Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIX: Paha, paha maailma

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kato, jeje on taas maisemissa.

Toi palvelu... katotaan sitten joskus 20 vuoden kuluttua, luulen ma.
    Mulla on ollu vasta vuoden dvd-soitin... aikas helkkaristi tullu ostettua levyjä - en edes viitsi laskea.

joopa.joo@eipä.kummempaa
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by aaglo
      Kato, jeje on taas maisemissa.
      Kuunteleppa liitteeni...

Mulla on ollu vasta vuoden dvd-soitin... aikas helkkaristi tullu ostettua levyjä - en edes viitsi laskea.
      kannattaisi - mä tein listan kun aloin ihmettelee missä kaikki mun DVD:t on lainassa. (Nyt tiedän paremiin missä mun levyt liikku)
      Attached Files

Comment

• nörtti & dietti

Ajattelimpa laittaa tänne linkin viikon UserFriendly sarjakuvaan.

Miten niin nörtti ei voi laihduttaa?

Comment

• Ajattelin nyt postata tänne vaihteeksi, kun en ole sitä tehnyt vähään aikaan. Eli elossa ollaan yhä.
          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• @jeje2

on empiirisesti todettu, että sitä ei yksinkertaisesti tapahdu.
            :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
            You wanna see me spank my monkey?
            I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Kai nyt sitten muistit lukea koko viikon?
              (Toi ku jatkuu ja paranee...)

Comment

• siis kyllähän joo, olen seurannut ko. sarjaa jo pidempään. Opera 5:n julkasun aikaan oon seurannut, kun siihen sai avautumaan monta ikkunaa.
                :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                You wanna see me spank my monkey?
                I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Tididii!

Civ4 announced! YEAH! sanon ma.

Eepa: Ei Ei Ei! Valapasta ole mihinkään. Rollo on kuiteski lento pallo kaupunki, loppu ottlelut pelataan Urheilu Opistolla ja Kauppa Oppilaitoksen Liikunta Hallissa. niin siinä käy.

Originally posted by Patriqvium
                  Laulu- ja soitinyhtye CMX:n uusin levy on kyllä aikamoisen hyvä.
                  mitkien piisien kautta tuota levyä kannattis lähtiä purkamaan? meinasin vetää netis...... eiku siis lainata kirijastosta tuon, sitteku se tulee sinne.

niin ja ittenäisyys päivät kaikille.
                  miten te vietätte tätä/yleensä ittenäisyys päivää?
                  itsehän henkilö kohtaisesti meinasin viettää niin EPÄ perinteisen ittenäisyys päivän tänä vuona ku vaan mahollista. (Civiä pellaan koko päivän ja sitäki Kreikka Laisilla.)
                  My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Andemagne

Civ4 announced! YEAH! sanon ma.
                    Ei ole. Odota ennen kuin revit ne pelihoususi.
                    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Ande, Valepa hakkaa teidän pallon potkija koska tahansa 10 nolla!

Itsenäisyyspäivä on mennyt b5 parissa. Kohta toinen kausi katsottu loppuun ja siirrytään varmaankin kolmannen pariin saman tien.
                      Tän jälkeen ei kyllä tartte varmasti nähdä b5 vähään aikaan.
                      Why dosent God just pop up and say "Hi"
                      maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Originally posted by Eepa
                        Ande, Valepa hakkaa teidän pallon potkija koska tahansa 10 nolla!
                        se vaan että 10-0 ei riitä lento pallossa.
                        tännään on muuten Perpo-Valepa matsi. saa nähä miten siinä käy.

RAS: Relax!
                        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

Itsenäisyyspäivä on mennyt b5 parissa. Kohta toinen kausi katsottu loppuun ja siirrytään varmaankin kolmannen pariin saman tien.
                          Loistavaa upeata kerrassaan mahtavaa.

Miksiköhän minä en keksinyt moista itse?
                          Niin joo, käytin viikkonloppuni katsoen Kaksi tornia erikoisversion + kaikki ekstrat(>7h) + puolet Philppa, Fran & Peter kommenttiraidasta...
                          (Vielä 3½ kommenttiraitaa katsomatta)

Tän jälkeen ei kyllä tartte varmasti nähdä b5 vähään aikaan.
                          Neloskausi tulee keväällä ...

Comment

• Lentopallojoukkueista puheenollen, oletteko huomanneet, millaiset nimet korkeimmallakin liigatasolla niillä on (ne lyhenteet, nimittäin?). VaLePa on ymmärrettävimmästä päästä.

joo perkele vaan kaikille. Hippi on tehnyt kolmannen paluunsa
                            Hienoa! Äläs nyt vaan lähde pakoon minnekkään.

Comment

• Ande, Jäkä jäkä. Minen tiedä mtn lentopallon pistelaskusta enkä välitäkään tietää. Yksi vihattavimmista palloilulajeista joita on olemassa/pakotettu koulussa harrastaan.

Jeje2, Niinhän se tulee juu. Ja kolmos kaudestakin meillä jäi 2 vikaa osaa kattomatta kun tuli yö vastaan. =\ Noh, olen varma et uus b5 miitti järjestetään jahka Madri saa hommattua sen neloskauden. Eli stn voi uudelleen sukeltaa Varjojen sodan kiemuroihin.
                              Why dosent God just pop up and say "Hi"
                              maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

Jeje2, Niinhän se tulee juu. Ja kolmos kaudestakin meillä jäi 2 vikaa osaa kattomatta kun tuli yö vastaan. =\
                                Oliko teillä naarmuuntomattomat levyt, vai?
                                (Ku tuolla oli ollut ongelmia - minä sain viime yönä viestin että olivat vihdoinkin lähetäneet nyt minulle uuden paketin.)

Noh, olen varma et uus b5 miitti järjestetään jahka Madri saa hommattua sen neloskauden. Eli stn voi uudelleen sukeltaa Varjojen sodan kiemuroihin.
                                HETKINEN!!!
                                B5 miitti - ilman allekirjoittanutta!!!
                                Jo on

Comment

Working...
                                X