31 civiä ja small map on ihan seinähullua, 31 civiä ja Marlan iso maailmankartta johti siihen että keltit saivat yhden kaupungin aikaan ja rakensivat siihen ~50 settleriä istumaan. Eli se pelin AI ei oikein toimi moisessa ängöksessä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hitto tein spämmäystä. Luin toista sivuja viestejä ja unohdin lukiessani jo mistä miun piti teille valittaa.
No ainakin tuosta IRC-kanavasäädöstä. Minkä takia verkkoa pitäisi taas vaihtaa? CGN:n verkko toimii ihan tarpeeksi hyvin ja jatkuva parin verkon välillä reissaaaminen on rasittavaa.
Ihan oikeesti lapset, sillä nyt ei ole witunkaan väliä, missä verkossa kanava on, kunhan se verkko pysyy pystyssä (eikä ole quakenet ).
Ande, Sinoot nyt kyllä taas oikein kunnon kapeakatseinen kuppikuntalainen. Riidellä nyt jstn miitin nimestä posti tolkulla. Ja miusta miittien järjestäminen on helpompaa FF:ssä, missä asialle voidaan perustaa ihan oma threadinsä eikä asiaa tarvitse kaivaa kaiken sen sikanaudan joukosta jota tänne spämmätään.
Ras, Samasta asiasta. Miitti ei ole mikään johtokunnan kokous, jonka pilkun tarkka aika ja paikka tiedetään, josta on esityslista ja osallistujat tiedossa. Sen _kuuluu_ olla vapaamuotoinen tilaisuus, joka saa kehittyä omalla painollaan osallistujien mielihalujen mukaan.
*jakaa sokeria lapsille*Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment
-
Originally posted by Patriqvium
31 civiä ja small map on ihan seinähullua, 31 civiä ja Marlan iso maailmankartta johti siihen että keltit saivat yhden kaupungin aikaan ja rakensivat siihen ~50 settleriä istumaan. Eli se pelin AI ei oikein toimi moisessa ängöksessä.
=> vähintäänkin erin lainen Civ-Experience.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Joukkohali!"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Originally posted by Andemagne
small map aiheuttaa sen että kellään ei oo niin palijoa peltoa että vois rakentaa kovin monta settleriä. keihäs miehiä ne tuppas ne kaupungit olemaan täynä. suurimmalla osalla civejä oli yks kaupunki ja joku viis kuus muuta ruutua. parilla civillä oli kaks kaupunkia ja vain japseila oli kolome kaupunkia. viis civiä alottiki vierekkäisistä ruuduista.
=> vähintäänkin erin lainen Civ-Experience.Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.
Comment
-
No ehkä on syytä välillä postata jotain hieman kevyempääkin ja samalal nostaa Apolytonin ainoa, oikea ja alkuperäinen ST takaisin etusivulle...
Kuuliko kukaan siitä miehestä jolle ilmestyi Jeesuksen kuva paistettuun kalapuikkoon? Mä en millään löydä linkkiä tähän....uutiseen. Se varmaan aikoo nyt säilyttää sen 10 vuotta ja sitten pyytää 50 000 taalaa siitä Ebayssä.
Lisää Jessestä:
Jeesuksen ensimmäinen tv-haastattelu
Pitkän mediahiljaisuuden jälkeen Jeesus on myöntänyt erikoishaastattelun televisioon. Haastattelun ensiesitys on pitkänäperjantaina, mutta Kysyn vaan voi maagisesti esittää haastattelunauhan sisällön jo nyt.
Toimittaja: ...Wau, olipa hienoja mainoksia! Tervetuloa takaisin mainoskatkolta 4Pop-ohjelmamme pariin. Tämän illan vieraamme on katsojille tuttu monesta yhteydestä: hän oli keskeisiä päähenkilöitä Raamatussa, ja me olemme usein nähneet hänet kuumehoureisissa näyissämme. Hän on vaikuttanut laajasti länsimaiseen taiteeseen ja kulttuuriin. Lisäksi hänellä on valta päättää kohtalostamme kuoleman jälkeen. Jeesus Kristus, tervetuloa.
Jeesus: Kiitos! On hauska olla täällä.
Toimittaja: Ilo saada sinut vieraaksemme näin pääsiäisen kunniaksi. Sinä näytät upealta.
Jeesus: Kiitos. Ellei sitten... Hetkinen! Yritätkö sinä iskeä minua?
Toimittaja: Hah, olet yhtä hauska kuin aina! Mutta oikeasti. Näytät hyvältä. Laukaisenpa heti kysymyksen, joka on varmasti katsojia askarruttanut. Mitä olet viime aikoina puuhaillut? Olet antanut viime kahden tuhannen vuoden aikana hyvin säästeliäästi haastatteluja mediassa, ellei lasketa sitä Alibille myöntämääsi haastattelua vuonna 1984.
Jeesus: Joo, mutta täytyy muistaa, että en minä ihan hiljaiseloa ole viettänyt. Minä esiinnyn ihmisille mieluummin näyissä, ja sanon jotain käsittämätöntä, kuten: "Pahuuden siemenestä kylvää hyvä malka silmään" ja "Rahasta lähimmäistäsi enemmän kuin itseäsi". Ihmiset kokevat sen hyvin hämmentävänä, minä puolestani hauskana.
Toimittaja: Hah-haa! Hauska juttu!
Jeesus: Eikös vaan? Mutta vakavasti - mitäkö olen viime aikoina puuhaillut? Aika hiljaiseloa olen vietellyt, lataillut akkuja, miettinyt mitä tekisin seuraavaksi. Viime viikolla tuomitsin koko Kanadan kansan kadotukseen. Ja sen sellaista. Olen ottanut aika lailla päivä kerrallaan. Tiedäthän.
Toimittaja: Minun täytyy puhua tästä: Viimeksi kun olit julkisuudessa, siitä nousi aikamoinen häly...
Jeesus: Niin, joo, se ristiinnaulitsemiskohu! Mikä sotku siitä tulikaan... Ja se alkoi vain polttaripilana! Jeesus sentään! (Minusta on kiva sanoa noin.) Hävettää vieläkin vähän muistella sitä... Siinä on niin monia juttuja, joita on ymmärretty mediassa aika väärin.
Toimittaja: Ihanko tosi? Mitä muka?
Jeesus: No siis se koko juttu, oikeastaan. Se on kulkenut kai niin monen filtterin läpi, että se versio tapahtumista, mikä päätyi Raamattuun, on kyllä minusta aivan tunnistamaton!
Toimittaja: Jaa-jaa.
Jeesus: Siis ensinnäkin tärkein väärinkäsitys on, että...
Toimittaja: Anteeksi, tuottaja viittilöi minulle, että nyt olisi aika kuulla pari sanaa sponsoreiltamme. Arvoisat naiset ja herrat, studiossamme tänään Jeesus Kristus. Jatkamme näiden mainosten jälkeen!
-------------
Toimittaja: Tervetuloa takaisin! Siinä oli jälleen tiedotuksia sponsoreiltamme. Luultavasti heidän tuotteitaan kannattaa ostaa. Seurassamme täällä studiossa on edelleen Jeesus Kristus. Puhutaan vähän ajankohtaisista asioista. Oletko seurannut kanavallamme esitettävän tosi-tv-ohjelma Miljonääri-Jussin synnyttämää mediakohua?
Jeesus: Tuota... Pari kertaa olen katsonut sivusilmällä. Mutta en minä sellaisia ohjelmia katso... En edes tiedä, ketä siinä on. Paitsi ehkä Funi... Ja Karin... Ja ne muut.
Toimittaja: Ovatko nuorten tekemät päätökset mielestäsi oikeita?
Jeesus: No... Minähän olen jotain sanonut niistä ensimmäisten kivien heittämisestä.
Toimittaja: Ai jaa. No mitä?
Jeesus: Ei mitään. Unohda. Se onkin ihan tyhmä juttu. Minä sanoin nuorena kaikkea tyhmää. Kai silloin luulee tietävänsä kaiken... Pointtini on kuitenkin se, että se Miljonääri-Jussi on vain harmitonta viihdettä, ihan niin kuin formulat, Idolsit ja Kysyn vaan. Viihteen voi jättää omaan arvoonsa, jos ei pidä siitä. Television voi aina sulkea, jos se ei miellytä. Sitä varten on kaukosäätimessä nykyään ihan oma erillinen nappulakin.
Toimittaja: Niinkö?
Jeesus: Se on yleensä punainen.
Toimittaja: Millaisia pääsiäisenviettosuunnitelmia sinulla on, Jeesus?
Jeesus: Ihan hissuksiin on tarkoitus olla. Pääsiäisestä on minulla vähän huonoja muistoja. Itse asiassa... olisiko nyt mahdollista, että palaisimme vähän niihin väärinkäsityksiin, joita pääsiäisesta liikkuu?
Toimittaja: Kerro ihmeessä, niin minun ei tarvitse keksiä kysymyksiä.
Jeesus: Ensinnäkin: Viimeisellä ehtoollisella oli tarjolla kalapuikkoja, mutta niitä ei ole näkynyt aiheesta tehdyissä maalauksissa. Toisekseen: Minua ei ristiinnaulittu ristille, vaan hakaristille. Ja kolmanneksi: Muistaakseni en missään kohtaa Raamattua ole kehottanut ihmisiä pukeutumaan noidiksi ja syömään suklaamunia pääsiäisenä.
Toimittaja: Mielenkiintoista.
Jeesus: Nämä asiat ovat kaivelleet minua pitkään. On hyvä saada ne pois mielestä. On kuin kivi lankeaa sydämeltä.
Toimittaja: Onko vielä muuta?
Jeesus: No siis se vielä, että minä olisin kuollut ja herännyt henkiin... Eikö ole aika paksua? Ja se juttu elää vieläkin! Mikähän siinä on? Kai ihmiset vain haluavat uskoa... Mutta ehkemme mene siihen. Se on kai tarinassani aika epäolennaista.
Toimittaja: Jep jep. Mutta hei, meidän aikamme alkaa loppua.
Jeesus, millaisia suunnitelmia sinulla on lähiajoiksi? Joitakin uusia jännittäviä produktioita? Tv-sarjoja, ehkä?
Jeesus: No, kaikkea on kyllä vireillä. Jos sallit, niin mainostaisin kesäksi televisioon tulossa olevaa tosi-tv-sarjaani.
Toimittaja: No, nopeasti sitten. Tuottaja viittilöi tuolla jo.
Jeesus: Okei. Eli kyseessä on ihan uusi konsepti, jota ehkä aiotaan viedä maailmallekin. Ajatus on se, että me kokoamme ranskalaiseen linnaan kaksitoista opetuslasta, jotka taistelevat erilaisia jännittäviä kiusauksia vastaan, kuten karkkipussin syömistä ja alastomien naisten himoitsemista. Ensimmäisessä jaksossa opetuslapset kilpailevat siitä, kuka onnistuu parhaiten vastustamaan houkutusta himoita naapurin karjaa. Ja joka viikko minä tuomitsen yhden heistä kadotukseen. Kunnes jäljellä on vain yksi.
Toimittaja: Ja mitä hän voittaa?
Jeesus: En nyt viitsi paljastaa kaikkea, mutta sanotaanko että sanaparit "ikuinen paratiisi" ja "sata neitsyttä" voivat ohjata ajatuksia oikeaan suuntaan...
Toimittaja: Kuulostaa jännittävältä.
Jeesus: Olen tosi kiitollinen tuotantoyhtiölleni. He ovat tehneet hienoa työtä, ja ohjelma on hienon näköinen. Se kannattaa katsoa. Nelosella tiistaisin kello 19.
Toimittaja: Selvä. Tässä alkaakin olla kaikki tältä illalta...
Jeesus: Nyt jo? Mutta minulla olisi vielä erittäin tärkeä viesti ihmiskunnalle Jumalalt...
Toimittaja: Pahoittelen, mutta aikamme on jo mennyt. Kiitän paljon täästä haastattelusta, Jeesus, ja toivotan sinulle onnea tulevissa projekteissasi.
Jeesus: Kiitos. (Itsekseen Runkkari.
Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.
- Paul Valery
Comment
-
Ande, Sinoot nyt kyllä taas oikein kunnon kapeakatseinen kuppikuntalainen. Riidellä nyt jstn miitin nimestä posti tolkulla. Ja miusta miittien järjestäminen on helpompaa FF:ssä, missä asialle voidaan perustaa ihan oma threadinsä eikä asiaa tarvitse kaivaa kaiken sen sikanaudan joukosta jota tänne spämmätään.
Ras, Samasta asiasta. Miitti ei ole mikään johtokunnan kokous, jonka pilkun tarkka aika ja paikka tiedetään, josta on esityslista ja osallistujat tiedossa. Sen _kuuluu_ olla vapaamuotoinen tilaisuus, joka saa kehittyä omalla painollaan osallistujien mielihalujen mukaan.
Comment
-
Mikä se muuten oli se ohjelma jossa niitä jäppisiä vietiin ranskalaiseen linnaan? Minä muistan että siinä oli haasteita, ja yhdessä haasteissa oli jotain leijonia ja yhdessä ne hipelöi alastonta naista, sit yhdessä oli käärmeitä ja toisessa oli alastoman naisen hipelöintiä ja sit oli se missä ne sukelsi jotain avainta, mutta älkäämme unohtako haastetta, jossa kilpailijat hiplasivat alastonta naista.
...joo.
Mut mikä sen nimi oli?"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Ei, en muista sen nimeä, mutta muistan hämärästi katsoneeni sitä joskus pienenä TV:stä sunnuntaiaamuisin. Eikös se avaimen nappaus ollut sellainen monimutkainen prosessi, että
(1) alkuasetelmassa ovat joukkueen a ja joukkueen b heput vastakkaisilla puolilla erittäin liukasta/kapeaa tukkia, joka on jossain mudassa/missä ihme löllössä nyt olikaan
(2) kellon lähtiessä käyntiin heppujen pitää päästä niin nopeasti kuin mahdollista nappaamaan avain tukin keskikohdan yläpuolella riippuvasta ketjusta
(3) yleensä homma päätyi siten, että omituiset heput onnistuivat sähläämään sen avaimen jonnekin mudan sekaan, josta sitä sitten yrittivät kilpaa saada itselleen
(4) avaimen saatuaan voittavan kilpailijan vielä piti päästä tukkia pitkin lähtöpaikkaansa
...vai muistanko nyt aivan väärin?
Comment
-
Muistatte oikein, kyse on ranskalaisesta seikkailusarjasta muistaakseni nimeltään "linnoitus". Oli muuten aika siisti sarja!Last edited by laurentius; November 26, 2004, 19:36.Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.
- Paul Valery
Comment
-
Se oli hieno kyllä, ainoo et muistan katselleeni sitä vain ja ainostaan ranskaksi. Jstn syystä suomekielinen tekstitys puuttui aina.
Se kääpiö joka johdatti niitä joukkueita oli ihan paras.Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment
-
Siis avaimen sukeltamisella mie tarkotan sitä, että ne sukelsi sitä avainta sen linnan ulkopuolella olleesta vesijorpakosta."Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
Comment
Comment