Itse asiassa Aivon puheet kuulostavat ihan rohkaisevilta. Itsetuntoni on viime aikoina paisunut vähitellen noin Sveitsin kokoiseksi, kiitos, no kaiken, joten uskon että asiat sujuvat.
Noin. Siinä puhetta. Niinkuin, öhh, sellaista puhetta jota päästän kun en vielä tiedä että aivoni eivät toimi enää puolellakaan teholla tavallisesta (uneliaisuuden takia) ja yritän olla samanlainen kuin täysin virkeänä.
Möllikaste?
. Ei huba. On tärkeämpiäkin asioita tehtävänä, kuten tärkeänä ympäriinsä käveleminen. Sen luulisi tehoavan huomattavasti paremmin, ne kun seiskat ovat järjeltään vähäisempiä kuin luulisi.. Eivät ne tajua ainakaan heti ettet sinä ole oikeastaan millään tavalla tärkeä vaan pelkkä oppilas. En ole itse testannut, itse asiassa keksin koko jutun juuri äsken, mutta voisit itse kokeilla kun koulut alkavat. :
evilgrin:
Noin. Siinä puhetta. Niinkuin, öhh, sellaista puhetta jota päästän kun en vielä tiedä että aivoni eivät toimi enää puolellakaan teholla tavallisesta (uneliaisuuden takia) ja yritän olla samanlainen kuin täysin virkeänä.
Möllikaste?

evilgrin:

Comment