Announcement

Collapse
No announcement yet.

Question to poly docs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nikolai View Post
    En ting som er artig med oss skandinaver: Nesten alle svensker og dansker forstår norsk tale. Vi forstår dere godt andre veien også. Få svensker forstår dansk særlig godt har jeg inntrykk av. Dansker sliter helt tydelig veldig med svensk tale.
    Sanderlig er det så at "uppsvenskar", slik vi her i syden kalder dem, har grave problemer at forstå de øvrige nordiske sprog, og i særlig dansk. Men for mig personlig, på grund at jeg er opvoksen i Skåne har jeg set på dansk tv siden jeg var dreng så trots det at jeg ikke har studeret dansk nogen gang finder jeg det alligvel ikke altfor fræmmende. Dog er det naturligvis anderledes for de fleste svenskere.

Men om en danske ikke forstår meg, så sier jeg at jeg er norsk, og plutselig er servicenivået høynet minst tjue hakk om det er butikkpersonale jeg snakker med, og de forstår ALT.
    Sandsyndligvis tror disse naive danske piger at du er en rig man på grund af dit lands totalt ufortjente oliepenge.

Comment

Originally posted by BlackCat View Post
      Yep, når vi opdager at du ikke er en jävla svenskar, så har vi ikke nogen problemer med dig Sorry Kit, men i er altså nogle underlige fisk på mange områder, men der er da håb for jer når i får overstået næste valg
      Det næste valg (i høst) vil vindes av de konservative, fordi den kvindelige socialdemokratiske leder er et totalt umulig valg for en eneste rationell person, og vælgerundersøgelsene viser precis det, fordi så snart kællingen åbner sin kæft taber de adskillige procenter. Tro nu ikke jeg har nogen slags ekstrem bias her. Uanset man er socialdemokrat eller ej så indser man nok hvilken katastrofe hun har været for det en gang stolte parti.

Comment

Lyder som om hun er i familie med vores Helle. Siden Anders er rejst til nato, så har regeringen ikke klaret sig så godt, men heldigvis så har oppositionen kludret endnu mere.

Mit jab gik lidt mere på at svenskdemokraterner måske får et "hollandsk" valg, og det vil virkelig lave rod i det i sverige

PS: Fordums storhed kan ikke være det sundeste grundlag for et parti
        With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.

Steven Weinberg

Comment

Mit jab gik lidt mere på at svenskdemokraterner måske får et "hollandsk" valg, og det vil virkelig lave rod i det i sverige

PS: Fordums storhed kan ikke være det sundeste grundlag for et parti
          Nej, SD er troligvis ikke meget at håbe for (da føler jag mig ikke ens nødt til at nevne deres gangstere og kvakksalvere til lokale politikere), som DFere eller ej. De har fået mindere en 4% (spærren) i de seneste undersøgelser og just nu virker det som deres indflytelse aftager. Jeg tror at de kommer ind i riksdagen nok gennem et eller andet opsving nærmre valget, men tvivler enda på at de skulle få nogen avgørende rolle fordi jeg forutspår en socialdemokratisk kollaps.

Comment

I know that the propagana is quite effective in sweden, but not that it was so effective. As far as I know, then SD are going to get at least 8% if not more. I agree that it's quite uncertain since swedes are pretty scared to comment on this party.

Actually, the scariest thing is that you swedes are willing to drop democracy/openness in your effort to supress SD. One thing is that your established parties won't want to debate with them in public, that is their problem, but it's quite worrisome that they seem to be banned from public services.
            With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion.

Steven Weinberg

Comment

BlackCat ja Kitschum ovat apinoita.
              Pool Manager - Lombardi Handicappers League - An NFL Pick 'Em Pool

https://youtu.be/HLNhPMQnWu4

Comment

Todellakin ovat!

Comment

How the heck did this turn into a Scandinavian convention?
                  "Flutie was better than Kelly, Elway, Esiason and Cunningham." - Ben Kenobi
                  "I have nothing against Wilson, but he's nowhere near the same calibre of QB as Flutie. Flutie threw for 5k+ yards in the CFL." -Ben Kenobi

Comment

Get out of here - you are spoiling a good thread

Steven Weinberg

Comment

I've recently having some pain in the tissue of my right hand thumb - nothing serious and it comes and goes. Neither is the joints affected - can still wriggle the lower joint into the opposite direction (yeah, I know it's not supposed to do that, but I could do that from childhood).

Something to worry about ?

Is it a sort of pins and needles type of pain? I've had symptoms like that from a pinched nerve in my neck. If you think that might be it, try working on your posture.

Comment

Originally posted by Albert Speer View Post
                        How the heck did this turn into a Scandinavian convention?
                        By our obvious superiority in all important aspects of life.
                        Do not fear, for I am with you; Do not anxiously look about you, for I am your God.-Isaiah 41:10
                        I praise you because I am fearfully and wonderfully made - Psalms 139.14a
                        Also active on WePlayCiv.

Comment

Working...
                        X