Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lukiokaan ei loppujen lopuksi erota oppilaita toisistaan. Tai kaipa se kertoo motivaation tason, mutta eipä juuri muuta. Itse olin todennäköisesti koulun pahin lusmu (paria keskeyttänyttä lukuun ottamatta), mutta olemalla suht kiltti ja hyvämuistinen oppilas onnistuin välttämään liiallisista poissaoloista johtuvat sanktiot sekä kokeiden neloset. Päästötodistus on sellasta kasitasoa, mutta kirjoituksethan ne lopulta ratkaisee... Siinä mielessä kolmen vuoden puurtaminen on turhaa. Kun edes korkeakoulujen pääsykokeet ei perustu lukiotietoihin, vaan täysin uusiin asiohin.

Ja meige menee nyt karzal illallisel. Puvussa.

Comment

Muuten kassiopeia (vai voisko sanoa tuttavallisesti kassio? ), sullahan on parin viikon kuluttua enemmän lähetettyjä viestejä kuin mulla. (Muka) 0,02:n päivittäisellä keskiarvolla taidan jäädä ikuisesti Warlordiksi.

Comment

Originally posted by Stefu
        Kyllä huomaa että Aivo on viinamäen miehiä, kun sellaista mongerrusta kuuluu
        Olin juuri sanomassa, että kunhan huitaisen tuosta hieman konjakkia, norja alkaa sujua kuin itsestään

Comment

Kassiopeia: Katsotaan joski minä osaisin älytä saanko tuonkin sähköpostin jotenkin luettua, se on siinä vain koska Apo ei tykkää ilmaisista sähköpostiosoitteista. Käytetympi olisi arirahi@hotmail.com , mutte sinnehän ei nyt saa (minun osoitteeseeni) lähetettyä jotain puoltatoista megatavua enemmän, joten se ei välttämättä riitä.

Ilmoitan sitten tällä threadilla jos onnistun.. On varmaan vuosi siitä kun viimeksi tarkistin sähköpostit Soneran serveriltä ...
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Öhhöm ähläm. Jos kukaan sattuu tietämään että miten saadaan sähköpostit haettua kun SMTP-serveri ei kykene yhdistämään localhost iin niin olisin melkeinpä kiitollinen .
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

îä ùàúí öøéëéí æä ùîéùäå òí ôèéù îîù îîù âãåì éáéà ìëí àçú áøàù ùúçæøå ìäëøä.
              î÷áú æàú äîéìä äîúàéîä, àðé çåùá. àå ÷åøðñ. äàîú, âí ôâæ éòùä àú äòáåãä.
              éä, àúí áàîú ôñéëéí. àðé ëáø îøâéù ááéú.

Comment

Originally posted by Aivo½so

Kanskje burde du lære deg det

*pätee norjan kielen taidoillaan*
                Jeg behøver vel ikke det hvis dere forstår norsk. Men jeg har jo lært litt fra shampoflaskene. Normaalit hiukset hedelmäuute. Levottomat.
                CSPA

Comment

Vau, pystyn lukemaan sähköpostini sitten Hotmailinkin kautta. Toisin sanoen, ojasta allikkoon. Nyt on aika tiukan SMTP-järjestelmän tutkiskelun!

Comment

Originally posted by Demon Allbran
                    Muuten kassiopeia (vai voisko sanoa tuttavallisesti kassio? ), sullahan on parin viikon kuluttua enemmän lähetettyjä viestejä kuin mulla. (Muka) 0,02:n päivittäisellä keskiarvolla taidan jäädä ikuisesti Warlordiksi.
                    Hihii, uutuudenviehätyksen ansiosta keskiarvoni on noin 6,0
                    Enkä edes spammaa! IHAN OIKEESTI EN!
                    Kaikki väännökset kelpaa mulle, 'mörikkäläiset sanovat Kass -"Kassi" on kyllä jo hiukan... Mutta mä en valita...
                    Nimen erikoispointti on se että se on suomenkielinen, koska englannin kielessä on vain konstellaatio "Cassiopeia". Ei muuta.

LightEning: Se MS Works 4.5 tiedosto ei kyllä veis kuin enintään puoli megaa, mutta en ole ihan varma hirveänkö lähettää sen version. Uusin on työn alla, mutta inspiraation ym. puutteesta johtuen se on vasta noin kolmisivuinen .
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

No hirveähän vaan, paitsi että jos vain mahdollista niin muuta puhtaaksi ASCII:ksi ensin. Minä en vieläkään muista millä ohjelmalla Worksin tiedostot sai muutettua Emacsilla luettaviksi...

Comment

Originally posted by LightEning
                        jos vain mahdollista niin muuta puhtaaksi ASCII:ksi ensin.
                        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Kirotut tietokonelukutaidottomat

... Pitäisi onnistua "tallenna txt-tiedostona" tai jotain vastaavaa. Mahdollisimman vähän kaikenlaista muotoilua.

Comment

Ok, kahtotaan kahtotaan.

Comment

Hmmm, mun täytyy hakee se kannettavalta pois -> haettava jostain tyhjä korppu ja se saamarin irrallinen 3,5-draivi... Uh oh...

Comment

Korput muuten ovat aika hyvä asia. Ostin kymmenen kappaletta tässä pari viikkoa sitten, sitä ei uskoisi miten käteväksi ne osoittautuvatkaan. Tai ei oikeastaan käteväksi vaan välttämättömäksi. Niitä ilman ei voi elää jos on useampi kuin yksi tietokone eikä nopeata ja ilmaista keinoa (korppuja lukuunottamatta) yhdistää ne. Oman tietokoneeni ja äitini kannettavan saisi yhteen jos olisi USBilla toimivat systeemit siihen mutta kun ei ole. Ollaan sitä köyhiä.

Comment

Working...
                                X