The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Eepa
En mie voi tietää mistä teidän pitäisi tietää miun olevan nainen, mutta ainakin se lukee tuolla tiedoissa (joita tosin kukaan ei koskaan lue, mutta siis sehän ei luonnollisesti kuulu asiaan).
kyllä mie sen huomasin, mie vaan halusin että sie sanot sen mulle.
pieni, kiltti ja viaton. ja vielä metalli musiikista tykkäät.
möyhästyneet onnittelut rasselille.
aaglo: ookko sie varma että se Civ3PTW julukastaan tänä thorstaina?
no kamoon jeje, PTW tulee olemaan ihan hyvä peli?
ja edelleen mikä siinä RoN:issa niin kiinnostaa?
eikö kukaan muu ole kiinnostunu siitä SMAC Suomi Sukkestiosta?
ehkä täälä pitäs suorittaa semmonen erottelu ketkä on oikeita apottajia ja ketkä linkin tuomia [insert your favorite haukkumanimi tähän] .....
kuinkahan se Tuomerehu taas pulttaa ku se näkee kaikki nuo kirijotus virheet minun viestissä?
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Siis voi jumalauta. http://www.pcextreme.net/Futuremark/...rk03-DX9lq.wmv Tolta näyttää 3dmark'03 viimeinen testi...Pitäis ilmeisesti pyöriä suht ok reaaliajassa jos on radeon9700. Itse pitää tyytyä katsomaan tätä videota kun on vaan paska gf4ti.
Hahaa!
Potkijaiset tänään. Partiparti. Päädyin jostakin syystä monimutkaisella tavalla naisseurueen mukaan katsomaan strippareita Night Fox Clubiin.
Tosi kittaaminen alkaa tosin vasta huomenna. ja jatkuu. Ja jatkuu. Ja jatkuu. Gwaah!
Fuck me, I'm ABI!
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Meillä oli kuulemma abit ja opettajat ryypänneet eilen illalla yhdessä paikallisissa baareissa. *naur* Ali ja Sakke (opeja) olivat olleet varsin huvittava ilmestys kännissä. *g*
Kohta penkkareihin, pikkusia kiusiin. Buahahaa. Saavat ansionsa mukaan ne pikku paska kasat!
-Siunausta.
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Muistan silloin, kun olimme itse vanhoja, niin abit riehuivat hiukan liikaa. Yhdeltä lukion ekaluokkalaiselta katkesi reisi, ja siten ne penkkarit (ja samoin koulu - Wohoo!) päättyivät klo 9:00 aamulla.
Seuraavana vuonna meidän penkkarit olivatkin sitten aika laimeat - pakotetusti siis. Pukeuduttiin kaikki neekereiksi (Pekka: englanniksi ****** ).
Penkkareihin siitä hus!
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Comment