Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm... meidän koulun koko opettajakunta tuntuu pitävän mun koulunkäyntityylistä... ainoat lukuaineet joista sain ysin oli kemia ja matikka... loput arvaattekin...
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Itse olin peruskoulussa aivan arsesta, kaikkien aineiden keskiarvo lieni 7,5:den huonommalla puolella. Nyt lukiossa se on 8,1:den pintaa. Luonnontieteet ovat aina painaneet keskiarvoa rajusti alas.

kassiopeia, vad är det för fel på tvångssvenskan, du har ju själv fått 10, och det är ju inte ditt problem om några tölpar inte fattar vilket gudomligt språk det här är

Tee miinus kolme tuntia :banned:

Comment

klart man ska lära sig svenska.

Comment

Just det

T-1.30

Comment

Oj då, men den thread hör är inte för man vilka talar bara svenska! Sverige är en hemsk plats! Dö svenska människör, dö! Jag ska äta all smä svensk lapset! (Mumintroll svenska är jättekiva

Hurrit on perseestä Miten onkin että ne tunkee joka paikkaan...
            Mitä ruåttinnumeroon tulee, niin haluaisin kyllä että se on vitonen. Kaverit on aina niskassa. Kateelliset paskat... Minä en muuten näitä juttuja modeille käännä
            Lukioon olis kiva päästä, mutta on vielä vuosi peruskoulua jäljellä
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

kassiopeia, ja sait kympin ruotsista? Tämä vahvistaa käsitystäni että perähikiällä opettajat antavat kaikille kaikista aineista kympit jos vain vaivautuu tunnille, jotta oman kylän pojat näyttäisivät pärjäävän paremmin kuin muut

T-30 min

Comment

Comment

Se on siinä - olen 18, nyt perseet olalle

No jos kuitenkin odottaisin huomiseen

Comment

Mäkin, mäkin!! [tähän laittaisin Stefun pelottavan -hymiön, jos vaan tajuaisin kuinka tekstin keskelle laitetaan kuvia, eikä pelkästään linkkejä niihin]

1. Pyöreät 18.
                    2. No miäs, neidiksikin kyllä kutsuttu.
                    3. Turku, Länsi-Suomi.
                    4. Aloitan syksyllä Turun yliopistossa.
                    5. Öh... Kai mä enemmän vasemmalle kallistun (älkää kertoko paapalleni ).
                    6. Nollissa (?). Helsingissä syntynyt, Rotterdamissa ja Turussa asunut.
                    7. Taisi jäädä ysi päästotodistukseen, kirjoituksista E.
                    8. Hymiöiden valitsija.
                    9. No, itsepähän tunnusti olevansa ainakin jonkinasteinen.

Comment

Originally posted by Aivo½so
                      kassiopeia, ja sait kympin ruotsista? Tämä vahvistaa käsitystäni että perähikiällä opettajat antavat kaikille kaikista aineista kympit jos vain vaivautuu tunnille, jotta oman kylän pojat näyttäisivät pärjäävän paremmin kuin muut
                      Jumalauta!
                      Voisin argumentoida tuota vaikka tunnin, mutta en viitsi
                      Jos kymmenen prosenttia vetäsee keskiarvoksi yli ysin, niin onko se jo tommosta? Häh? Mun luokalla ei oo ainakaan stipendistä kova kisa, kakkonen on jotain puoli numeroo perässä.
                      Pidä ne perseet vaan siellä... noh, perseessä 18, ja vielä perjantaina... perisuomalainen kaatokänni näkyy odottavan...

Comment

Ai onko nyt aika syntymäjuhlan. Kivaonnea.

Muuten Arska, oletko sä tosiaan vielä 15? Miten mä voin joka kerta yllättyä iästäsi?

Comment

Originally posted by Stefu

Mitä helvetin ruotsalaisia te kaikki muuten olette? Nyt vituttaa, etenkin kun kouluun palataan kohta ja tänä lukuvuonna on kolme ruotsin kurssia.
                          Tohon onkelmaan minäkin törmään, olen koulussa varmaan ainoa miespuolinen joka vetää ruottista kymppiä. Siis kaverit on niskan päällä. ****u. Hee, ysillä onkin kans kolme kurssia, mutta VAAN KAKSI ENGLANTIA! Jumalautsi enkku on perseestä! Varsinkin meidän opettajat, hrrr... aika "feminatseja". Enkku on aivan helkkarin tylsää. Kymppi tulee silmät ummessa. No, en kai muuten tällaisessa paikassa roikkuiskaan

Comment

Niin ja mä muuten kävin koko peruskoulun ruottiksi, siksi E ei oikein innostanut. Äikästä, englannista ja saksasta L. No okei, ei ollut paha.

Comment

Jaa, tähtään myös kolmeen ällään, A-englanti, A-ruotsi ja A-saksa nimittäin Kielet ovat sitten piece of cake, jos vähääkään jaksaa panostaa. Reaalistakin olisi kiva saada laudaatturi, mutta se onnistuisi vain märissä unissani

Pidä ne perseet vaan siellä... noh, perseessä 18, ja vielä perjantaina... perisuomalainen kaatokänni näkyy odottavan...
                              Sain viime perjantaina kaatokänneistä joksikin aikaa tarpeekseni...

Comment

Enpä olisi koskaan uskonut näin sanovani, mutta perkeleen nöräxit

Nyt kun tästä näköjään tulee yleinen SUOMITHREADI! niin katsokaas tätä: Suomeenkin ollaan perustamassa kovin tutunoloista järjestöä suoraan Ameriikasta asti.
                                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Working...
                                X