Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nopsasti laskettuna tähän threadiin on kirjoittanut 8 suomalaista (olettaen, että väliörveltäjät ovat ulkomaalaisia, jotka yrittävät saada tekstinsä näyttämään suomelta ja olla täten huvittavia, eivätkä humalaisia suomalaisia):

Aivo½so
    Demon Allbran
    EtheMind
    Jarouik
    kassiopeia
    LightEning
    Patriqvium
    Stefu

Eikö ennen finnejä ole ollut enemmänkin? Nimiä en muista, kun tunnen henkilökohtaisesti kovin vähän porukkaa täältä... ottok taisi olla joku aikansa legenda, jonka kunnian hetket tosin missasin - oli kaiketi sitä aikaa, kun en vieraillut täällä juuri koskaan.

Comment

• Kiitos Allbran. Luulen että varmasti on vielä joku suomalainen joka ei vaivaudu tsekkaamaan offtopicia
      Ehkäpä CtP-alueella? Onko kukaan bongannut? Ja jotkut saattavat hävetä niin paljon etteivät tunnusta tahi postaa tähän threadiin. *hrrrrr*.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Omituista. Off-topic, "yleinen keskustelu" tai mikä ikinä on ymmärtääkseni jokaisen foorumin syömähammas.

Joku muu oli tunkenut Lassin avatariinsa (mitä hittoa toi sana oikein tarkottaa? Voiko sitä taivuttaa suomalaisittain? ), oli pakko taas vaihtaa. Vähän epäisänmaallista tällä kertaa, mutta mitäpä siitä.

Comment

• Errr..... System Shock II - pelissä pääpahis SHODAN sanoo pelaajalle että "You are my avatar." Sana tarkoittaa minun mielestäni jonkin sortin esitaistelijaa tai edustajaa, näinollen... hmm, vilkaisenpa sanakirjasta... "Jumalan laskeutuminen maan päälle kuolevaisessa muodossa". Ollaanpa sitä jumalallisia tänään.
          Niin, ja mielestäni jokin armoton legendaarinen PC-fantasiarope käyttää tätä termiä runsaasti, jokin Ultima xxxxx.
          Last edited by Kassiopeia; July 30, 2001, 19:44.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ah, hienoa, että joku jaksaa ottaa selvää.

Eikös tähän aikaan muuten kuuluisi ?

Comment

• Laskeskelin tässä, että oikea postauskeskiarvoni on siinä 0,25:n paikkeilla... Viesti joka neljäs päivä, olenko voinut olla niin ahkera?

Comment

• DEMON! Is that you, my long lost friend?

Oh, sorry for interrupting the thread

Comment

• Well, yes. And where have you been? Have you stopped ICQing or what?

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                    Ah, hienoa, että joku jaksaa ottaa selvää.

Eikös tähän aikaan muuten kuuluisi ?
                    paraskin sanomaan
                    Itse asiassa, rippileirin jälkeen (Hei Patric, miten meni vai menitkö ollenkaan) halu valvoa pitempään kasvoi niin että nykyään herään yhden kahden aikaan päivällä ja nukkumaan mennäänkin joskus kolmen neljän maissa. Maltan tuskin odottaa koulun alkua,

Oh, and a nice reunion we have here! Monk, tell Demon about your little running competition (that is, if he doesn't know). No problem about disrupting, we have that often. I at least get accustomed to it.

Comment

• Selvennän vielä: Avatar: Jumalan laskeutuminen maan päälle kuolevaisen muodossa. Ettei kukaan pääse väittämään omaa mokaansa malliin: "No kun Kassi sano että -". Nih.

Comment

• Oho, mun olis vissiin pitänyt huomata, miten tyhmältä toi kuulosti pikku laskuoperaationi jälkeen.

Mun normaali kesäinen valveillaoloaikani on n. 13-04... Pirun yöchatti. Ilman sitä menisin tänä kesänä ihan tavallisiin aikoihin petiin.

Käynnistin ICQ:n ja kuinka ollakaan, Monk oli siellä ainoana ihmisenä online. Monk on wanker-asteikossa ihan siellä alapäässä, kiva oli taas nähdä.

Comment

• Originally posted by Demon Allbran

Mun normaali kesäinen valveillaoloaikani on n. 13-04... Pirun yöchatti. Ilman sitä menisin tänä kesänä ihan tavallisiin aikoihin petiin.
                          YÖCHATTI?!?!?! Se jossa on ad hoc juontajana *avaa telkkarin* "Sandra"? Hmmm... *katsoo epäileväisenä ja pohtien* Onkohan sulla kaikki ruuvit tallella? Kuka ihmeessä tommosta roskaa kattoo! Radio päälle ja Nova soimaan, paitsi että sieltä tulee roskaa 23,9 tuntia päivässä ja joskus harvoin kunnon musiikkia. *tajuaa paniikissa pistäneensä lumivyöryn liikkeelle*

Comment

• No en mä sitä niin paljon katsokaan, ellei juontajana satu olemaan Tiia, Rita & Ilona, Rita, Jaron tai Ilona. Eikun yleensä katon sitä ehkä sellaset puoli tuntia sen jälkeen, kun olen koneelta lähtenyt. Kuuleepahan uusimmat Aromipesä-vitsit ja näkee, keksiikö joku taas kutsua Tiiaa lehmäksi oikein nuolen kera.

Radiota en ole kuunnellut aktiivisesti vuosiin. Edes Radiomafian musiikki ei ole riittävän tasokasta herkille korvilleni.

Comment

• Minäkin tunnen aromiperäherjat.
                              Ja radiosta ei ole pakko kuunnella musiikkia, nyt keskiviikkona pistä Radiomafia päälle kahden uutisten jälkeen ja nauti! Musiikkia on kyllä välissä, mutta volume-nappula on olemassa

Comment

• Enkä pistä. Minä kuuntelen laadukasta levykokoelmaani.

Taitaa nyt olla oikea hetki mennä nukkumaan... On muuten hyvin menestynyt tämä suomithreadi. Niin siinä käy, kun moni alkaa spammata.

Comment

Working...
                                X