Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Check this out!

Comment

• Enkä lopeta riimejäni . Paitsi että tällä hetkellä päässäni pyörii vain sää-ohjelman (en muista minkä kanavan ja minkä nimenomaisen sääennusteohjelman, taitaa kuitenkin olla kolmoselta) tunnusmusiikki jossa ei valitettavasti ole sanoja...

Nokseilla on muuten aika mielenkiintoinen moraali... mutta kuitenkin loppujenlopuksi melko järkevä.
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Uhh-huijakkaa... Taas on tullut skipattua yksi yö SMACin ja Spämmäilyn parissa...

Comment

• Paitsi että tällä hetkellä päässäni pyörii vain sää-ohjelman (en muista minkä kanavan ja minkä nimenomaisen sääennusteohjelman, taitaa kuitenkin olla kolmoselta) tunnusmusiikki jossa ei valitettavasti ole sanoja...
          *TITITI-TITITITI-TITITI-TITITITITITI* *TII-TII-TII-TII-TII-TII-TIU-TIN-TI-TII!*

Ei, sehän on uutiset...

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
            JA MINÄKÖ EN OLE VANHA PIERU?!?
            hah!
            Et mahtunut listalleni tällä kertaa ku oot niin jumalattoman kovaääninen itsestäsi kokoajajatkuvasti.

Comment

• Ja otan jos otan ja otan koko ajan

Comment

• Ja otan jos otan ja otan koko ajan
                SIINÄ on tarttuva lause... Laite ota mallia

Comment

SIINÄ on tarttuva lause... Laite ota mallia
                  No täytyy kait sitten heti kertoa ettei lause ole minun kehitelmä.

Lause tulee vuosien (n.1990) takaa kun suomessa oli menossa raittiuskammpanja. Julisteessa oli keskellä iso autonavain joka oli pystysuunnassa vasemmalta puolee punaine ja oikealta vihreä. Sitten oli teksti: "Jos otat et aja" ja "Jos ajat et ota" avaimen eri puolilla.

No julisteesta ilmestyi sitten pilaversio jossa oli tuo kysenin lause.

Comment

• Originally posted by Kristalli
                    No mutta junnut tiputetaan listalta??
                    No, siinä tapauksessa kaikki muut paitsi minä ja Jeje2 jäätäisiin listalle, joten ei pudoteta junnuja, JUNNUT!

I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Tiputetaan vaan - Jeje2 kaiken ja kaikkien valtiaaksi

Comment

• Missäköhän minun Apolytonin admin oikeudet viipyvät?

Comment

• Hmmm....
                          Kaatuikohan Apolyton tietokannat minun takia??
                          (Oli minulle pienoinen ylläri että Apo käyttää mySQL:ää.)

Comment

• Hmmm....
                            Kaatuikohan Apolyton tietokannat minun takia??
                            Niin... Loppuiko kesälomasi jo vai miksi sinulla, AIKUISELLA ihmisellä, on
                            noin paljon aikaa tuhlattavana?

Comment

Niin... Loppuiko kesälomasi jo vai miksi sinulla, AIKUISELLA ihmisellä, on
                              noin paljon aikaa tuhlattavana?
                              Joo loppui ne ja nyt odotan että kello tulisi 15.
                              (Pitää tehdä yski suurempi päivitys täällä tänään ja pitää saada muut pois täältä ennen sitä.)

Comment

• Pitäähän minun myös hyödyntää kassin hiljaisuutta kiriäkseni eroa hivenen kapeammaksi.

Comment

Working...
                                X