Lukossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXIX: Paha, paha maailma
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tididididii.
Ei siinä, luin Sanaa, emkä Saanaa. Lauseen merkitys oli hieman erilainen, joten aloin vähän ihmettelemään, mutta ehkä Sanan vahtiminen ja levittäminen sopisi Eepan tyyliin."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Tuome: nimen vaihtaminen on 731|\|1><1'4'
Kerrotaan nyt sitten täällä(kin), että 24. ja 25. päivä menivät jokavuotiseen tapaan surkeasti sukuloisien piinaamana. Loppuosa joululomasta on aina se, mistä pidän; rentoutumista ilman mitään paineita tai pakollisia yhteenkeräytymisiä hengiltäpaijailevien painajaisten seurassa.
Sain jotain. Nyt olen iloinen ja onnellinen.
Comment
-
Yeah! mulla meni kans joulu sukuloidessa ruotsin sukulaisten luona ja syödessä. suklaata, minun lemppari joulu ruokaa ei tosin tullu syötyä tarpeeksi, mut kyl se siit. tänä iltana lähen sit Rolloon noin kolomeksi viikoksi.
hyvät uuet vuojet kaikille.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Se on sukuloisimassa, ei sukuloidessa, mikäli haluat toita "kans" sanaa käyttää... ja Rolloon, öö, mihin Rolloon? Mikäseon?
EDIT:
kysytään nyt sitä tääläki: miten saa Civ3:een 24 civiä yhtä aikaa kentälle? (pienelle kartalle.)Last edited by RGBVideo; December 29, 2003, 13:08.
Comment
-
no mutta Tuome! ekkö sie tiiä mistä puhutaan. Rollo elikkä Rovaniemi. (tuon ois voinu vaikka päätellä. )
ja Relax! ei sole nuin tarkkaa (kieli opin kans).
ja mie en oo hullu, vaan mulla on aivo syöpä.
siitä on yli 20 kuukautta ku oon viimeksi pelannu Civ3:sta ja suku laisten tykönä siihen oli taas mahollisuus. joskus sillo ku PTW ilimesty, näin kaupassa ku jokku pelas sitä 24civillä ja pienellä kartalla ja nyt sitte joulu lomalla aattelin että mieki haluan kokeilla sitä. ymmm.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Originally posted by VJ
Kerrotaan nyt sitten täällä(kin), että 24. ja 25. päivä menivät jokavuotiseen tapaan surkeasti sukuloisien piinaamana. Loppuosa joululomasta on aina se, mistä pidän; rentoutumista ilman mitään paineita tai pakollisia yhteenkeräytymisiä hengiltäpaijailevien painajaisten seurassa.You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Originally posted by VJ
Mitä?! Vieläkö joku hullu pelaa sitä? (C) jeje2, 2001 All rights reserved
Civ3 - en ole pelannu, ... hmmm, koskas mä sitä viimetteks pelasinkaan?
(Nykyään pelaan vaan RoN:a - peliä joka ei millään tavalla menestyny Tilt-TV:n vuoden pelivalinnoissa.)
En ole edes kauhian innoissani Civ4:sta - paljon enemmän odotan Pirates 2:sta.
(Minä ku odotin Pirates 2:sen jälkeen Sid:ltä jotain uutta Sid:lle aikaisemmin tuntemattomalta genreeltä. - No odotetaan mitä Civ4:n jälkeen tulee.)
Comment
-
Miten Jeje nyt joulukuun lopulla töissä vielä on (eihän sinulla ole yhteyttä kotona, vai...)?
Joku kaivaa verta nenästään, vai?
Tilt-TV
Jepjep. Sen siitä saa jos sattuu olemaan liian söpö pieni eläin. Hengiltäpaijailua ja vastaavaa. Rankka homma.
Comment
-
Originally posted by VJ
Miten Jeje nyt joulukuun lopulla töissä vielä on
En mää työttömäksi ole toiveistasi huolimatta vielä jäänyt...
(eihän sinulla ole yhteyttä kotona, vai...)?
Noku se on suora siteeraus sinun puheestasi ST:ssä.
(toditsta tai vaikene... )
Ööö... onko tuo joku tietokoneisiin erikoistunut TV-kanava?
Comment
-
Joojoo... Jeje vaan selittää. Kuitenkin se tilt-tv:n tyttö (Jaana Pelkonen) on Jejen unelmien pelikaveri
Ei se mitään, niin se on monen muunkin.
Mikä on muuten vikana meikäläisessä, kun nyt ei oikein mikään pelaaminen kiinnosta (poislukien tetris)...?I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment
-
Originally posted by aaglo
Joojoo... Jeje vaan selittää. Kuitenkin se tilt-tv:n tyttö (Jaana Pelkonen) on Jejen unelmien pelikaveri
Ei se mitään, niin se on monen muunkin.
Comment
Comment