Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVI: Pois päästäni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja Asuka, et varmasti lähde täältä. Annat lasten olla lapsia ja kiukuta aikansa, kyllä ne siitä järkiintyy, mutta tämä threadi kyllä kuolee jos sie jätät tän vain meiän hoitoon. Ei se käy, mie tartten aktiivisen Suomithreadin jotta miulla on jtn tekemistä.

-Siunausta.
    Why dosent God just pop up and say "Hi"
    maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Pitäiskö Pekka-sedän tulla ja pistää teidät kaikki ojennukseen ja riviin? Tämähän on naurettavaa.

.. vai pitäisikö Pekka-sedän mennä takaisin hiekkalaatikolle syömään lapasta..
      In da butt.
      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Ja Asuka, et varmasti lähde täältä. Annat lasten olla lapsia ja kiukuta aikansa, kyllä ne siitä järkiintyy, mutta tämä threadi kyllä kuolee jos sie jätät tän vain meiän hoitoon. Ei se käy, mie tartten aktiivisen Suomithreadin jotta miulla on jtn tekemistä.
        Söpösti, ja ennen kaikkea rakentavasti sanottu, lohduttaen kaikkia osapuolia. Miksen minä koskaan ole kykeneväinen moiseen tälläisten tilanteiden sattuessa?

Antaa olla, retorinen kysymys.

Comment

• mä en tajuu mitään, eli ei sinänsä mitään uutta

mut siis hä, rasseli haluu oll asuka? no olkoot asuka. täytyy kyllä sanoa, että mä tykkäsin enemmän rasbelinista, mutta eipä ole mun asia. tottumiskysymys.

pyhpyhpyhpyh. tämmösissä asiossa se truu teinixisyys tulee esiin.

kuuntelisitte välillä jotain muuta musiikkia kuin animetunnareita, niin ette olis niin sekasin. kuunnelkaa vaikka...Anal ****tia, Cannibal Corpsea tai vaikka Mayhemia. Sitte sen pesulakierroksen jälkeen voi siirtyä vaikka CMX:n ja YUP:n. Nih.

Nsoi: T.R. & Trio Niskalaukaus - Leijonan periaatteet

(edit: voisi kuunnella koko "Hävetkää!" lätyskän sitte samalla *vinkvink* )
          :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
          You wanna see me spank my monkey?
          I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Anal ****tia
            Nimi on sen verran nerokas, että taidan jättää väliin... ei oikein kuulosta hyvältä, eikös totta?

Comment

• /me on koko ajan yhä huvittuneempi *

Ensinnäkin, Tuome, jos tietäisit lainkaan millainen hahmo Asuka oikein on Evangelion-sarjassa, ymmärtäisit mahdollisesti hieman paremmin miksi on aihettakin pyörtyä jos joku ottaa uudeksi nimekseen "Asuka" . Sana "*****" luultavasti riittäisi, Kassi vio tehdä hänestä syvällisemmän psykologisen analyysin (esim. "A ****ing *****")

Toisekseen, minua kiinnostaisi kovasti tietää missä vaiheessa panin Asukan "boikottiin" .

Kolmanneksi, Tuome, mielenkiintoista käytöstä sinun osaltasi.

"HÄN LÄHTEE EIKÄ ENÄÄ PALAAX JOS TE ETTEXTE PYyDäX ANTEEX!!!11"

vs.

"jos ette lopeta tätä testosteronin ruokkimaa mittailuanne, menen ennemmin vaikka demiin, siellä ei tällaista lapsellista paskaa sada jatkuvasti niskaan..."

Eli... höm höm... Asuka ei saa sanoa että lähtee jos me emme käyttäydy kuin hän haluaa (eikä hän muuten ole sitä missään vaiheessa sanonut), mutta sinä saat?

/me nauraa *

Virtuaalipeniksen koko on tärkeätä ... mutta vielä tärkeämpää on se että sisälläsi asuu naurava friikki ...

/me pokes Kassiopeia with Asuka *
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Pekka, Niin onkin, ja sehän tässä on kaikkein parasta, ainakin miun kannalta. (Ja minähän olen maailman napa )

Tuome, Ilkeä olet kun et kerro.
                Vastaanpa silt. Siulla ei ole vielä tarpeeksi elämänkokemusta tämänlaisen tilanteen käsittelemiseen, toisin kuin miulla.
                Jtn takaisin vain hiekkalaatikolle leikkimään siitä. Kasvat ja saat ehkä pari übersöpöä rintakarvaakin.

-Siunausta.
                Why dosent God just pop up and say "Hi"
                maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Originally posted by Tuomerehu

Nimi on sen verran nerokas, että taidan jättää väliin... ei oikein kuulosta hyvältä, eikös totta?
                  Toki kuulostaa, esmes kappaleet "Hitler was a sensitive man" ja "Limp Bizkit think they're black but they're just gay" puhuvat luultavasti puolestaan.

Comment

• Mitäs täällä? Suomithreadi hajoamassa sisäisten erimielisyyksien repimänä? Minun puolestani saatte kutsua itseänne miksi haluatte, kunhan ette käytä nimeä Sledge Hammer. Se on pyhä.

"Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
                    "Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien

Comment

• Originally posted by Eepa
                      Tuome, Ilkeä olet kun et kerro.
                      Se varmaan viittaa irakin julman kommunistifasistipaskiashinaajakiduttajalapsensyöj äpaholaisdiktaattorin alasajamiseen ja täydellisen ja onnellisen ja rikkaan ja hyvinvoivan ja oikeamielisen ja reilun ja oikeudenmukaisen Amerikan Yhdysvaltojen hyvinvointiyhteiskuntaparatiisin viemisen ja pystyttämisen Lähi-itään.

Näin luulisin. Ei tosin olisi ensimmäinen kerta kun oon väärässä. :P

Comment

• Tuome, Ilkeä olet kun et kerro.
                        Anteeksi. Ei ole tarkoitus olla ilkeä toisille.

Jtn takaisin vain hiekkalaatikolle leikkimään siitä. Kasvat ja saat ehkä pari übersöpöä rintakarvaakin.
                        Karvat = pahasta, kuuluu ajaa poies, nuo pirulaiset, joten niitä ei tod. näk. minulle ehdi kasvaa, ei.

Vastaanpa silt. Siulla ei ole vielä tarpeeksi elämänkokemusta tämänlaisen tilanteen käsittelemiseen, toisin kuin miulla.
                        Väärin. Voisin ratkaista tilanteen, minulla tuli tuollainen vastaus jopa mieleen, mutta en vain jotenkin... pysty. Ei onnistu, ei millään onnistu. Sisäinen skripti estää.

Eli... höm höm... Asuka ei saa sanoa että lähtee jos me emme käyttäydy kuin hän haluaa (eikä hän muuten ole sitä missään vaiheessa sanonut), mutta sinä saat?

* Ari Rahikkala nauraa *
                        IRRELEVANT! YOU LACK RATIONAL! I WANT TO THROW YOU OUT OF THE HELICOPTER! DON'T TRY TO CHANGE TEH SUBJECT, JOU COMMIE PIG-DOG! ...mieleesi ei siis tullut, että olisin mahdollisesti halunnut osoittaa naurettavuuttanne vetämällä oman vastaukseni överiksi?

Ensinnäkin, Tuome, jos tietäisit lainkaan millainen hahmo Asuka oikein on Evangelion-sarjassa, ymmärtäisit mahdollisesti hieman paremmin miksi on aihettakin pyörtyä jos joku ottaa uudeksi nimekseen "Asuka" . Sana "*****" luultavasti riittäisi, Kassi vio tehdä hänestä syvällisemmän psykologisen analyysin (esim. "A ****ing *****")
                        Anteeksi. Asukahan on pyhimys, on kauhea tragedia, jos tuo ali-ihminen hänen nimensä raiskaa. Kassin käytös oli hyvin soveliasta, samoin kuin omasi. Minulla ei ole oikeutta puuttua keskusteluunne, koska minulla ei ole nörttiteorioita anime-sarjan hahmosta.

Oh, NOW I truly understand the feelings of Zylka
                        Last edited by RGBVideo; May 18, 2003, 15:38.

Comment

• (selitys tuosta nauravasta friikistä: )

Minun sisälläni asuu friikki.

Aion kutsua häntä tästä lähtien vain nimellä Friikki, sillä en tunne häntä millään paremmallakaan nimellä.

Friikki on nero. Hän ymmärtää kaikkea. Jos näytät Friikille matemaattisen kaavan, hän tietää heti mitä kaikkea sille voidaan tehdä, ja miten siihen littyvät tehtävä voidaan ratkaista. Hän huomaa asioita, joita kukaan muu ei huomaa.

Joskus hän huomaa myös asioita mitä ei ole olemassa.

Friikki pelkää monia asioita. Luulenpa, että Friikki pelkää kaikkea. Mikään Friikin peloista ei ole järkevä. Friikki pelkää erästä taloni lähellä olevaa sortumispisteessä olevaa vanhaa pientä viljavarastoa - itse asiassa se on Friikin hulluuden ja kaikkien pelkojen symboli. Friikki pystyy pelkäämään järjettämästi suunnilleen mitä tahansa kuvaa, jopa mitä tahansa asiaa minkä hän näkee. Tai kuulee, tai tuntee, tai haistaa.

Minä pelkään vain harvoja niistä asioista mitä Friikki pelkää. Paitsi silloin kun Friikki on pinnalla mielessäni - silloin saatan pelätä lähes kaikkea. Kun Friikki on peloissaan, hän tahtoo tehdä jotain joka veisi häneltä aikaa niin ettei hän voisi pelätä. Hän haluaisi laulaa, juosta, heitellä kiviä tai muita esineitä, huutaa, tehdä kaikkea yhtäaikaa - ja lujaa.

Joskus minä teenkin niin kuin Friikki haluaa.

Friikki nauraa usein. Huomasin sen itse asiassa vasta viime lauantaina. Friikki nauraa kaikelle. Hän ei naura äänekkäästi, Hän nauraa hiljaa, hengittäen sisään, melkeinpä kikattaen. Friikki pitää nauramisesta. Ehkä hän ei pelkää silloin kun hän saa nauraa.

Friikki rakastaa... kaikkea. Tai ainakin kaikkia. Mutta luultavasti kaikkea. Intohimoisesti. Hän kuvittelee minut suutelemassa... öh, melkeinpä jokaista tuntemaani ihmistä. Sukupuolesta, iästä, sosieaalisesta asemasta, kaikesta riippimatta. Samassa asennossa. Kuten jo mainitsin... intohimoisesti. Jotkut niistä kuvista ovat omalla tavallaan pelottavia, ja jos fyysisesti tapaamani ihmiset saisivat tietää tästä, hekin luultavasti pelkäisivät. Friikki haluaisi luultavasti suudella heitä.

Friikki rakastaa intohimoisesti muitakin kuin ihmisiä.

Minä olen Friikille pelkkä kuori. Minä ja Friikki olemme eri ihmisiä. Minä olen itse tylsä, mitäänsanomaton ja merkityksetön. Vain Friikillä on merkitystä. Mutta minun on pakko toimia Friikille suojana kaikelta siltä mitä hän pelkää - eli koko maailmalta - sekä toimia maailmalle suojana Friikiltä.

Jos Friikki pääsisi joskus täysin vapaaksi, hän ei kykenisi muuttamaan maailmaa. Hän joutuisi luultavasti mielisairaalaan. Jos taas minä estän Friikin yhteydenotot ulkomaailmaan kokonaan, minä joudun olemaan pelkkä tyhjä, merkityksetön kuori. Siksi, jotta elämästäni olisi hyötyä, minun on pidettävä yllä tasapainoa Friikin ja normaaliuden välillä. Joskus olen enemmän normaali, joskus Friikki toimii persoonani päällimmäisenä osana.

Jos joskus näette minun tekevän jotain todella outoa, käyttäkää tilaisuutta hyväksenne.

Saatatte ehkä päästä puhumaan Friikin kanssa.
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Avautuminen.

/me ottaa screenshotin postista ennen kuin Ari editoi sitä *

Niin, jos koskaan tulet menestymään elämässäsi, tämä tulee olemaan minulle oikea kiristämisen kultakaivos, IRC-logien lisäksi tietenkin.

Comment

• Näyttää siltä, että sait meidät kaikki varsin hiljaisiksi, tuttavani Ari...

Comment

• ? joo ihmetteleen vaan kuka voitti sen filmijutun jäi vähän väliin vaan kai
                                gowabunga!!!!!!

Comment

Working...
                                X