Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIII: Heräsin ylhäällä alhaalla

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rasbelin
    Ari,

miksi suosittelisit Gentoo'ta minun kannettavalle? Siis oletus on että suosittelet. Tosin voi olla että isken siihen jonkin muun, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla hyvän argumentoinnin.
    Vittusun mitään Gentoota kannata koneellesi laittaa. Jos olet sattunut chatissa huomaamaan, minä tappelen sen kanssa koko ajan. Osaksi tietenkin huvikseni (tällainen vaikeakäyttöinen Linux kun on todellakin addiktoivampi kuin suurin osa koskaan pelaamistani tavallisista tietokonepeleistä), mutta osaksi myös siksi etten muuten pystyisi tekemään tällä koneella mitään. Otetaanpa esimerkki: Käytin koko eilisen iltapäivän ja illan melkoisen tarkasti yhteen asiaan, MIDI-tiedostojen soittamiseen perehtymiseen. Siis kokonaan - pelasin jossain vaiheessa pari hetkeä UrWia ja tein kaikenlaista kotityötä, mutta voisin sanoa etten päässyt missään muussa elämäni asiassa eteenpäin kuin MIDI-tiedostojen soittamisessa. Eikä se vieläkään onnistu minulta kuin erillisellä ohjelmalla (siis Timidity++ ei pukahdakaan - joudun käyttämään pmidiä, jota xmms taas ei osaa käyttää -> musiikinkuuntelukokemukseni () ei ole yhtenäinen). Koko ilta. Yhtä asiaa. Hanki vaikka Knoppix, minä en ole koskaan käyttänyt sitä joten en voi argumentoida paljoa sen puolesta, mutta kaikki sitä kuulemma rakastavat.
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• orgh me pispalasi kaannan nokani

Jaa mie menen kaatamaan nokaasi NÄSINEULAN JOS VIELLÄ jatkat Tassarad5000

Lenin on suuri mutta Ihanaisempi on Leninin Museo!

Comment

• Originally posted by Kassiopeia

Ollako vai ei olla, siinä pulma
        Jalompaa onko hengen kärsiä
        Kaikki inhan onnen iskut sekä nuolet
        Vai käydä miekkaan tuskan merta vastaan
        Lopettain kaikki - kuolla - nukkua - ei muuta
        Ja uskoa, että siihen loppuu
        Sielun tuskat, päättyy kurja
        Hamletia,Niin mutta ooteko oleet katsomassa YHTÄKÄÄN!?

Ehkä joku Legena ja Myytti onkin

(-Pidätkö sinä S:stä?
        -Sama jos kysyisi hiireltä pitääkö se juustosta!?)

Trade sir!

Comment

• Originally posted by Ari Rahikkala

Vittusun mitään Gentoota kannata koneellesi laittaa. Jos olet sattunut chatissa huomaamaan, minä tappelen sen kanssa koko ajan. Osaksi tietenkin huvikseni (tällainen vaikeakäyttöinen Linux kun on todellakin addiktoivampi kuin suurin osa koskaan pelaamistani tavallisista tietokonepeleistä), mutta osaksi myös siksi etten muuten pystyisi tekemään tällä koneella mitään. Otetaanpa esimerkki: Käytin koko eilisen iltapäivän ja illan melkoisen tarkasti yhteen asiaan, MIDI-tiedostojen soittamiseen perehtymiseen. Siis kokonaan - pelasin jossain vaiheessa pari hetkeä UrWia ja tein kaikenlaista kotityötä, mutta voisin sanoa etten päässyt missään muussa elämäni asiassa eteenpäin kuin MIDI-tiedostojen soittamisessa. Eikä se vieläkään onnistu minulta kuin erillisellä ohjelmalla (siis Timidity++ ei pukahdakaan - joudun käyttämään pmidiä, jota xmms taas ei osaa käyttää -> musiikinkuuntelukokemukseni () ei ole yhtenäinen). Koko ilta. Yhtä asiaa. Hanki vaikka Knoppix, minä en ole koskaan käyttänyt sitä joten en voi argumentoida paljoa sen puolesta, mutta kaikki sitä kuulemma rakastavat.
          sanoisin minä...

Comment

• Originally posted by Rasbelin
            Tass...
            Rasbelin,tommoistako minun viestini olikin?

Comment

• Originally posted by Tassadar5000

Evil, evil finns....

I disagree!

Comment

• Ottok, en puhunut sinulle vaan Tassadarille.
                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Minä vain kysäisin että MINUNKO viestin se L**n Muokasi... Näköjään on minun varaudatava vastaaviin
                  Törppöihin kuin minä... Hau,sanoisin jos olisin koira. Sähisin jos olisin kissa...

Diss?

Comment

• mielenkiintoista jos ajattelee väärinpäin tai jotain
                    vai mikä on se joka on vai onko se joku mikä oli joskus?
                    gowabunga!!!!!!

Comment

• okei sori tosta asköisestä mut mulla on pommi juttu
                      eli "FORRESTEREIDEN PERINÖN JAKO" jos jotain kiinostaa
                      no hommahan on näin ritke itkee pillitti kun se saaa 9.8 %
                      mutta mun päähän ei mennyt miten se saa sen
                      kun ajattelee niin jos se saa erkin osakkeet niin erkillä on noin1/7 lasta ei tiedä kuka se yks on mutta noniin 3.5% ja stephanin jako on noin 1/5 eli 4.9 mutta se tekee noin 8.4 eli mistähän se loput keksi.mutta en ole varma jos se yksi lapsi on mun omia juttuja niin se tekee ritkelle 10.2% no se sekään täsmää mitä vittua enkö mä osaa laskea vai puuttuuks multa jotain tärkeä tietoa ja sit ajattelee niin brooke on ollut naimisissa vähän jokaisen kanssa niin eikö jossain välissä kun on tullut ero niin eiköhän se omaisuus jaeta tai sit ei en tiedä aika erikoinen matematillinen yhtälö
                      gowabunga!!!!!!

Comment

• Perinnönjako? Onko Eric Forrester potkaissut tyhjää tai jotain?
                        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Onnea Suomi! Olemme nyt virallisesti maailman johtava tietoyhteiskunta, vaikka onhan tämä 'Polyn suomithreadin perusteella jo aika päiviä sitten tiedettykin.

Todetkaa faktat täältä.
                          "Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
                          "Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien

Comment

• Originally posted by Tassadar5000
                            Funny Translation Time:
                            Ha, if no one else wants to let you have your fun, I have nothing better to do at the time...

Ei,
                            No,

Se ainakaan jeje huu jess v*tun homo!!!! Uusi eika ilves yhteen viimeksimainitun jalkeen koko orgh me pispalasi kaannan nokani mulla vaikea JAP JALAT!!!! Uriah aaah mitaan hakkapeliitta
                            It at least jeje huu yess, f*cking gay!!!! New, and not lynx together after the latter the whole orgh, we into your Pispala turn our nose I have difficulties JAP FEET!!!! Uriah aaah anything hakkapeliitta

RASBELIN MUSIIKKIA MAKUNSA HALUSAISIN VERSIOTA Pixiessia bandi mutta olisi ihan hyva jos olen paholiiani. Kerailyarvo menisi Taytyy edustan raivaustraktoerita asiaan ruoska. EIKA TASSA VIELA KAIKII?! Lavian oli nakemisen abiristeily tarkastakaa tikkaiden kadotin baarissa torkuin palla karojen goaalin siis kauniin muistan Rasbelin!
                            RASBELIN MUSIC HIS TASTE I'D LIKE SOME VERSION Some Pixies the band, but it would be quite good if I'm sorry. The collecting value would go I have to I represent caterpillars to the point scourge. AND THIS ISN'T IT ALL YET?! The ship was seeing abi-cruise check out the ladders' I lost in the bar I slept [palla karojen] the goal, which is beautiful I remember Rasbelin!

Hakametsassa!!!
                            In the Hakawoods!!!

Ha, you see how bored I am?
                            You make my life and times
                            A book of bluesy Saturdays

Comment

• Kaikki kovat tyypit lukevat tämän artikkelin nyt ja heti.
                              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tass is getting little bit better.. I wonder if he's trying to learn, so he can spy on us?
                                In da butt.
                                "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                                THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                                "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Working...
                                X