Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kassi:
    Ajattelin että kun kerran nyt kerrot muinka monta postasuta jokainen henkilkö on nykyisessä threadissa tehnyt, niin voisi käydä läpi ne 2000 viestiä ja laskea kuinka monta niistä kukin meistä on kirjoittanut.

Comment

• Ei kassi taida ehtiä kun se vain tulvailee tulvailun perään .

Siitä, että mitäpä ei tekisi tyttöystävän tähden - niin, mietipä sitä. Miltä vaikuttaa?

Selväuneskelu on kylläkin hauskaa, mutta tässä kuitenkin syitä miksen harjoita sitä:

1) Vaikka se olisikin minulle aivan hyvin mahdollista (on tapahtunut ainakin pari kertaa elämässä), se vaatisi harjoittelua. Harjoittelu vaatisi työtä. Työstä en pidä.

2) Sitäpaitsi, tähän harjoitteluun kuuluisi tärkeänä osana päiväkirjailu - aamuisin. En ole mikään kovin tasokas yökyöpeli (joskus harvoin menee myöhään, mutta siis todella harvoin) mutta tavallisen seitsemältä heräämisen jälkeen minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa kupata liian paljoa ennen kouluttautumaan lähtöä. Voisin tietenkin vaihtaa vuorokausirytmiä, mutta hei, onko se niin hienoa?

3) Kyse on muutenkin aika pitkälti eri asioistaÿf - itsehypnoosilla ei voi, ennen kuin osaa ruumiistairtautumistekniikat (ei, en osaa itse), tuottaa aistiharhoja kovinkaan helposti. Tai ainakaan minulla ei ole sellaisesta kokemusta. Selväuneskelulla taas ei saa karkotettua itsetunto-ongelmia (vaikkakin olette luultavasti huomanneet että en sellaisia omaakaan) tai uneliaisuutta. Eikä selväunesta heräämisestä, jos oikein muistan niistä parista satunnaisesta kerrastani, saa samanlaista mahtavaa tunnetta kuin itsehypnoosista.

4) Koetapa yhden ainoan välitunnin aikana nukahtaa, päästä REM-uneen, selväuneen, nauttiakin siitä jotenkin, ja tietää milloin on aika herätä. Sellaiseen riittää tavallisen ihmisen kontrolli ehkä parinkymmenen vuoden harjoittelun jälkeen, ellei hän satu jo valmiiksi olemaan zen-mestari.
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• OK,
        nyt on laskettu threadit 2-4 ja lyhyt yhteenveto tulee nyt...
        (Huomenna koko lista)

Tän hetken tilanne on että pahin spämmäri on ollut
        - kassiopeia 371
        - Stefu 121
        - LightEning 108

Itse olen sijaluvulla: 9
        25 henkilöä on postittanut vain kerran

Lisää huomenna...

Comment

• Kläh! Stefu pitää saada kiinni ja äkkiä!

(server hangup? En tiedä tuleeko tämä posti sitten kaksi kertaa, mutta kokeilen kuitenkin toisen kerran)
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Kläh! Stefu pitää saada kiinni ja äkkiä!

(server hangup? En tiedä tuleeko tämä posti sitten kaksi kertaa, mutta kokeilen kuitenkin toisen kerran)

(connection timed out? Tällä kertaa saattaa tulla kolmas posti, mutta kun kerran tulee hauskoja virheilmoituksia niin pitää kokeilla vielä kerran)

Comment

• Ha ha ha! Yritäs vaan, Laite!
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Hei, jos minä olisin tehnyt nuo viestit vain lisätäkseni STPC:täni, ne olisivat tulleet kaikki perille .

Comment

• [kauhuskenaario]HS: kassiopeia aikoo tehdä maailmanennätyksen apolytonin off-topic foorumilla. Hän pyrkii kohtapuoliin spämmäämään kokonaisen sivun putkeen niin, ettei muut saa sinne yhtään posita. Nythän hän sai jo kahdestatoista postista yksitoista nimiinsä ja sitä oli jo vähintäänkin hauskaa lukea![/kauhuskenaario]

connection timed out?
                  Sitähän toi herhaa kokoajan kun ei oo lokkautunu sisään.
                  Ei kannattais.

Comment

• kassi: olin vain eager tietämään että mitä siellä Stefun päässä liikkuu...
                    "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• No vaan minähän olen lokkautunut sitään, enhän minä muuten saisi edes postitettua...

Ja kassiopeiahan ei mitään kahtakymmentä pitempiä postitusputkia saa niin pitkään kuin minä elän!

Comment

• Annetaan nyt vielä vähän lisää namupaloja tänään...

71 eri tunnusta on postannut tänne.
                        (Oletus: Minä + kassi + kassin 69 DL )

25 oli siis postannut vain kerran. Heidän joukossaan on mm. Alexander's Horse ja Imran Siddiqui.

16 on onnistunut aukaisemaan sanaisen arkkunsa kahdesti. (Joista Ming lienee se ei-toivotuin.)

Neljä viestiä viidestä on lähettnäyt joku yhdeksästä (minä mukana ) kovimmista postaajasta.

P.S. Ketkä ovatkaan sijoilla 4-8? (Viisi henkilöä, mutta ketkä)

Comment

• "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Kerpele.
                            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

Comment

• Täällä tapahtuu nyt jotain todella outoa...

Ja miten niin ei voi lähettää kuin yhden viestin puolessa minuutissa!!

Comment

• Wait a möyment, wait a möyment... Minkä paikan merkki/lippu/vaakuna? http://www.tb3.org.uk/cgi-bin/forum/...ile&u=00000021

Comment

Working...
                                X