Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIX: Paha, paha maailma

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ISÄNPÄIVÄ

Huomenta,
    muistakaas, onnettomat kanamuiistin omaavat tunarit, onnitella isäpappaanne tänään...

On nääs

Comment

• Tsemii hei niiq kaikil fatseil! \,,/
      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Se saa kortin tuossa myöhemmin päivällä, samalla kun tarjoillaan kahvia ja eilen Leijan kanssa tekemääni kakkua.
        Why dosent God just pop up and say "Hi"
        maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Suomi
          Eventis is the only refuge of the spammer. Join us now.
          Long live teh paranoia smiley!

Comment

• Suomi
            :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
            You wanna see me spank my monkey?
            I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Minä soitin sille ja lähetin kortinkin eilen, tiedä milloin saapuu perille.
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Jee, mä oon hyvä poika ku onnittelin isää. Vähänks oon hyvä.
                In da butt.
                "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Just walk away.

Comment

• YEAH! best thread EVER.

Ade: kävikkö sie kattomassa se Opethin keikan tuosa vähän aikaa sitten.

aagloko se sano vähä aikaa sitte että, mennään kattomaan se Game Oon-näyttely. mie kävin kattomasa sen sillo syys kuusa ja se oli ihan paska.

EDIT: Stefu kerro nyt niitä pupu vitsejä.
                    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• tiesittäkö te muuten että tänään on tullut täyteen 85 vuotta ensimmäisen maailman sodan loppumisesta?

mitä mieltä te ootta Civ3 Conquestsista? meinaattako hankkia?
                      onko se muuten totta että C3C sisältää kaiken mitä PTW sisälsi? oon kuullu semmosia huhuja.

Comment

• Hei ande, ei tiedetty, mutta nyt tiedetään.

C3C on hyvä , ei sen hankkiminenkaan pahasta ole.
                        Ja se sisältää kaiken mitä PTW:kin sisältää.
                        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Odottakaa vain kuulkaas Stella Polarista.
                          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Itse valtiaat -ralleja cd:ksi

TV1:n Itse valtaat -animaatiosarja on saanut oheistuotteekseen nyt myös toisen cd-levyn. Albumi nimeltä 200 apinaa - Paavo kuninkaaksi tarjoaa sävelten muodossa ajankohtaista poliittista satiiria.
                            Pitkäsoitto julkaistiin keskiviikkona Helsingissä Ostrobotnialla, joka sijaitsee sopivasti vallan keskiön eduskuntatalon vieressä.

Itse valtiaat -levyllä keskusta "huokaisee myrskyn jälkeen", kokoomus vannoo, että "hallitukselle ei olla hellä" ja "Nurmijärven mafia" kokoontuu.

Levyn tekstit ovat edeltäjänsä tapaan Jorma Toiviaisen käsialaa, välisketsit mukaan lukien. Tuotannosta ja uusista sävellyksistä vastaa Pertti Haverinen. Niiden lisäksi kuultavia tuttuja hittisäveliä on lainailtu Nylon Beatin, Gimmelin, Suurlähettiläiden ja Kari Tapion ohjelmistosta.

Äänensä poliitikoille ovat levyllä antaneet tv-sarjasta tutut Heikki Hilander, Mika Ala-Panula ja Erja Manto.

STT
                            , no ainakin hyvän nimen ovat keksineet
                            "Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
                            "Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien

Comment

• kerkesinkö jo mie teille leuhkata että Ropsi nousi takasin jalitsu liikaan?
                              eikä tipu sieltä enää iginä!

Comment

• Mikä on ropsi? väärin kirjoitettu rypsi?

Mutta Valepa onkin tän vuoden yllätys lentopallossa. repikää siitä.
                                Why dosent God just pop up and say "Hi"
                                maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

Working...
                                X