Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jumalauta! Yks ei tiiä Rovaniemen Pell*cough* siis Palloseuraa!
    "Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
    "Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien

Comment

• Ette arvaakaan kuka oli eilen MATTI NYKÄSEN keikalla Kirkkonummen Fortunassa!

Comment

• Öööö....... Mervi?!

No nyt seuraa tietenkin pakollinen jokerikysymys: Oliko selvinpäin? Eihän, eihän, EIHÄN!?
        "Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien

Comment

• Järjestikö Matti kaksinyrkkisen vaimonhakkausnäytöksen?

Oletteko muuten huomanneet miten Mervistä tuli yllättäen julkkis? Tämä lienee osoitus siitä että Mattiin on keskitytty vuoden aikana aivan liikaa.
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Avautukaa, ihmiset. Se on elämälle hyväksi. On ollut ainakin minun elämälleni, mielestäni.
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Aivo½so
              Ette arvaakaan kuka oli eilen MATTI NYKÄSEN keikalla Kirkkonummen Fortunassa!
              EN OLLU!!!
              Kiistän kaikki tuollaiset valheet - ja jos joku muuta väittää niin tavataan leivättömässä pöydässä kunnialoukkaussyytten kera.

(Kaksikin eri kaveria kyllä pyysi tuonne, mutta en moiseen mee.)

Comment

• kumminkin olit. et vaan kehtaa myöntää. mä ainakin olisin ollu jos olisin tienny ja päässy.
                :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                You wanna see me spank my monkey?
                I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Comment

• No comments en kommentoi.
                    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Hidasta Batistiini-kävelyä kaikissa Stressman-myymälöissä. Hiiala-housuja hoi. Osta lahje, saat toisen kaupan päälle. Hiiala-housuja hoi.

Jope saatana.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• olenko minä sekaisin vai onko täällä noussut aktiivisuus hieman, eli onko tunnelin päässä sittenkin näkyvissä valoa? vaiko molempia? itse veikkaan jälkimmäistä.
                        :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                        You wanna see me spank my monkey?
                        I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Joo... sub-tv:n jossain ohjelmassa (olisko ollu submarine) oli se hassu pohjammaalainen kaveri, joka imitoi mainiosti batistiini-ääntä:
                          "Ensi viikolla, hidastettua Batistini-kävelyä, kaikissa Dressman-myymälöissä"...

Woi kessus ku mä repesin. ja vähän sellaista vielä seuraavana päivänäkin.
                          I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Kun Kassi nyt kerran tämän #suomi:lla mainitsi...

http://www.mtv3.fi@3284504046/kotima...maa.shtml.html

Ja siis ihan varmistuksen välttämiseksi tuo sivu on oikeasti osoitteessa http://3284504046/ , jonka ehkä paremmin ymmärtää nimellä http://195.197.141.238 tai http://MMMCCXXXVIII.dsl.saunalahti.fi
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Jope muuten vei voiton levyraadissakin biisillään, huvittavasti just videon näyttämisen jälkeen tuli mainostauolla dressmannin mainos
                              "Nyt juhlitaan..."
                              Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

• Jope. Elvis-osaston voisivat pistää tulemaan uusintana.

C:stä vai D:stä? -Perseestä.

Comment

Working...
                                X