- VJ/Tuome oli lakossa pariin eri otteeseen, jolloin hänenkin poissaolonsa vaikutti.
- Evil, evil Finland-threadin kaltaisia huomiota herättäviä juttuja ei ole ollut pitkään aikaan. Kuka tänne eksyisi, kun ei kukaan tunne meitä?
Ehkäpä, jos viesteissämme tänne keskittyisimme vähemmän hyödyttömään virtuaalipenismittelöön foorumien herruudesta ja enemmän tämän sivuston varsinaiseen aiheeseen (Sid Meierin pelit); joita varten muutkin suomalaiset tänne tuppaavat tulla, niin asia saattaisi korjaantua? Pitäisiköhän meidän taas aloittaa uusi Civ3-succession game, jotta saadaan puhuttua vähän itse Suuresta Civistäkin tässä sisäpiirivitsien ohessa?Andemagne: Modasin vähän MGE:n mukana tulevaa Civil War -skenaariota sopimaan paremmin moninpeliin. Nyt minun pitäisi tarkastaa, kuinka hyvin tasapainossa eri maiden vahvuudet ovat. Et haluaisi testata sitä kanssani tänä viikonloppuna?
Jeje2:Olen pelannut Pirates Goldia Winukalle. Tuntui alussa erittäin addiktiiviselta, mutta jatkuva pelin kaatuminen ehkäisi melko tehokkaasti koukkuun jäämisen. Olen odotellut uutta Piratesia melko optimistisin mielin.

)
Comment