Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXV: Putosin kasvoilta maan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Olen putoamassa alle 20 prosenttiin tätä vauhtia, mutta minua ei haittaa kovinkaan. Ette kai te tosissanne halua lukea minun postejani, ettehän?

Hmm.... MVT, juu, tämä threadihan on vasta puolessa välissä, saatan saada sen jo tähän...

* Evangelion-Freak has joined #procrastination
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Anteeksi typeryyteni: Kuka on tuo hassu nainen Stefun avataarissa. (Näyttää kyllä ihan yhdeltä meidän tutkijalta )
      I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Rasseli, mitenkäs se sähkölaatikkopostipoksi? Onkos koko homma peruttu ja haudattu ja kuopattu ja hirtetty jojouko-toukolla kattoon? Woi...
        :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
        You wanna see me spank my monkey?
        I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• joo että sellaista
          mulle on yksi hailee mikä "avantar"ja mikä arvo mulla on settler,prince tai joku kunkku yks hailee
          enemmän mä yritän kiinittää mitä minä kirjoitan näihin threadihin
          eli jotain paskaa tai jotain viisasta tai niiden välistä
          ja tämä tekee aika hyvää mun lukihäiriölle.
          gowabunga!!!!!!

Comment

• Monta kertaa olen ajatellut aloittaa spämmikampanjaa, mutta ei minusta vain ole spämmääjäksi...
            En ole vielä päättänyt onko tämä huono vai hyvä asia.
            "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Hmm... enpä teekään tuosta "Proud proponent of iruka-ai everywhere" location fieldiäni sittenkään... laitan sen sigikseni jokaikisellä foorumilla missä olen aktiivinen !
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Kylläpäs noiden irkkiserveri köhii.
                Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• niin tekee, kohta varmaan poksahtaa. mutta hei, eihän se meitä haittaa, onhan meillä st...

Comment

• Olen nyt lukenut tänään 140 sivua Dan Simmonsin Hyperionia, eli siis toisen osan loppuun asti. Helkkarin hyvä kirja. Yksi niistä jotka nappaavat lukijasta kiinni ja vievät mukanaan loppuun asti. Pidän erityisesti tuollaisesta soljuvasta ja menevästä tyylistä joka saa unohtamaan ajankulun ja heittäytymään tarinaan mukaan.
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Siis eikös tuo Hyperion ole jonkin sortin scifikirja? Itse en lue kirjoja, vaikka kyllä mieli tekisi, "aika ei riitä", aina muka jotain tärkeämpää tekemistä.
                      Last edited by Hakkapeliitta; March 29, 2003, 12:10.

Comment

• Herse!

Mitäs maailmalla on tapahtunut sillä välin, kun viimeksi tänne kirjoittelin? Aha, Irakin sota on alkanut! Miksei kukaan kertonut mulle?
                        "A witty saying proves nothing."
                        - Voltaire (1694-1778)

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                          Olen nyt lukenut tänään 140 sivua Dan Simmonsin Hyperionia, eli siis toisen osan loppuun asti. Helkkarin hyvä kirja. Yksi niistä jotka nappaavat lukijasta kiinni ja vievät mukanaan loppuun asti. Pidän erityisesti tuollaisesta soljuvasta ja menevästä tyylistä joka saa unohtamaan ajankulun ja heittäytymään tarinaan mukaan.

joo mä yritin lukea samaa teosta mutta pääsin noin kaksi sivua vain sit se unohtui.Ja kun kirjastosta lainaa niin mä oon lainannut sitä noin neljä kertaa mut aina jäännyt siihen kahteen sivuun ?
                          mutta scifi on jäännyt vähän takaalle toi fantasia kirjallisuus on kai nykyään pop "salvatore jne jne "mut jos haluaa lukea tosi kovan kirjan
                          niin ota käsiin Wolfram von Eschenbach "Perceval" sanotaan kirjan olevan salaisuuksia täynnä ja kun selvittää kirjan salaisuuden se avaa tien mystiseen maailmaan?
                          gowabunga!!!!!!

Comment

• zapnic, ehkäpä. tietysti asia riippuu siitä mitä tuolla salaisuudella tarkoitetaan, onko se jokin tapa nähdä asiat, tulkita maailmaa ja tarkastella omaa olemassaoloaan tms.

Comment

• Uutisvuodossa oli taas kerran ihan A-luokan jakso. Viime aikoina niitä onkin ollut paljon...

Olen nyt lukenut tänään 140 sivua Dan Simmonsin Hyperionia, eli siis toisen osan loppuun asti. Helkkarin hyvä kirja.
                              Samaa mieltä. Papin tarina on ihan saatanan timangi, just kohdallaan.

Jos haluatte muuten uutta scifiä, hommatkaa China Mievillen Perdido Street Station. Se on... hyvä.
                              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Uutisvuoto oli kyllä aikas hyvä. Sai nauraa kyllä lähetyksen alusta loppuun... Se neuvostoliittolaisvitsi jäi kyllä pimentoon, mites se menikään?
                                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Working...
                                X