Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jarouik
    Toki, ostin sen heti julkaisupäivänä. Se on kovin hyvä, mutta ei niin paljon erilainen kuin edellinen kuin luulin (onko tässä lauseessa mitään järkeä?).
    Ainakin ymmärsin mitä tarkoitit. Mäkin ostin levyn viime perjantaina (ehdin just ennen kuin Musiikkinurkka meni kiinni), ja pidin/pidän kyllä kovasti, vaikka ekoina päivinä kuuntelin albumia vähän liikaakin. Olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi: ero vanhaan ei tosiaan ole niin suuri kuin joissain medioissa annettiin ymmärtää. Ehkä Wildlife on kuitenkin hieman CD:tä monipuolisempi (joskaan ei välttämättä parempi).

Sääli, ettei New Yorkista tehdäkään singleä.
    Niin, The Crash: New York (piti lihavoida, jotta kaikki kiinnittäisivät huomionsa tänne ) ei kuulostaisi juuri nyt hyvältä. Mutta eikös se kuitenkin vielä jossain vaiheessa julkaista? Ehkäpä Starin jälkeen. Star on muuten sinkuksi aikast hyvä, helppoa poppia nimittäin.

Comment

• Lighty: Siis 'tä 'ttua?
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Katsoimpas muuten juuri, että tämä jumalaton ajantuhlaus on tuhlannut aikaamme jo kaksi kuukautta.
        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Kumpaa sukupuolta The Crashin laulaja edustaa?

Comment

• Kyllä se Teemu ainakin vielä eilen Kinopalatsissa kovin miehiseltä vaikutti.

Kuinni?

Comment

• Koska ainakaan kuuntelemalla yhtyeen kappaleita ei hänen sukupuoltaan pysty päättelemään.

Comment

• Jokin leikkii minun koneen kanssa. Minä tiedän sen. Minulla oli puolen viestiboksin viesti tässä kirjoitettuna kun selain lähti omille teilleen ihan ilman mitään järkevää syytä. Ei olisi tapahtunut sellaista Operalla, ei. Mutta kun on vain IE.

Nyt kun olen raivoissani maikrosoftille niin käytän vihani purkamiseen erästä ulkopuolelle suunnattua huomionherättämiskeinoa.

Valmistautukaa. Se on tuon äskeisen tekstin innoittama.

.
                .
                .

DEATH OF MING END/FINISHED MINGG GONE GOODBYE MIIINNNGGGGG DEATH DEATH MMIINNGG
                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Olen minäkin trekkie!

Uusi Star Trek -sarja on alkanut Valloissa eikä minulla ollut hajuakaan koko helvatan hommelista!

Sarjan suomalaisella kanavalla näkemisen mahdollisuudet ovat aika minimaaliset, ottaen huomioon ettei TNG:täkään saada uusittua ilveelläkään, puhumattakaan uusista Voyagerin jaksoista.

Pitäisiköhän kaapata Finnairin DC-10 ja lentää sillä Pasilan TV-torniin...
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tuli Futuramasta mieleen, katsoiki joku Itsevaltiaat? Aika timangi jakso, etenkin Keskustan salainen tervehdys Uutisvuotokin oli mahtava, etenkin kun ottaa huomioon että Nymanin vaimo on kuollut... Nauratti kovasti tämä "Mitäs luulet Esko-Juhani, olisiko tällaista sallittu DDR:ssä? No ei varmasti!"

Comment

• Höm... Harmi etten katsonut Itse Valtiaita, vanhemmillani on jostain syystä tapa katsoa jotain muuta ohjelmaa aina siihen aikaan enkä minä jaksa sitten muistaa katsoa tätä. Kuulin kyllä sivusta sen Keskustan Salaisen Tervehdyksen, ja vaikutti tieten aika järkevältä.

(jos teitä ihmetyttää minkä takia minun posteissa ei ole nyt mitään vitsiä niin se johtuu siitä että tiedätte mikä teksti paistaa aivojani vähitellen pois tästä maailmasta, mikä hidastaa älynlahjojeni toimintaa)
                      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Entäs Futuramassa se Dungeons & Dragonsin keksijä? On... *heittää noppaa* hauska tavata.

"This is an M class planet, there should be roddenberries here."

Bender: "I'm metal. You can not hurt me... Hey, put that microwave oven away!"
                        Ja huomenna lisää klo 14:50.

Eikä Itse Valtiaatkaan huono ole, MI ykkösestä matkittu kohtaus viime viikon jaksossa oli erittäin hauska -

Jäätteenmäki: "Juoni tiivistyy -"
                        Pekkarinen: "Toiminta kiihtyy -"
                        Kääriäinen: "Nälkä pahenee."

Samaten (kuuka)Uutisvuoto...
                        Kummastuttaa vain se, että Nyman kertoi lehdessä siitä kuinka hän suree yksin vaimoaan
                        Jari Tervo on kyllä henk.koht. suosikkini.
                        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Itse kyllä taisin pitää eniten "Here, a +1 club" - kohdasta. Hulvatonta menoa.

Mutta voi niitä ihmisiä jotka eivät suostu ennakkoluulojensa tai väsyneisyytensä takia katsomaan Uutisvuotoa. Josko vetäisimme pari rukouspostia heidän sielujensa puolesta?

Comment

• Originally posted by LightEning
                            Itse kyllä taisin pitää eniten "Here, a +1 club" - kohdasta. Hulvatonta menoa.
                            Pahus, se jäi mainitsematta, vaikka olisi pitänyt.

Se oli muuten "+1 Mace" - kääntäjä oli laittanut "nuija", vaikka "mace" onkin jotain muuta - kun nyt vain muistaisi mikä. Mutta sellainen pottumuusinuija jossa on piikkejä, you know?

[Hidasta urkumusiikkia]
                            [Kumajavalla äänellä]

Oi suuret jylläävät alkuvoimat,

suokaa ihmisille valo, ja antakaa heidän tajuntiensa kirkastua! He eivät tunne todellista huumoria, hauskuuden maailmaa joka avautuu joka lauantai 21:30 Ylen ykköskanavalla! Suo heille ymmärrystä ja samalla toivoa! Anna meille meidän jokaviikkoinen Ville Valo tupakoi -kuvamateriaalimme.

Aamen.

Comment

• Ai perkele. En ajatellut.

* Kutsuu www.tracetech.net/sanat :n voimat *

Mmm... "Ota tämä +1 muskotinkukka taistellaksesi robotteja vastaan!" ei oikein kuulosta niin hyvältä...

Outoa muuten että WTC-materiaalia ei ole vielä käytetty noihin Ville Valon tupakointijuttuihin (pitää muuten olla aika outo pitääkseen niitä hauskoja, ihan näin BTW). Eivät nyt kai ihmiset NIIN järkyttyneitä ole?

Comment

• Originally posted by Aivo½so
                                Koska ainakaan kuuntelemalla yhtyeen kappaleita ei hänen sukupuoltaan pysty päättelemään.
                                Enpä olisi osannut odottaa tuota.

Ei mutta itse pidän Teemu Brunilan äänestä hyvinkin paljon. Pitää kyllä joskus yrittää tutustua mieheen, kun siihen törmää tosiaan kaupungilla useinkin. Turku on siitä hyvä paikka, että täällä näkee säännöllisesti DJ Gismoa, Fu-Touristia, Michael Monroeta, Manboyn poikia jne jne. Komeita miehiä.

Comment

Working...
                                X