Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pitäähän minun myös hyödyntää kassin hiljaisuutta kiriäkseni eroa hivenen kapeammaksi.
    Ja bah, sinuna olisin vain onnellinen siitä, kun pääsit lomani kustannuksellani ohitseni!

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
      Ja bah, sinuna olisin vain onnellinen siitä, kun pääsit lomani kustannuksellani ohitseni!
      Onkos sinulla jo viidennen threadin loma päällä?
      Threadeissa 8-11 yhteensä 18 viestii...

Tuosta voit kyllä syyttää itseäsi.

Comment

• "...kun pääsit lomani kustannuksella ohitseni..." ???

????

Täh, noin nuori pentu lomalla? Eikös koululaiset nykyään käykkään kesäduunissa? Minä kun olin peruskoulun yläasteella, kaikki kesälomat oltiin kesäduunissa. Hyvä jos sai yhden viikon kesän lopuksi vapaata.

Kyllä on nykynuoriso lepsua...

I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by aaglo
          Minä kun olin peruskoulun yläasteella, kaikki kesälomat oltiin kesäduunissa.
          Aivan, itse olin neljä kesää postinkantajana.

Aamen.
          (aaglo: nytkö sää vasta tuonkin tajusit? )

Comment

• Ei, nyt mää vasta sanoin sen täällä Apolytonissa....

Comment

• Täh, noin nuori pentu lomalla? Eikös koululaiset nykyään käykkään kesäduunissa? Minä kun olin peruskoulun yläasteella, kaikki kesälomat oltiin kesäduunissa. Hyvä jos sai yhden viikon kesän lopuksi vapaata.

Hyvä herra ei ole varmaan tällä vuosikymmenellä ole kesätöitä hakenut?

Siis täällä Helsingissä käytännössä alle kuusitoistavuotiaatkin ovat kesätyön hakemisen
              kanssa helvetissä - 2 / 3 ei niitä huoli, koska työaikalainsäädännön takia.

Mutta odotappas, jos olet alle 15! (lue:minä) Olen kyllä yrittänyt kesätöitä hankkia, mutta
              kieron paskakommarilainsäädännön takia kukaan ei minua huoli. Et' silleen.

Comment

• No enhän minä voinut tuota taas tietää, kun en ole tällä enkä viime vuosikymmenellä kesätöitä hakenut

Comment

Hö, miten niin? Johan mä tänä kesänä menin ensimmäistä kertaa kunnon töihin!!!
                  "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• taidan olla aika paska ihminen kun hain joka puolelta duunia, eka semmosta hyvää duunia, sit laskin riman yösiivoojaan ja mäkin kassalle. En päässy mihinkää. Eipä ollu lakeista ja käydyistä inteistä paskaakaa hyötyä, tai edellisistä työkokemuksista . -> pakko olla epäonnistunut yksilö . Mainittakoon että yösiivojaan ammattiin ainoo vaatimus oli kohtalainen suomen kielen taito. Noh elämä on kovaa mutta lakritsi pehmeää.
                    Ja lyön kaikkia jotka kehtaavat väittää etten hakenut moneen paikkaan. Ehkä mun persoonallisuus pelottaa rekrytoijia.
                    In da butt.
                    "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                    THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                    "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Tai sit vastaus on siinä et nää tietyt työnantajat ottaa mielummin 16kesäsiä tyttöjä koska ne antaa pimperoa, ja pojat ei uskalla valittaa eikä tiedä työntekijän oikeuksistaan vaan tekee 3:lla jöröllä tunti.
                      In da butt.
                      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Kristalli, sä et ookkaan enää nuori , vaan tuollainen vanha (20-vuotias) opiskelija/työläinen. Sua ei kukaan ole syyttänytkään lepsuudesta... vielä.

Comment

• pekka: mitä sie sanoit niile aikasemmaksi töy kokemukseksi?

tuoris: ahaha! sen yk jutun kans.
                          mistä lähtien nuin nuoret on käyny lenkillä?
                          millä muulla zivilication sitellä sitte kulijet?

Krisu: mitä sie teet töykses?

voisko joku kertua mikä nuissa demokracy peleissä on ideana?
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• mistä lähtien nuin nuoret on käyny lenkillä?
                            Siitä lähtien kun tuli pakonomainen tarve päästä yli 2 800 metrin kuupperissa.

millä muulla zivilication sitellä sitte kulijet?
                            No duoda noin... : http://forums.civfanatics.com/member...ter&forumid=18

Et' sillee.

voisko joku kertua mikä nuissa demokracy peleissä on ideana?
                            Valitaan aina jotkut heebot parlamenttiin ja ne sit ehdottolee pressalle (joka sekin on valittu)
                            että mitä tehdä siinä civi -pelissä. Keksittiin muuten tuolla Civ Fanatiksilla.

Comment

• Tai sit vastaus on siinä et nää tietyt työnantajat ottaa mielummin 16kesäsiä tyttöjä koska ne antaa pimperoa(..)
                              Taitaa kyllä aika pahasti vituttaa jätkää kun tollasta läppää vetää...
                              Tuollaisen surun ja depressionhan voi poistaa vain yhdellä tavalla :
                              Lukemalla pakonomaisesti tietokirjoja, kunnes noin 24h päästä huono juttu,
                              ja kaikki muukin lähimenneisyydestäsi, on unohtunut. (Hei, kyl se mul ainakin on aina toiminut...)

Comment

Kristalli, sä et ookkaan enää nuori , vaan tuollainen vanha (20-vuotias) opiskelija/työläinen. Sua ei kukaan ole syyttänytkään lepsuudesta... vielä.
                                No mutta. Siis...enkös mä sitten ole pahimman lajin lusmu jos en kertaakaan nuorena tehnyt töitä? Ei mutta sillon oli ne pula-ajat, joo...
                                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Working...
                                X