Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIX: Paha, paha maailma

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Olihan se uusi vuosi, paranevat vain vanhetessaan selkeästi.

    Ette muuten ehkä usko mutta tänään ulkona on aika holotna. Venattiin tunnin verran pukuhuoneessa kun sauna lämpes, suurimman osan aikaa lämpötila oli pakkasen puolella. (olimme siis kaverin rantasaunalla, emme missään talossa) Ja samoin avannosta nostettu vesi tuntuu kivan viileeltä saunassa istuessa. Pankaas kokkeillen joskus.
    Why dosent God just pop up and say "Hi"
    maybe it's because pop ups aren't very popular?

    Comment


    • Originally posted by Eepa
      Olihan se uusi vuosi, paranevat vain vanhetessaan selkeästi.

      Ette muuten ehkä usko mutta tänään ulkona on aika holotna. Venattiin tunnin verran pukuhuoneessa kun sauna lämpes, suurimman osan aikaa lämpötila oli pakkasen puolella. (olimme siis kaverin rantasaunalla, emme missään talossa) Ja samoin avannosta nostettu vesi tuntuu kivan viileeltä saunassa istuessa. Pankaas kokkeillen joskus.
      Excellent point.

      Comment


      • Miten teiteistä voi koskaan voi tulla miehiä jos ette käy armeijaa?
        (Saatana sentään, Suomalainen mies vaikka läpi harmaan kiven...)

        Vuosi vaihtu - jokohan talvikin paranisi?

        Comment


        • Poikuutensa menettää kahessa eri osuudessa:

          Armeijassa ja naisen kanssa
          "[A thoughtful Quote]" -Oscar Wilde

          Comment


          • Vuosi vaihtuu, sinä et.
            Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

            Comment


            • mmmoh. kukas tämä stalin on, ja koska hän on noussut keskuuteemme?
              :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
              You wanna see me spank my monkey?
              I'll shake your hand later, I have an...itch.

              Comment


              • Hakka: et ole ainut ihmettelijä...

                Comment


                • hehe, mä vaan olen civ2 forumeilla. Välillä käyn kattomassa mitä meidän suomalaiset filosofit sanoo
                  "[A thoughtful Quote]" -Oscar Wilde

                  Comment


                  • Originally posted by Stalin II
                    hehe, mä vaan olen civ2 forumeilla. Välillä käyn kattomassa mitä meidän suomalaiset filosofit sanoo
                    PERKELE - Esittäydyppä virallisesti
                    (Katso thredin eka viesti)

                    Vapaamatkustajia emme kannata...

                    Comment


                    • No prkl...


                      Ikä: Nuori

                      Sukupuoli: Koiras

                      Asuinpaikka: Espoo, Finland

                      Työpaikka/Opiskelupaikka: Lukio

                      Poliittinen näkökanta: Kato vasemmalle

                      Savolaisuus: 0%

                      Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero: 7

                      Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa: kannattaja
                      "[A thoughtful Quote]" -Oscar Wilde

                      Comment


                      • No hei vaan, Stalkku.

                        Toinen aihe: mikä helvatin sivari? Tai siis: minkä helvatin takia sivari? :doitnow:

                        Pelottaako intti häh?
                        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

                        Comment


                        • Originally posted by aaglo
                          No hei vaan, Stalkku.

                          Stalkku, hyvä nimi

                          Muuten, vaikka mun nimi jotenkin "ylistää" Stalinia, mä vihaan sitä kusipäätä ja mä haluisin vaihtaa nimen.. ehkä Lenin II? vai ihan Punakaartilainen
                          "[A thoughtful Quote]" -Oscar Wilde

                          Comment


                          • Jos nimen haluat vaihtaa, niin otat vaan yhteyttä johonkin moderaattoriin... sillä siitä selviää.

                            Muuten: Lenin -> Lenkku...
                            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

                            Comment


                            • mikä helvatin sivari? Tai siis: minkä helvatin takia sivari? :doitnow:

                              Pelottaako intti häh?
                              Älköön kukaan ottako viestiäni henkilökohtaisesti sillä sellaiseksi se ei ole tarkoitettu. Vähän vittuuntumista tässä puran vaikka tarkoitan kaikkea mitä sanon.

                              No voi jumalauta pelottaako? Pelottaako intti häh? Kuka vitun ääliö luulee tosissaan että sivari on joku saatanan pakotie ettei tarvi mennä pahojen setien käskettäväksi ja palelluttaa pikku sormiaan pakkasessa talvella ja pelottaa kun isot pojat kiusaa? Häh? Minä vitun initiaatioriittinä miehisyyteen porukka oikein armeijaa pitää? Teille kaikille voin sanoa että jos haluaisin hoitaa asiat helposti, olisin ilman muuta mennyt armeijaan, leikkinyt sotaa isänmaan puolesta sen saatanan kuus kuukautta (vs. sivarin kolmetoista kuukautta tehden työtä jolla on oikeasti merkitystä esim. sairaalassa, koulussa, pakolaiskeskuksessa...), vähän kuntoa kohottanut ja viettänyt intiimiä yhteiseloa miehisen poppoon kanssa. Mutta kun valitettavasti minä olen kasvattanut itseeni muutamia eettisiä periaatteita jotka ovat kovasti ristiriidassa tuon kaltaisen touhun kanssa.

                              Voisin kirjoittaa pasifismini perusteista melkoisen litanian mutta a) en tiedä kiinnostaako se teistä ketään ja b) olen loppujen lopuksi suht. leipääntynyt avautumaan asiasta joka saatanan mannerheimille jonka on pakko aukoa päätään kun kerran sivarihomoon törmää, yleisenä argumenttinaan "Sää vitun rotta antaisit ryssän saatana raiskata ja tappaa vaimos ja tyttäres ja perhees ja kotis ja uskontos ja isänmaas ja blah blah blah". Jep. No sen tiedän ettei täällä ainakaan kukaan tuollaiseen retoriikkaan alennu, joten ehkä täällä kestää jonkin verran keskustella asiasta. Kysykää, minä vastaan. Tapella en jaksa.

                              Hm. Jos yhdellä lauseella pitäisi sanoa miksi en mene armeijaan, sanoisin ehkä että "En halua itse olla missään tekemisissä minkäänlaisten hierarkkisia valtajärjestelmiä ylläpitävien väkivaltakoneistojen kanssa". Jos se tekee jonkun mielestä minusta pelkurin niin haluaisinpa nähdä tuon kyseisen henkilön saamassa paskaa päällensä joka saatanan käänteessä omien arvojensa takia ja puolustavansa itseään asian suhteen kuin mies, sen sijaan että tekisi niin mitä 95% ikäluokastaan tekee ja saisi taputuksia selälle ja laajan sosiaalisen hyväksynnän ja arvostuksen. Toisinajattelu on nyky-yhteiskunnassa niin tuskaista ja vittumaista, että vaikuttaa aika absurdilta väittää noita ihmisiä, jotka vielä uskaltavat toimia aatteidensa mukaan ja tuoda kyseisiä mielipiteitään julki, raukoiksi tai pelkureiksi. Mutta näinpä silti tapahtuu.
                              Last edited by Anodyne; January 5, 2004, 22:29.
                              You make my life and times
                              A book of bluesy Saturdays

                              Comment


                              • Originally posted by Anodyne
                                Älköön kukaan ottako viestiäni henkilökohtaisesti sillä sellaiseksi se ei ole tarkoitettu.
                                Jatketaan sitten samalla linjalla...

                                ..., vähän kuntoa kohottanut ja viettänyt intiimiä yhteiseloa miehisen poppoon kanssa. Mutta kun valitettavasti minä olen kasvattanut itseeni muutamia eettisiä periaatteita jotka ovat kovasti ristiriidassa tuon kaltaisen touhun kanssa.
                                Siis etkö voi eettisistä syistä pitää kundien kanssa kimppakivaa?
                                (Tiedämmepä ketä ei kannata kutsua seuraavaan apomeettinkiin )

                                Comment

                                Working...
                                X