Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• taitaa olla bumpin paikka.

Tulipa mieleeni, Stefu esitti jokseenkin aiheellisen huolensa vanhojentanssien partnerin löytämisestä.
    Sanoisinpa siihen, että tilastojen mukaan lukioissa on huomattavasti enemmän nais- kuin miespuolisia opiskelijoita, joten olettaisin että jokaikisestä luomakunnan kruunusta tapeltaneen verisin hampain

Ja kävipä niin, että pidettiin yläasteen johtokunnan oppilasjäsenten vaali. Ja satuinpa olemaan niin myöhään syntynyt, että en ehtisi 15-vuotiaaksi ennen ensimmäistä kokousta -> en päässyt edes ehdolle. Vi*uttaa, arvatkaa vain kuinka paljon. Nyt sinne pääsee kokouspalkkioita kuittaamaan koulumme perinteinen mopopoika-naistenmies -yhdistelmä joka raapaisi taakseen yli puolet äänistä. Tällaisina päivinä, kun ihminen pääsee johonkin tehtävään vain maineensa ja mahdollisen karismansa avulla, eikä lainkaan pätevyytensä tai innokkuutensa tuella, tulee ihmeteltyä demokratian "oikeutta".

Olisi varmaan pitänyt olla keskonen
    Mutta oppilaskunnan hallituksen jäsenten valinta on vasta tulossa
    Kolmas kerta toden sanoo
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Is this abomination of a thread still going?
      Speaking of Erith:

"It's not twinned with anywhere, but it does have a suicide pact with Dagenham" - Linda Smith

Comment

• Kimbwasay, ama d'za ah mabawooke

Temptu bajin shikak, game tou tempo

Keisi M'bumo

Comment

• Ei mutta minähän pidän tuosta mitä Saddam sanoo. Siitä tulee jotenkin mieleen nimi temptihumbaninshushinak. TEMPTIHUMBANINSHUSHINAK! MINÄ OSAAN SANOA TEMPTIHUMBANINSHUSHINAK! (sitäpaitsi minä osasin Oulussa linja-autoasemalta kämpälleni yksin tien yksin tein)
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Nojaa, jos otetaan kuitenkin huomioon tämän tyypillisen järjestyksen, eli pojat kysyvät tytöiltä, on siinä siltikin kynnys korkealla. Mutta, minäpä löysin jopa parin itselleni. Nyt pitäisi vain oppia tuntemaan hänen nimensä.

Ennivei, meillä oli jo oppilaskunnan hallituksen vaalit. Lipposlaista oli meininki - hallitus näytti jotakuinkin samalta kuin viimekin vuonna.

Sitten vakavampiin asioihin. Olen aina pitänyt itseäni vasemmistolaisena ihmisenä, mutta Polyn pitkäaikainen vaikutus on siirtänyt minua keskemmällä Suomen poliittista spektrumia, ja olen alkanut huomata itsessäni jopa oikeistolaisia mielipiteitä. Luin Juha-Pekka Tikan kolumnin ahneuden hyveellisyydestä Ilta-Sanomissa - ja ajattelin, että eipä mies kovin väärässä ole. Pyörittelin silmiäni City-lehdessä olleelle Jari Erhnrootia mollanneelle artikkelille. (On se niin väärin että kommarismin rikoksia setvitään!) No, mikä tahansa onkaan, niin lehmä-ja-hevonen-puolue Keskustaan en liity vaikka halolla löisittä päähän. Stoi!
            "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
            "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• * Lyö Stefua jollain halkoa raskaammalla päähän *

Keskusta! Keskusta! Keskusta! Keskusta!

Ei mutta ihan tosi. Sitä se teettää kun elää, sitä tulee aina vain oikeistolaisemmaksi ja samalla sitä alkaa yhä huonommin muistamaan mitä on aiemmin ajatellut... Kyllä, olen minäkin sen huomannut. En kylläkään, kuten ei uskoakseni Stefukaan (vaikka mistä minä sen tietäisin kun en hänen aivoituksiaan osaa lukea), ole uskaltanut vielä... ei helvetti... mitä on confess suomeksi... no, kyllä te ymmärrätte: En minä eikä Stefukaan ole vielä uskaltanut to confess ihan yleismaailmallisen ymmärrettävästi (englanniksi) että ei olekaan enää ihan niin vasemmistolainen kuin ennen oli.
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• confess=tunnustaa

LightEning ei osaa suomee, Lightening ei osaa suomee...
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Stefu
                  Nojaa, jos otetaan kuitenkin huomioon tämän tyypillisen järjestyksen, eli pojat kysyvät tytöiltä, on siinä siltikin kynnys korkealla. Mutta, minäpä löysin jopa parin itselleni. Nyt pitäisi vain oppia tuntemaan hänen nimensä.
                  Hah, mua pyysi aikanaan parikseen tyttönen, johon olin kauan ollut toivottoman ihastunut. No, vanhojen tanssit osoittautui lopulta aika traumaattiseksi kokemukseksi, mutta oli se harjoittelu ihan kivaa.

En ole mikään liian poliittinen ihminen, mutta olen SDP:tä ja Halosta inhoava, Ahoa fanaattisesti kannattanut puolivasemmistolainen. Kai.

Ny on sitten syyskuu. Ylihuomenna yliopistoon. Hiukanko jännää.

Comment

• Kotimaassa.

Mie uskon että poika on päissä.
                    CSPA

Comment

• LightEning: Johtunee varmaan Apolytonin vaikutuksesta. Täällähän on paljon amerikkalaisia valmiina kannatamaan näkemyksiään talouden vapaudesta. Ehkäpä ne ovat minuunkin vaikuttaneet.

No kuitenkin, en vielä ole valmis itseäni oikeistolaiseksi sanomaan. Lähinnä unelmani olisi puolue johon koottaisiin maltilliset kokoomuslaiset, ne vihreät joille sosiaalisten vapauksien puolustaminen on tärkeämpää kuin ekohuruilu, RKP:n ei-kiihko-ruotsalaiset osat, jäljelle jääneet nusut ja lipilaarit, ja ehkä jopa muutama vieraantunut demari ja kepulainen. Aatteena olisi vähän lisää talousvapautta ja paljon lisää sosiaalista vapautta. Siinä onkin sitten sosiaalitädeillä ja lehmä-hevos-puolueella ihmettelemistä.

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                        Hah, mua pyysi aikanaan parikseen tyttönen, johon olin kauan ollut toivottoman ihastunut.
                        Perhanan tuurihaukka. Noh, toivossa on hyvä elää...

Minä olen aika toivoton oikeistolainen vihreillä vivahteilla (paradoksaalista, mutta minkäs teet)
                        *piiloutuu tutun ja turvallisen tietokonetuolin taakse*
                        mikä johtuu lähinnä siitä että isäni on yksityisyrittäjä, ja omistaa muutaman kerrostaloasunnon piskuisessa kaupungissamme, puhumattakaan muutamista erään suurehkon kännykkäyhtiön osakkeista
                        Ville Itälä presidentiksi!
                        Mutta uskokaa, minulla ei niihin rahoihin ole asiaa vielä (toivottavasti) kymmeniin vuosiin. Tässä sitä kitkutetaan vuoden -98 tietokoneella, että...
                        Noh, ainakin on hyvä tietää ettei tarvitse yliopistossa ihan tonnikala-pasta -linjalla elää.

PS. LightEning, eipä taida olla äidinkieli kovin hyvä aine, vai mitä?
                        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Mitä, siis eihän minulla ole äidinkielen kanssa mitään ongelmia ole, joskus vaan sanat tahtovat jäädä kynnykselle. Kai se on sitä urbanisoitumista .

Comment

• Originally posted by LightEning
                            (Täsä lauseessa on kolme virhetä. Etsi ne.)
                            OK, "täsä", "virhetä", ja "kolme", koska virheitä on vain kaksi -hetkinen!
                            Oivoi, taas yksi päätäsärkevä paradoksi.

Comment

• Niin, ja sellainen josta kaikki ovat kuulleet.

(Tuossakin lauseessa muuten näkyi englannin vaikutus. Käytin sanaa "sellainen" tarkoittamaan sanaa "one", viittaamaan sanaan "paradoksi")

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                                Perhanan tuurihaukka. Noh, toivossa on hyvä elää...
                                Nojaah, kyseessä oli kuitenkin ihan hyvä kaverini, ja meidän luokan miestaso oli luvalla sanoen heikohkoa. Olisin todennäköisesti ite pyytänyt tätä tyttöstä parikseni, mutkun kutsu kävi jo ekalla viikolla. Muah.

Comment

Working...
                                X