Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ecthelion
    Lätkäjätkät Vie Mun Naiset
    Aw, you poor thing. The same thing's happened to me, actually.

Saatanaa voi perkele!!
    Zum Teufel!

Comment

• Originally posted by Ecthelion
      Lätkäjätkät Vie Mun Naiset
      I wouldn't be so happy as you
      Well, that Tikkanen fellow really is one heck of a Casanova...
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Oletko sinä se suuri seikkailija-Mikko?
        "Suuri seikkailija-Mikko"? WTF?

Comment

• No hei, etkö sä ollenkaan seuraa aikaasi? Suuren Seikkailunhan voitti "hiljainen mutta sympaattinen" Mikko. Vai oletko sittenkin Aromipesä-kokki Mikko (nyt vasta muistui nimi mieleen)?

Joku voisi luulla minua MTV3:n uhriksi.

Aki on Aki, perkele!

Comment

• Urgh. kohta pitää minun menemän nukkumaan, on aika keikauttaa vuorokausirytmi parahultaisesti kohdalleen.

GO AKI PARVIAINEN!

Mitäköhän japanilaiset ovat mieltä keihäskarjumme etunimestä...
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
              No hei, etkö sä ollenkaan seuraa aikaasi? Suuren Seikkailunhan voitti "hiljainen mutta sympaattinen" Mikko.
              Suuren seikkailun?

Comment

• Kuule mies, oletko sä suomalainen ollenkaan?

Jos et ole Suuresta Seikkailusta kuullut, asut joko pimeässä kopissa tai Kirkkonummella.

Comment

• Jos se oli joku sellainen reality-TV-show, sen katsominen olisi joka tapauksessa saanut minut voimaan pahoin

Comment

• Totta kai se oli sellainen... Koko kesäkuun ajan jokainen järkevä suomalainen tapitti iltaisin kolmosta.

Comment

• Esko osko koko muuten!!

Comment

• Esko osko size otherwise?

Comment

• Aragon, that was almost a sane sentence. Keep trying, one of these days you'll get one right!

Comment

• Demon Allbran: Hellsingin Yliopistossa.
                            mitä sie turussa sielä turussa opiskelet?

Stefu: Mie oon Rovaniemeltä kotosin ja Rollo
                            on Lapissa eikä savossa.
                            no okei, et oo kyllä eka joka luulee minua savolaiseksi
                            puhetyylin takia.

aivan mahottoman hieno homma tämä suomi KETJU,
                            ku voi lukea ja kirijottaa Apoltonille suomeksi.
                            Suomennetaanko Apolyton:kin ?
                            My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• No minä opiskelen englantilaista filologiaa. Tai siis alan opiskella. Vuoden päästä vois hakea vaikkapa sinne Helsinkiin päin...

Tämä kyllä lienee Apolytonin pitkän historian menestyksekkäin Fenno-viestiketju. Hyvä me! Aikaisemmin tosin suomalaisia on ollut varsin vähän, etenkin aktiivisia sellaisia. Stefu on varmaan ainoa, joka on ollut aina esillä.

Comment

• Demon: Olen kuullut Pienestä eväsretkestä ja olen asunut Kyrsälässä suurimman osan elämästäni, että se siitä teoriastasi...

AndeMange: Hullun paperit on jo saatu aikaa sitten, eli se siitä iän vanhasta Pyh... Laiskuuttani olen työskenteleväni TKK:lla, ne ku on nääs maksavinaan palkaakin meikäläiselle.

Asiasta kolmanteen...
                                Tuossahan oli Britit järjestäny Apolyton tapaamisen taannoin, pitäisikö soomessakin järjestää? (Kyllähän te mielellänne hesaan tuutte )

P.S. Marko Polo voisi myös josklus tänne kirjoitella, edellyttäen että vielä Apolytonia lukee

Comment

Working...
                                X