This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sotilasjoukkue seisoo kaivetun kuopan reunalla. Luutnantti komentaa:
    - Ivanov! Kädet levälleen, vie! Kaksi askelta eteenpäin, mars! Petrov! Kädet ylös, vie! Eteenpäin, mars! Sidorov! ...
    Vääpeli juoksee paikalle.
    - Herra luutnantti, majuri odottaa teitä komppaniassa ja te vain täällä Tetristä pelaatte!
    * putoaa *
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Pekka
      Eikös Pavlov tehny niitä testejä elukoille liittyen ehdollistumiseen tms? Tai sitten meni lukio hukkaan.
      Näin se oli juu..
      Aivan.

Hitto ei tää tän päivän Bond oikee iske muhun.. tää tomorrow never dies. Blah. Uudessa Bondissa on ainoo arvo se, jos Berry näyttäis taas tisunsa niinku Swordfishissä.
      Olisit katsonut subtv:n leffaa. Se oli kylläkin enemmän komediaa. Meillä ainakin oli hauskaa
      You make my life and times
      A book of bluesy Saturdays

Comment

• Herätessä näin melko normaaliin aikaan, ilta alkaa jo pimentyä.
        Perkele tätä Suomen sijaintia tällä pallolla, eikö sille voisi tehdä jotain?
        "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Hassua.
          Minäkin heräsin 15:12. Jyväskylässä aurinko laski 15:13. Täällä ehkä vajaat kymmenen minuuttia myöhemmin.

Tosin kesällä kaiken saa takaisin

Aika outo olo kyllä sinänsä, että kesällä saattoi aivan spontaanisti lähteä yhdentoista aikoihin pyöräilemään kaverille, viettää aikaa koko yön jne... ja joku klo 18-23 tuntui ihan samalta kuin keskellä päivää.
          Talvella taasen kaikki toiminta kuolee siinä neljän aikoihin eikä kukaan jaksa oikein tehdä mitään. Nytkin kun katson kämpän ikkunasta niin näyttää just siltä että jokainen ihminen on kotona nukkumassa.

Comment

• Phylactére Cola.
            Aivan skitsoa

Tosin minulla on paljon skitsompaa.

En ole vielä lukenut siihen matikan rästikokeeseen, joka siis on tiistaina.

Tai luin luvun 1.1, ja tajusin kai jotain siitä. Wittu. Kun kokoajan on sellanen olo että nyt pitää pitää pitää laskea laskuja mutta kun ei vain pysty. Kirjakin on kädessä muttakun ei. Kun pelaa Civ2:ta ja ADOMia ja kattoo telkkaria ja... damnit.

Aåäö.

Comment

• Originally posted by Ade

Hmh. Matematiikan rästikoe maanantaina tai tiistaina. Lukujonot ja sarjat

Vitonenkin on jo moraalinen voitto minulle.
              Hmm....mitäs mä tosta kurssista sain....ainii, kympin!
              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Kristalli
                Hmm....mitäs mä tosta kurssista sain....ainii, kympin!

Hei, kiitos vain. Tuopa motivoi minua vielä lisää

Comment

• "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Helvetti.
                    Humanismi kutsuu. Nyt.

Comment

• Ainiinjoo.

Tästä hetkestä lähtien tunnetaan Ade tällä(kin) forumilla nimellä Anodyne.

Comment

• Hei, minullakin on lukujonot- ja sarjat-koe huomenna. Voisin lukea tai apottaa.
                        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Ihmiset jotka vaihtavat nimimerkkejään ovat itsekkäitä paskoja. Ei mitään henk. koht, mutta niin se vaan on.

Et sentään vaihtanut ihan erilaiseksi, niinkuin LightEning (joka ei tod ole mikään Ari Rahikkala) luulee tehneensä.
                          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• En, en. Adea olin viime aikoina käyttänyt vain Apolla. Ja se oli muutenkin niin yleinen nimi. Ja feminiininen kaiku. Minäkin "yhtenäistän" nimipolitiikkaani á la Rahikkala.

Comment

• Ja Anodynelläkö ei sitten ole feminiininen kaiku vai?

Comment

• Originally posted by Stefu
                                Ja Anodynelläkö ei sitten ole feminiininen kaiku vai?
                                Vitun Stefu

Comment

Working...
                                X