The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
No hei, etkö sä ollenkaan seuraa aikaasi? Suuren Seikkailunhan voitti "hiljainen mutta sympaattinen" Mikko. Vai oletko sittenkin Aromipesä-kokki Mikko (nyt vasta muistui nimi mieleen)?
No minä opiskelen englantilaista filologiaa. Tai siis alan opiskella. Vuoden päästä vois hakea vaikkapa sinne Helsinkiin päin...
Tämä kyllä lienee Apolytonin pitkän historian menestyksekkäin Fenno-viestiketju. Hyvä me! Aikaisemmin tosin suomalaisia on ollut varsin vähän, etenkin aktiivisia sellaisia. Stefu on varmaan ainoa, joka on ollut aina esillä.
Demon: Olen kuullut Pienestä eväsretkestä ja olen asunut Kyrsälässä suurimman osan elämästäni, että se siitä teoriastasi...
AndeMange: Hullun paperit on jo saatu aikaa sitten, eli se siitä iän vanhasta Pyh... Laiskuuttani olen työskenteleväni TKK:lla, ne ku on nääs maksavinaan palkaakin meikäläiselle.
Asiasta kolmanteen...
Tuossahan oli Britit järjestäny Apolyton tapaamisen taannoin, pitäisikö soomessakin järjestää? (Kyllähän te mielellänne hesaan tuutte )
P.S. Marko Polo voisi myös josklus tänne kirjoitella, edellyttäen että vielä Apolytonia lukee
Comment