The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Se ainakaan jeje huu jess v*tun homo!!!! Uusi eika ilves yhteen viimeksimainitun jalkeen koko orgh me pispalasi kaannan nokani mulla vaikea JAP JALAT!!!! Uriah aaah mitaan hakkapeliitta
RASBELIN MUSIIKKIA MAKUNSA HALUSAISIN VERSIOTA Pixiessia bandi mutta olisi ihan hyva jos olen paholiiani. Kerailyarvo menisi Taytyy edustan raivaustraktoerita asiaan ruoska. EIKA TASSA VIELA KAIKII?! Lavian oli nakemisen abiristeily tarkastakaa tikkaiden kadotin baarissa torkuin palla karojen goaalin siis kauniin muistan Rasbelin!
miksi suosittelisit Gentoo'ta minun kannettavalle? Siis oletus on että suosittelet. Tosin voi olla että isken siihen jonkin muun, mutta ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla hyvän argumentoinnin.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
En muista Shimomuralta kuin Kingdom Heartsin, se ei ollut ihan minun musiikkiani. Olikos joku Silent Hill 2:n musiikki tai joku semmoinen Shimomuran työtä?
Animemusiikista sitten löytyy Shiro Sagisu (Evangelion) ja Yuki Kajiura (Noir) [monta monta a]
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Jaa Shimomuralta löytyy ainakin Parasite Eve (Hyvä), Front Mission (oikein hyvä), jaaa... Muutakin löytyy, mutta pitää tarkistaa kotona koneelta. Ihan kuin häneltä olisi jotain jo Nintendo-ajoilta... Hmmm... Pitää kysyä veljeltä, hän on guru.
Ja Super Mario RPG! :P Live a Live, Tobal No. 1 ja Legend of Mana (hyvä)
Hm, Legend of Manan musiikkia joskus olen kuullut, mutta en muuten. Ei ihme sitten etten arvosta, kun en ole kuullut tuotannostakaan kuin murto-osan. Kingdom Heartsinkin musiikki koostuu lähinnä Disney-teemojen muunnoksista, plaah.
Mutta Mitsudan diskografia oli mielenkiintoinen, pitää etsiä lisää hänen musiikkiaan.
Mitenkäs sitten Uematsun musiikin kanssa? Final Fantasy 7 on ihan omaa luokkaansa (Aerith's Theme, One-Winged Angel), FF 4 myös, FF 8:ssa oli paljon hyvää tavaraa, FF 9:kin oli kuunneltava. Nyt nämä uudemmat soundtrackit ovat kyllä menneet ihan päin seiniä, tosin niillä ei Uematsu olekaan ollut pääsäveltäjä (FF 10, FF 11).
Niin, ja harjoitellaanpa vähän historiankurssia varten:
Ollako vai ei olla, siinä pulma
Jalompaa onko hengen kärsiä
Kaikki inhan onnen iskut sekä nuolet
Vai käydä miekkaan tuskan merta vastaan
Lopettain kaikki - kuolla - nukkua - ei muuta
Ja uskoa, että siihen loppuu
Sielun tuskat, päättyy kurja
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment