The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
Jepsjeps.... jos joku (joka on hyvä numeroissa) laskisi vielä tuosta ensimmäisestä suomithreadista noita osallistujamääriä, kuten jeje on tehnyt (?), niin emme siitä tulisi yhtään sen viisaammiksi... ylpeimmiksi kuitenkin...
ja jotenkin minulla on sellainen epäilys, että aaglon osuus siinä laskutoimituksessa putoaisi hurjan monta pykälää. Siinä sitä sitten oltaisiin puhtaan paidan kanssa. Mutta mitäpä ei yksittäinen taistelija tekisi yhteisen 'hyvän' nimissä
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
* postittaa koulusta. Sillä ei kylläkään ole mitään väliä, mutta onpahan ilmoitusluontoinen asia *
Hehheh, mikä näppäimistö. Tästä lähtee sellainen ääni joka kerta kun painaa näppäintä että viereisessä musiikinluokassa oleskelevat soittajat taitavat varmaankin mennä epätahtiin minun kirjoittamisestani...
Minua on (toistaiseksi, luulisin) vain yksi täällä (suht hiljaisen & äänettömän) näppiksen äärellä vain yksi kappale, mutta kyllä aina teititellä saa.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Aamulla tuli muuten palloilukurssilla (kyllä, vapaaehtoista liikuntaa) pesäpallo suoraan *naps* oikeaan reiteen. Ei siinä mitään, mutta viime kerralla kun tuli pallo päin, se osui aavistuksen verran ylöspäin *iiks*, ei kuitenkaan liian ylöspäin, niin että ääniala olisi kohonnut parisen oktaavia. Mutta 'mies' (en olisi ollut enää jälkimmäisessä spekuloidussa tapauksessa) lakosi yhtäkaikki.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment