The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä
mutta minun on pakko postittaa ennen kun menen nukkumaan
ja herään huomenna krapulassa
on pakko
en käsitä sitä aamulla
mutta nyt se tuntuu hyvältä idealta
koska olen valittanut siitä irkissä
ja nyt valitan siitä polylla
en tiedä miksi
siksi
over and out
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
VJ: sen takiahan me tapellaankin että joku "Täti" tulis "antaan meile sokeria".
Patriq: niin, mutta mikä AI nyt ihimiselle pärijää? siis ei ainakaan vielä. yritäkkö sie sanua että: "meiän pitäs pelata semmonen ""(Real) Nations" Civ3C Demoncracy Game"? jossa jokaisen porukan muodostuis vain yhen kansallisuuven omaavista pellaajista ja..... ennen peliä ois joku äänestys misä katottais että mikkä on suurimmat kansa kunnat ja.....
( tuohan on ihan kelpo idea, pittääpä pistää se tuone asiaan kuuluvaan foorumiin ku täsä kerkiän.....)
niin ja. eikö kuiteski täsä meiän "Vallan Perimys Pelissä" ois kuiteski tärkeintä se pellaaminen?
Igno: sillo ku sie kerroit mulle siitä Dos-Boxista että saisin rampartin toimimaan, niin ei se rampartti lähteny kehiin mut sit kokkeilin MOM:mia ja se lähti. tosin tooooooosi hitaasti. niin että kiitti. kai se tuoki joskus pitäs pelata dark-elveseillä läpi.
Kaikki: juu, kyllä mie jonku ranskalaisen "Linnoituksen" muistan, mut siinä haettiin avaimia ja lopussa saatiin rahaa.
niin ja sit oli semmonen toinen samanlainen joka oli viidakossa ja siinä kerättiin jotaki vihijeitä.....
Kaikki: miksi te piättä Minua pahiksena täsä vielä nimeämättömässä insidentissä? Ras:han se on.
Ras: enkö mie jo sanonu "mei ennää tapella", mut sinun pittää vielä jatkaa (siis tuommonen kommenttihan on jatkamista, kaajat kaiken syyn minun niskaan). niin ja kaikki pahiksethan aina kerijää hyviksiltä että "antaisit olla", "jättäkää minut rauhaan" jne.
niin ja ei sitä seuraavaa miittiä piä nimetä minkään "demonkraattisen prosessin mukkaan" vaan se pittää nimetä oikein.
niin ja. AVMH (aivan vi*** mahtava homma) minun 'kone me taas vaihteeksi paskaksi. perijantai aamuna toimi ihan hyvin ja sit ilta päivällä sei ennää käynnistyny. piti tulla sit näin aamu tuimaan tänne koululle lukemaan sähkärit ennen töihin lähtöä.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment