Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tänään on taas tällanen päivä... Katsokaas pojat Kalevan kisoja ni ei tuu niin paljon spämmiä!
    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Andemagne
      siis CIV3:sta voi PTW:n möytä tulla hjyvä peli. vai kuinka?
      Ja lehmä voi oppia lentämään jos sen selkään kasvatetaan siivet...
      (Eli olen kyllä myös optimistinen pessimisti.)

Comment

• Originally posted by Kristalli
        Tänään on taas tällnen päivä... Katsokaas pojat Kaöevan kisoja ni ei tuu niin paljon spämmiä!
        Tarvitsisin TV:n sitä varten.
        Usko jo että ryydyn töissä koko viikonlopun päivittämässä järjestelmiämme. (Mikkisofta ku ei toimi... )

Ja ei tämä spämmiä oo

Comment

• Katos,
          tuore yrittää tässä thradissa ottaa kiinni edellisissä threadeissa aikaansaamansa vajeen

Comment

• Originally posted by Kristalli
            Tänään on taas tällanen päivä...
            pilvinen?
            My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Andemagne
              pilvinen?
              Täällä ainaskin satoi iltapäivällä

Comment

• No niin DHCP-palvelu siirretty ilman ongelmia.

Siihen se helppo osuus sitten loppuikin

Comment

• Täällä ukkosti äskön.
                  "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Herrajumala teidän kaikkien kanssa. Tässähän tahtoo pudota kärreiltä vallan kokonaan.

LightEning: Whoot? Delfiiniys ei kiinnosta enää?

Nyt LightEning jupiset
                    Riimisi rupiset

Civilization 1
                    CivNet
                    Civilization 2
                    Civilization 3

Civilization : Call To Power
                    Call To Power II
                    Sid Meier's Alpha Centauri

Sid Meier's Gettysburg!
                    Sid Meier's PIRATES! (Tosin Win95/Gold editio)
                    Sid Meier's Colonization

Tuomerehu:

(Aijaijai, on ymmärtääkseni joku legenda tullu missattua...
                    Kiinnostaisiko linkki eräälle sivustolle josta kyseisen pelin voi imuroida?

Niin ja asiantuntijahan olen joo (re: hentai et cetera). Lonkeropr0npeli? MISSÄ! Ai tuolla.

Ainoat mitä katson varmuudella telkusta ovat Stargout ja Taistelutoverit. Maailman ympäri joskus. Uutisvuotoa aina kun se vain tulee. Ja West Wingiä kunhan se alkaa uudelleen.

Klaani on just kultti.

Andemagne:

SG-tukikohtaan tuli tähtiportista kehittyneen tollanien rodun edustaja joka kutsui TP-ykkösen mukaan sellaiseen oikeudenkäyntihommeliin jossa päätettiin, saako goa'uld Klorel vai Skaa'ra (se poika Abydokselta, Sha'ren veli) oikeuden siihen pojun kehoon. Tätä ennen näytettiin kuvaa kun tollanien planeetan puolustusjärjestelmät antavat goa'uldien laivoille turpiin.
                    Sinne oikeuteen tulivat Klorelia puolustamaan yksi goa'uld-pahispomo, jonka avustajat menivät häröilemään puolustuslaitteiden kanssa ja yksi noksi puolueettomaksi asiantuntijaksi. Skaa'ran vartalo tuomittiin lopulta Skaa'ralle. Ne goa'uldithan yrittivät sitten lopulta tappaa kaikki tollanit avaruudesta käsin mutta Teal'c ja se noksinainen onnistuivat estämään sen juonen.

Postaaminen on niin raskasta.
                    -- Demon Allbran

Lisättävää?

Mahdottoman Virallinen Tilasto on organisoitu ruottinnumeron mukaan koska se nyt jäi siten, kun päivitän niin laitan meidät ikäjärjestykseen, aloittaen Jejestä ja päättäen Eetupatukkaan. Edellinen voisi muuten hyvällä tahdolla olla jälkimmäisen isä.

Jejen lista:

"Vain" sata postausta viime threadissa ja minä olen ollut siksipä lomalla?
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Jeje2
                      Kritalli: Tiedätkös että itselleen ääneen puhumista pidetään outona?
                      Mitä vikaa itselle puhumisessa on. Yleensä ymmärrän mitä selitän ja jopa nauran omalle jutulleni jos se on erityisen hyvää. Itsensä kanssa on siistiä heittää läppää.

Huomasin että ST: VOY:n jaksoja on ohjannut muuan Mike Vejar. Kuulostaa tutulta, näyttelikö hän ehkä Londoa? Vai oliko ihan vain ohjaaja B5:ssä?

Tämän thriidin top5:

Tuomerehu 60
                      Jeje2 34
                      Kristalli 24
                      LightEning 19
                      Kassiopeia 18

Tässä threadissa tullaan tekemään historiaa koska en pääse taaskaan postaamaan kuin ylihuomenna (vai onko se jo huomenna?). Damn kun menee ajantaju sekaisin kun menee nukkumaan 10:00 ja herää 20:00.

KurtZ oli muuten... mielenkiintoista. FFXI Opening Theme rok!

Edit: ei siellä ollutkaan lonkeropr0nia... prkl.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Juuh.. kyllähän se harmittaa, eikä siihen tietosanakirjat auta . Mutta search continues. Jossain vaihees tärppää, jos vaikka pääsis putkia siivoomaan.
                        Kavereiden kanssa ihmeteltiin tota juttua, ja ne tuli tulokseen että mulla on hullu kiilto silmissä mille en voi mitään, ja ne luulee että oon sarjamurhaaja. Mulla on sellanen 'tietty katse' . Juujuu paskanmarjat, eiköhän sitä taas maanantaina soitella paikkoja läpi.
                        In da butt.
                        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                        THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                        "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Minullakin on kuulemma jonkinlainen pelottava perusilme, vaikka en itseäni ole koskaan pelottavan näköiseksi käsittänyt, ennen kuin minusta oli kuva paikallislehdessä. Hyi helvetti. Onneksi minulla ei ollut siinä kuvassa silmälaseja ja menin samana päivänä parturiin - kukaan joka ei tuntenut entuudestaan ei tunnistanut.

Comment

• Minä en katsonut, minä katsoin jotain muuta. En kylläkään muista että mitä...
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Juuh, me ollaan tuhoon tuomitto eikä meille annettu edes mahiksia! on tosta ihan käytännön haittaakin. Mä joudun aina tarkkaan syyniin lentokentillä yms paikoissa. Aina. Ihan joka kerta. Olenpa joutunut ihan takahuoneeseen asti kerran. Eipä ollut kivaa se ei, mutta päästivät pois ja sanoivat vaan että anteeks nyt mutta näytit niin epäilyttävältä. Jepjep. Kukaan ei usko että olen ihan kiltti nörtti vaan .
                              In da butt.
                              "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                              THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                              "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Ja se on siinä mielessä hankalaa että ne, joiden haluaisit pelkäävän itseäsi, tuntevat sinut jo tarpeeksi hyvin ollakseen pelkäämättä.

Comment

Working...
                                X