yxi, kaxi, kolme.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomalaisten nimenhuuto!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
[nerd mode]
Nii-i, kielet sujuu, kun on kerran sujuakseen. Mun saksa oli C-tasoinen, kun ei rehtori suostunut antamaan lupaa A-saksan kirjottamiseen... Ei olis siinäkään välttämättä ollut L kaukana, kun C:ssä tuli jotain 13 pistettä yli rajan. Mikä on sinänsä outoa - ei kai kukaan nyt saksaa voi ihan oikeasti osata.
Reaalista muuten sain M:n yhden päivän tehokkaalla lukemisella. Vinkki: valitkaa maantieto.
[/nerd mode]
Comment
-
No, minä synnyin kahdeksanviisi lokakuussa., ja vaikka matematiikka olikin päästötodistuksessa kymppi niin se ei tarkoita sitä että olisin laskuistani varma. Saatte siis itse laskea ikäni jos huvittaa.
uncle_funk: I won't write to you anything in Swedish, as I don't see any reason to play with the braindead language called Swedish when you can naturally and easily communicate with everyone on the forums in English?. Anyway, keep on studying. Some day you might be able to understand Finnish (though you will, fortunately, never be able to understand The Finnish).
Niin, ja siitä peräkyläkoulujen jutusta (oi, keskustelua!). Omassa tapauksessani (miespuolisista) lähimmäksi todistusta päässyt oppilas omaa pitkän mustan kiharan tukan, kaikki rajat ja kaikkeudet ylittävän Jokerit-faniuden sekä täydellisen ja äärimmäisen itsetunnon puutteen. Niin ja kyvyn nimetä ja osoittaamaailmankartalta mikä tahansa paikka joka on noin suunnilleen yli yhden kilometrin kokoinen. Hänkin jäi keskimääräisesti ehkä 0.4:n numeron päähän keskiarvossa.
Ah, lavertelin, tulenpa takaisin asiaan.
Minä olen koko ikäni tahtonut vetää puoleeni kaikenlaista väkeä joka etsii itseään älykkäämpää väkeä. Harmi etten ole ollut heitä älykkäämpi, vain hieman taitavampi puhumaan asiat ympäri ja taivuttamaan ne tahtooni. Tämä sai muut kunnioittamaan minua, mikä taas sai minut kunnioittamaan muita ja valitsemaan elämän viimeiseksi ja ensimmäiseksi periaatteeksi kunnioituksen tärkeyden. Näin kiinalaisten filosofioiden mallliin. Niinpä minä sitten kunnioitan opettajia, ja katso! Opettajat kunnioittavat minua. Minun päätökseni ovat oikeita (paitsi jos niiden pitää näyttää hyvältä). Minun esitelmäni ovat hyviä, joskin omalaatuisia (siis mitä pahaa on pitää muistopuhe Douglas Adamsille ilman valmisteluja?) Kun sekä minä että opettajat nauttivat kunnioituksesta, saadaan aikaan todellinen symbioottinen suhde.
Juuri sitä mitä ajoit takaa, Aivo? Ei. Tätähän sekä koulun että opiskelun pitäisi olla. Se kumpuaa kunnioituksesta. On mahdollista että henkilö joka kunnioittaa sinua tappaa sinut hyvin hitaasti tulella käyttäen samalla muutamia kidutusmenetelmiä, mutta ainakin hän kunnioittaa sinua, se on tärkeätä.
(tiedättekö että minulla on hieman sellainen tunne että tämän viestin lähettäminen ei ole niitä parhaita ajatuksia mitä olen elämässäni saanut, mutta mitäpä tuosta. Valitusta riittää vaikken enää muista että mikä oli aihe)This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by LightEning
Minä olen koko ikäni tahtonut vetää puoleeni kaikenlaista väkeä joka etsii itseään älykkäämpää väkeä. Harmi etten ole ollut heitä älykkäämpi, vain hieman taitavampi puhumaan asiat ympäri ja taivuttamaan ne tahtooni. Tämä sai muut kunnioittamaan minua, mikä taas sai minut kunnioittamaan muita ja valitsemaan elämän viimeiseksi ja ensimmäiseksi periaatteeksi kunnioituksen tärkeyden. Näin kiinalaisten filosofioiden mallliin. Niinpä minä sitten kunnioitan opettajia, ja katso! Opettajat kunnioittavat minua. Minun päätökseni ovat oikeita (paitsi jos niiden pitää näyttää hyvältä). Minun esitelmäni ovat hyviä, joskin omalaatuisia (siis mitä pahaa on pitää muistopuhe Douglas Adamsille ilman valmisteluja?) Kun sekä minä että opettajat nauttivat kunnioituksesta, saadaan aikaan todellinen symbioottinen suhde.
Ja elämässä on aina valittamista...
PS. Onko Douglas Adams kuollut!
Muuten, se musta noin 0,4jäänyt äijis omaa mustan siilitukan, ja se käy kuntosalilla
varmaan joka päivä. Eikä se edes kannata yhtään lätkäjoukkuetta tai osaa atlasta ulkoa, mutta em. on jo AIKA kummaa.
EN HALUA ETTÄ TÄMÄ MENEE VAIN TÄHÄN, MUTTA SANONPA ETTÄ TAPPARA ON TERÄSTÄ. SM-LIIGA ON MALLIESIMERKKI URHEILULIIGASTA JOSSA VOI PÄRJÄTÄ NIINKIN SURKEA JOUKKUE KUIN TEPSI.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Kello on 1:30, ja me ollaan netissä. Vähän me olla säälittäviä
Anyway, minä kunnioitan opettajia, jos ne kunnioittavat minua. Vieläkin vituttaa yläasteen liikunnanopettajan lievästi sanottuna alentuva asenne. Ei sentään mitään tyyliin "Ja Tatu voikin mennä kävelemään koulun ympäri", mutta ei paljoa puuttunut. Ruotsin kielikään ei ole sujunut, lähinnä siksi että lähes jokainen opettaja joka minulla on ollut on ollut enemmän tai vähemmän narttu. Mistä ne oikein repivät tätä ihmistyyppiä?
Jos opettaja on joviaali ihminen eikä rupea heti valittamaan jos esim. tunnilla puhuu, niin kyllä minulta ne työt sujuu ja hyvin."Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Kyllähän minä perseennuolennan tunnen, sekä epäonnistuneen että onnistuneen. Eräs edellytyksistä onnistumiseen on se ettei yritä (ja vielä parempi, ettei edes yritä).
Niin ja siitä äijästä, niin miten muka luulet hänet tuntevasi? Onko omassa koulussasi siis sinusta nimenomaan vain vähän jälkeen jäänyt joku, joka on juuri tuollainen? Jos on, niin kärsiikö hän todella vakavasta itsetunnon puutteesta jota hän pyrkii korjaamaan esim. tuolla kuntosalilla käynnillä?
Aivo: Mikäs nyt noin hauskaa tuossa? Stefukin juttelee parempia vaikkei sillä olekaan mielikuvitusta.
EDIToinpa vielä Stefulle: Oma liikunnanopettajani oli iloinen siitäkin vähästä mitä tein. Terveisiä sadaltaneljältäkymmeneltä kilolta lihaa.
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Kyllähän minä perseennuolennan tunnen, sekä epäonnistuneen että onnistuneen. Eräs edellytyksistä onnistumiseen on se ettei yritä (ja vielä parempi, ettei edes yritä).
Niin ja siitä äijästä, niin miten muka luulet hänet tuntevasi? Onko omassa koulussasi siis sinusta nimenomaan vain vähän jälkeen jäänyt joku, joka on juuri tuollainen? Jos on, niin kärsiikö hän todella vakavasta itsetunnon puutteesta jota hän pyrkii korjaamaan esim. tuolla kuntosalilla käynnillä?
Oma liikunnanopettajani oli iloinen siitäkin vähästä mitä tein. Terveisiä sadaltaneljältäkymmeneltä kilolta lihaa.
Mitä itsetuntoon ja sen puutteeseen/omaamiseen tulee, niin tottakai se oli alkuaikoina koulussa ihan down. Mutta sitten kun aloin käsittämään että, hei, kaverithan on vaan helvetin kateellisia kun sä tuut toimeen opettajien (joidenkin!) kanssa ja että otat kymppiä kokeesta. Omasta mielestäni itsetuntoni on korkeammalla kuin koskaan, vaikka olenkin ulkoisesti ruma kuin synti
Mikä on varmaankin syy siihen miksen ole kadulla dokaamassa vaan kotona netissä (onhan perjantai-ilta).Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
No, voimme kai sitten vetää peukalosäännon: Jos koulun paras oppilas on Apolytonilainen ja hänellä on hyvä itsetunto, koulun toiseksi paras oppilas omaa äärimmäisen huonon itsetunnon (ja on omannut koko ikänsä ajan) ja yrittää jollain keinolla päästä siitä eroon, esim. obsessioilla.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Mitäs sinä olitkaan, tulossa ysille vai? Juniori.
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by Aivo½so
Jos jonkun koulumenestys on perseennuolemisen varassa, hän tulee kokemaan ikävän yllätyksen lukiossa, kun numerot annetaan kurssikokeiden perusteella.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Mitäs sinä olitkaan, tulossa ysille vai? Juniori.
Hmph, koko möllikasteidea on ihan
...kunnes on itse menossa ysilleCake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment