Hemmetti. Eihän näihin threadeihin saa yli 20 prosenttia viesteistä vaikka kuinka tappelisi. Floodausvaistoni lienee taantunut...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXIV: Psykofarmakologia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ainoa asia, minkä minä voisin sinun kuvittelevan tässä kuvassa olevista seikoista aiheuttaman tämän-hymiön, voisi olla nänni (tirihihhihhii... muhhuiiihiihii... okei). Mutta siinä tapauksessa tuon graafisen hahmon anatomia poikkeaa länsimaisesta siinä määrin, etten itse laittaisi tuota
-hymiötä ollenkaan.
Mutta jos olen käsittänyt väärin ajatuksesi, niin enhän minä minkään mielikuvitukselleni mahda. Siis siinä tapauksessa sovittakoon sen olevan jotain varjon ja vaatteen välimaastosta (esim erillinen haroittava hius).I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment
-
no kävittäkö te eile laskeen mäkiä? mie kävin, paikat ihan kipiänä sen takia. päässäki varmaan joku aivo tärähys yhen kaatumisen takia.....
Rasseli: miten se soumithradi.con toimii sitte ku thradi vaihtuu?My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Luinpahan eräästä SE-lehdestä, että miekkonen, jonka ääni lopulta ratkaisi Ameriikan itsenäisyyden, oli suomalaisen siirtorangaistusvangin poika. Jotenka meitä suomalaisia saa ihan vapaasti syyttää Ameriikan itsenäistymisestä(kin).I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"
Comment
-
Originally posted by aaglo
mikä ihmeen soumithradi.con?
Ja en valitettavasti päässy eilen laskeen pulkka/stiigamäkeen. Olin kuumeessa. Kerpele!
... Miksei mulla oo tommosia kavereita. Legoista en enää pidä, mutta mäkee voisi laskea
Comment
-
Originally posted by aaglo
mikä ihmeen soumithradi.con?
Tattila: old news!My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
Comment