Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Suomithreadi!

Actually MarkG told that the earlier thread may live because Stefu pays for it with smilies, but as I *slurp, Peter Nyman-style* honor Ming, I decided to start a new Finnthread. The thread that is eternal .

Siis, jos olet suomalainen niin on sinun tehtävä näin:

1. Hyppää kohtaan neljä jos aikaisempi Suomithreadi on sinulle tuttua kamaa.

2. Pane klikaten kohteeseen http://apolyton.net/forums/showthrea...threadid=23155 ja ihmettele. Et tule katumaan, paitsi jos sinulla on jonkinlainen moraalikäsitys, mutta jos sinulla olisi jonkinlainen moraalikäsitys niin, no, en minä tiedä mitä muuta sinä olisit jättänyt tekemättä.

3. Ilmoita epäjumalallisesti:

1. Ikä
    2. Sukupuoli
    3. Asuinpaikka
    4. Työpaikka/Opiskelupaikka
    5. Poliittinen näkökanta
    6. Savolaisuus
    7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero
    8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa
    9. Provost Harrisonin ****eriusaste
    4. Käväise osoitteessa http://pub66.ezboard.com/frepublicofistvanistanfrm5

5. Pidä hauskaa.
    Last edited by Ari Rahikkala; December 7, 2001, 15:56.
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Suora linkki vanhan Suomithreadin viimeiselle sivulle

Suomithreadi sai ansaitsemansa grande finalen. Ming sulki sen. 866 postin ja yli neljän kuukauden iässä. Näkökulmia melkein viisi ja puoli tuhatta.

Olkaatten kunnioitettuja, kanssasuomalaiset.

Ja tervehtikäämme uusinta kansalaista (?), HulluKarhu, rekisteröitynyt tänään. Saa nähdä vaelteleeko tänne.
    Linkki tänne Civ3-forumin threadissa lienee paikallaan?
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Laite, oletko ezboard-friikki?

Aika ilkeän tempun teki. Tuhannen viestin rajapyykkiä nyt emme koskaan saavuta.

Comment

C'mon Ming, you wouldn't have needed really to close that thread, would you? At least you should have let it survived until 1000 posts.

Pah. Pyh. Jumalauta. Saatana. Helvetin letkuaheiluttava modeapinanpaska. Pitäisi sivellä moottorisaha akkuhapolla ja pistää perseeseen hyrräämään.

Nojaa, Suomithreadi jatkaa voittokulkuaan, vaikka Lite sitä tyhmää Istvanistaniaan jaksaakin plugata. Moraalinen 1000-postin raja tulee silti olemaan meidän, kunhan muistamme että 866 postia oli entisessä threadissa.
        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

En minä Istvanistania pluggaa vaan sen off-topic-foorumia, jota Stefu ei kuitenkaan ole edes lukenut, voin hänen nähtävistä mielipiteistään arvella.

En minä paha ezboard-friikki ole. Itse asiassa itse ezboardista en tykkää juuri yhtään (ei siellä ilman Proxomitronia selviä hengissä niiltä mainoksilta) mutta tuollapäin on sellaista tunnelmaa että piste.
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

No voi pefletti! Pitäkää Suomithreadi hengissä, prkl!
            "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
            "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Okay people, come on now, spam away... every post we make this thread is one step closer to being closed.

Comment

Hau hau vain kaikille, minä olen puolivuotias englanninspringerinuorukainen Rowntree Pure Chocolate, paremmin tunnettu Prinsessana (tai Ruususena, tai Linnakkona, tai Fasuna, tai...). Mami kyllä tuppaa välillä vähän tuumimaan tarkemmin sitä, että voineeko minua nyt lainkaan prinsessaksi kutsua, mutta olenhan kotoisinkin monarkian ja kuninkaallisten luvatusta maasta, lahden tuolta puolen (Ruotsi). Tarkemmin sanottuna synnyin Rowntree-kennelissä kasvattajani Ulla Larssonin huomassa, äitini Berthan (Mompesson Sweet Liberty) ja isäni Simonin (Whisborne Angus Og) rakkauden hedelmänä. Suomeen saavuin tämän vuoden toukokuussa yhden virallisen omistajani avituksella. Veerasta, näiden sivujen ylläpitäjästä, tuli kuitenkin mamini ensimmäisestä näkökontaktistamme alkaen, eikä syyttä, enpä toistaiseksi yhtäkään yötä ole mahdollisuuksien mukaan missannut hänen jalkopäästään tai sängyn alta. Me olemme erottamattomat!

Luonteeltani olen varsin eläväinen, taipuisa, pehmeä ja hyvin leikkisä. Ja minä myös olen springeri isolla S:llä; rakastan ehdottomasti yli kaiken noutamista ja uimista. Mami (tai pikemminkin minä itse) onkin muokannut minusta taitavan noutajan ja mietiskelee, kun ei damien ja muiden sellaisten haulle meillä oikein sen konkreettisempaa käyttötarkoitusta löydy.
                Eniten harjoittelemme kuitenkin mitä moninaisimpia tokojuttuja ja temppuja - naksutellen. Joskus naksuun ja maksuun riittää pelkkä takamuksen heilatus pari milliä vasempaan, joskus taas saan suorittaa kunnon liikeketjuja ennen kuin kuuluu se maaginen ääni.
                Agilityä treenasin loppukesän ja syksyn tutun kaveriporukan seurassa. Kesällä tuli myös otettua kunnolla tuntumaa verijäljestykseen nuuskuttamalla 50-100 metrin pituisia jälkiä. Myös pentuluokkia, näyttelyturistivierailuja ja mätsäreitä on yhteensä tullut koluttua ihan sievä summa, kahdeksan kipaletta. Ja ajoittain todella upeallakin menestyksellä kehiä kiertäen.

Näillä sivuilla voit tutustua enemmän tai vähemmän vakavamielisiin faktoihini, suureen sukuuni, edustamaani rotuun, lukuisiin kuviini tai tsekata yleistä koira-asiaa. Jopa karvaiset kämppikseni, Rumba, Enni, Ruusu, Onni ja Frida, ovat saaneet runsaasti sijaa näiltä sivuilta. Ja jos ei satu kiinnostamaan, voit toki aina koittaa onneasi linkkisivulla. Muista jättää myös tassunjälkesi omaan vieraskirjaani!

Huh huh, kyllä käy tämä kirjoittaminen raskaaksi kaksitassujärjestelmälläkin, niin "vauvakin" olen vielä (eihän kahdeksankuukautinen ole vielä iso, eihän?!). Siispä mami saa jatkossa hoitaa tämän puolen kokonaan yksin. Koita kuitenkin kestää sen tylsiä juttuja, ja jos et tosiaan muutakaan keksi, poikkea uudestaankin.

Speaking of Erith:

"It's not twinned with anywhere, but it does have a suicide pact with Dagenham" - Linda Smith

Comment

Umm... knulla!

Comment

Uh, Provost "Not a Wanker" Harrison, that text is a cutey-wutey article written from 'dog perspective' where said dog mainly writes about his 'mommy'. I wonder WHAT kind of sites you surf at in your spare time.

Comment

I haven't a clue, I just searched for random Finnish websites
                      Speaking of Erith:

"It's not twinned with anywhere, but it does have a suicide pact with Dagenham" - Linda Smith

Comment

I decided to start a new Finnthread
                        *slow motion with low-pitch voice*
                        NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOooooooooooooooo!!.......

Comment

Originally posted by Provost Harrison
                          Luonteeltani olen varsin eläväinen, taipuisa, pehmeä ja hyvin leikkisä.
                          ROFLMAO

Kyllähän pettymys on melkoinen, varsinkin kun STEV-proggis pääsi justiinsa starttaamaan.
                          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Princess Richard - How cute.

uncle_funk,
                            Yess!

Comment

Höh höh. Minähän olen unohtanut antaa infoni.

1. Miehekkäästi 15
                              2. Kaksineuvoinen.
                              3. Vandal City
                              4. Kesätöitä saatan saada Suomalaisesta kirjakaupasta, mutta se jää nähtäväksi/Havukosken koulu.
                              5. En tiedä (eikä sillä nykysin taida paljoa väliäkään olla?), mutta minä olen aina hyvien puolella.
                              6. Ei pienintäkään tippaa AFAIK.
                              7. 8 (Mutta nyt kohta puoliin tulevassa raportissa saattaa komeilla kaunis 9!)
                              8. Onko propagandaministeri jo varattu? Jos on, niin silloin voisin toimia vaikka mikrotukena helvetistä.
                              9. Ei laisinkaan.
                              :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                              You wanna see me spank my monkey?
                              I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

Working...
                              X