The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Aivo: noliko hyvä keikka Finntrollilla? meinasin ittekki lähtee sitä kattoon mutta tuli sitten muita menoja.
Olihan se ihan kohtis. Siellähän oli Finntrollin lisäksi jokin ruotsalainen bändi jota en ehtinyt kunnolla näkemään sekä Moonsorrow ja Ajattara, joista jälkimmäinen oli IMO livenä jokseenkin positiivinen yllätys.
*Repii hiuksia päästä*
Taas ovat maailmankaikkeuden lait sekaisin. Apolytonin kello on mennyt taas päin persettä, ja hymiöillä on kämäset tonttulakit päissä
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Hömhöm... Minulla on tällä hetkellä - smiliöllä lakki, mutta ei muilla. Tavallaan pettymys, olisihan odottanut että se kaikista tavallisin hymy () olisi lakitettu ensimmäiseksi...
tätä minä tulen rakastamaan yli kaiken.
GP:n muuten uskoisi saaneen vähintäänkin orgasmin, luultavammin kerralla sydänkohtauksen, kun lopultakin pääsi mukaan...
F5 = reload, uudestaan lataaminen. Siis nuo smiliöt ovat tavallisesti koneellasi välimuistissa jottei kallista kaistanleveyttä tarvitsisi tuhlata niiden uudelleenlataamiseen. Harmi vain, että palvelin ei osaa ilmoittaa milloin tiedosto on muuttunut, tai vaikka osaisikin niin ei ilmoita, joten välimuistissa saattaa olla asioista vanhempi versio kuin palvelimella. Kun sitten äfviitosta painat niin kaikki kuvat ladataan palvelimelta ja johan alkaa basso pumppaamaan, ja ryhmä ryntää lattialle bailaamaan.
Originally posted by LightEning
GP:n muuten uskoisi saaneen vähintäänkin orgasmin, luultavammin kerralla sydänkohtauksen, kun lopultakin pääsi mukaan...
Juu, eihän ole kaveria viime aikoina näkynyt
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Emmäämuista miten se kappale tuosta jatkuu. Sen vain, että kyse on jostain Raptorin taiteesta, ja että sitä ennen sanottiin (laulettiin) "he lynkkaavat deejiin ja potkivat deejiitä nivusiin". Jos haluat niin voit jatkaa siitä itse.
Originally posted by LightEning
Nyt vain on itselläni ongelma... Ei tule uusia kuvia, ei äfviitosella, ei control-äfviitosella. Mikä avuksi?
No mikähän mahtaa olla herran selain? No ei kai sillä nyt niin hirveästi väliä ole, poistat vaan sen selaimen välimuistin (tjaa, ei taida välimuisti kyllä olla lähelläkään oikeaa termiä, mutta sitä mietittäessä se saa luvan toimia sijaisena).
Last edited by Hakkapeliitta; December 12, 2001, 10:28.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Älkää koskaan tehkö ainakaan niin kuin minä tein äsken. Kirjoittelin tuossa postia järkevistä asioista tänne (vastailin Hakkapeliitalle) ja ajattelin kirjoittaa "ctrl-f5". Niin minä sitten painoin ensin control ja sitten F5 (muistamatta lainkaan että sillä näppäimellä itsellään on Voimia)... Pahimman luokan weeble.
Comment