerokas sanaleikki.

Comment

Working...
                                X