The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
hehhehhee hehhehhee Minä se ihan kunnossa olen en ole kun 30 tuntia putkeen valvonut hehhehhee...
Olo in itse asiassa ei-niin väsyväsy.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Oi ajat tukalat, kaikuvat käskyt napakat
Pois viina, tupakat, viinakaupat, kapakat,
TV:n päättävat elimet: "ei vilku elimet!"
Eivät saa kivet vieriä, eivätkä lammikoissaan kieriä
virtahevot, villisiatkaan, kun hevoselle housut laitetaan
Tuhon maljan juon
Moraalin vartijan
Sen pään ja hartian
Niin ja nilkan kuraisen
Poikki puraisen
Ja elän ja nautin entiseen tapaan
Tuijottelen ainoastaan omaan napaan, sillä
taivaassa vasta vaan, perseet tervataan
Tuhon maljan juon
Moraalin vartijan
Sen pään ja hartian
Niin ja nilkan kuraisen
Poikki pu-pu-pu-puraisen, kello
tikittää, ne puhelimen mikittää kotoiset paikat
kapiset, kunnon väkivaltaa seuraat ja vapiset, turhaan napiset
Oi aikoja arkoja, aikojen uhriparkoja, hyveen
kirveitä, tekoja hirveitä, kun lait luonnon omat rikkovat luonnottomat
Tuhon maljan juon
Moraalin vartijan
Sen pään ja hartian
Niin ja nilkan kuraisen
Poikki puraisen
Ja elän ja nautin entiseen tapaan
Tuijottelen ainoastaan omaan napaan, sillä
taivaassa vasta vaan, perseet tervataan
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Suomithreadinkin on aika muuttua yhteiskunnalliseksi. Höö... Pitäisikö Erkki Tuomioja valita SDP:n puheenjohtajaksi?
Minä sanon jotta ei. Miehän on nussinut jo ulkopolitiikkaa senverran että pelottaa ajatellakin mitä tapahtunee sisäpolitiikalle. Lisäksi miehellä on tyhmännäköinen parta. Toisaalta, ainakin se helpottaisi valintaa vaaleissa - voisin äänestää Kokoomusta hyvällä omatunnolla.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Originally posted by Stefu
Pitäisikö Erkki Tuomioja valita SDP:n puheenjohtajaksi?
En oikein tiedä. Sosialidemokraattisen Puolueen puheenjohtaja on minulle yksi ja sama, koska jos Jäätteenmäki tekee tiensä Keskustan puheenjohtajaksi, meillä on edessämme punamultahallitus.
Paitsi jos vain äänestätte ahkerasti sitä Kokoomusta. Sen ja Vihreän Liiton muodostama hallitus olisi aika kelpo viritelmä
Mutta osaan sanoa että oli hänellä hyviä vuorosanoja Itse Valtiaissa.
"Annan Lipposelle pääministerikaudestaan arvosanan 4 +, plus tulee hyvistä ulkoministerivalinnoista."
Tosin koska en ole tulevissa parlamenttivaaleissa enkä edes seuraavissa presidentinvaaleissa äänestyskelpoinen, ei minun pitäisi tällaisia ajatella tahi murehtia.
Mutta laitanpa vastakysymyksen: Pitäisikö viides ydinvoimala rakentaa?
Itse sanon että kyllä, koska tässä vaiheessa se on ainoa keino pienentää hiilidioksidipäästöjä, jotka ovat paljon välittömämpi uhka ihmiskunnalle ja maapallolle kuin ydinvoima.
Ja kun reaktoreiden päälle rakennetaan Säteilyturvakeskuksen ohjeiden mukaisesti lentokoneenkestävä suojavarustus, niin mahdollinen voimalaonnettomuus á la Tsernobyl olisi huomattavasti vähemmän tuhoisa.
Silloin ei mikään vaara meidän kuvioihin mahdu, ellei sitten Kiinassa Suomi-ilmiötä tapahdu.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Sosialidemokraattisen Puolueen puheenjohtaja on minulle yksi ja sama, koska jos Jäätteenmäki tekee tiensä Keskustan puheenjohtajaksi, meillä on edessämme punamultahallitus.
En sanoisi. Eiköhän se niin ole, että jos demareilla ei mene täysin perseelleen, niin Lipposen jatkaessa jatkuu sinipuna, ja Tuomiojan päästessä tulee punamulta.
Paitsi jos vain äänestätte ahkerasti sitä Kokoomusta. Sen ja Vihreän Liiton muodostama hallitus olisi aika kelpo viritelmä
School!
Mutta laitanpa vastakysymyksen: Pitäisikö viides ydinvoimala rakentaa?
Itse sanon että kyllä, koska tässä vaiheessa se on ainoa keino pienentää hiilidioksidipäästöjä, jotka ovat paljon välittömämpi uhka ihmiskunnalle ja maapallolle kuin ydinvoima.
Ja kun reaktoreiden päälle rakennetaan Säteilyturvakeskuksen ohjeiden mukaisesti lentokoneenkestävä suojavarustus, niin mahdollinen voimalaonnettomuus á la Tsernobyl olisi huomattavasti vähemmän tuhoisa.
Totta kai, saatana. Mitä muita vaihtoehtoja meillä sit niinku on, Lappi tuulimyllyä täyteen, kaasuriippuvuus Venäjästä, saastuttava kivihiili/öljylaitos, vaitko sosialistissävyinen pakkosäännöstely?
ja kukkaan ei rakenna yhtäkään tuuli voimalaa lappiin,
niin kauan ku mie oon tolopillani. te etelän ihimiset
ryöstättä meillä Lappi laisilta jo vesi voimaa ihan
tarpeeksi.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Olen aika yllättynyt ydinvoimaloiden vastustajien suoranaisesta vähyydestä, thredissa että julkisuudessa. Ilmeisesti ihmiset ovat havahtuneet tähän asiaan, ja esimerkiksi kuudentoista vuoden takaiset tapahtumat alkavat haalistua mielistä. Three Mile Islandista puhumattakaan.
Ovathan tuuli - ja aurinkovoima mahdollisuuksia, joita Greenpeacekin on varmasti ensimmäisenä ehdottamassa, mutta on oltava realisti. Ne maksavat helkutisti tuotettuun energiaan nähden. Ei sellaisia kukaan halua varsinaiseen käyttöön, mitä nyt kesämökille leluksi.
En sanoisi. Eiköhän se niin ole, että jos demareilla ei mene täysin perseelleen, niin Lipposen jatkaessa jatkuu sinipuna, ja Tuomiojan päästessä tulee punamulta.
Kaikki riippuu äänestäjistä (Ei kai?). Jos prosentti on matalalla, niin silloin Keskusta saa ääniä, koska nukkuvat ovat useimmiten demareita tai kokoomuslaisia. Keskustalaisista suuri osa on hiukan vanhempia ihmisiä jotka olivat aikaisemmin Maalaisliiton kannattajia henkeen ja vereen, ja jotka tuntevat äänestämisen todelliseksi velvollisuudekseen.
Ei pidä unohtaa porvarihallituksen mahdollisuutta. Tosin demareiden (ja Vasemmistoliiton) tippuminen hallituksesta vaatisi aika laajaa hallituspohjaa, ja pikkupuolueita pitäisi ottaa mahd. paljon mukaan. (On kivaa osata termistöä. )
Joo. Stefu moderaattoriksi...
Sitä minä vaan, että eikös Stefu ole vielä alaikäinen? Silloin se tokkopa käy laatuun, tai mistäs minä tiedän apon henkilöstöpolitiikkaa. Ja olenko nyt ymmärtänyt ihan oikein: Apolytonissa ei ole eurooppalaisia modeja? Mitenkäs nuo kreikkalaiset (viimeksi karttakirjaa katsoessani löysin Kreikan eteläisestä euroopasta)?
...ja taas ihan pihalla...
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment