• Show
Clear All

• aaglo: se menee:

"Jumala on kuollut" - Nietche
    "Nietche on kuollut" - Jumala

Että sillein

Comment

• Tiedän....
      I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Ja Nietzschen lainaus on tökerösti erotettu asiayhteydestä.
        "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Perkele kun radiotakaan ei voi enää kuunnella Gimmelin pelossa. Milloin tästä vitsauksesta päästään?
          "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• No hyvä kun en tiedä mikä Gimmel on, koska en ole koskaan kuullut sitä.
            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Onnekas äpärä.

Comment

• Lätäkkö 1, naisautoilija 0 on kyllä hupaisa.

Comment

• Heh.

Hmh. Matematiikan rästikoe maanantaina tai tiistaina. Lukujonot ja sarjat

Vitonenkin on jo moraalinen voitto minulle.
                  You make my life and times
                  A book of bluesy Saturdays

Comment

• Meikäläinenkin sai vasta vähän aikaa sitten selville mikä gimmel on, en nimittäin kattonut ollenkaan popstarssia (itseasiassa katoin noin 10 minuuttia yhdestä jaksosta, mutta myötähäpeän tunne kävi liian kovaksi). No enpä vissiin jäänyt kovin paljosta paitsi.

Comment

• Minä olen Gimmelistä kuullut kahdesti, ensimmäisen kerran 15.11 jolloin lyseolla pidettiin teinipäivä (ei, en ottanut osaa) ja myöhemmin... öh... joskus jossain.

Mutta, mutta. Sain eilen ladattua jakson 18, joten sarja on taas täysi. Viikonlopusta tulee siis Eva-sessio, isovelikin lähtee Rantsilaan. Sitten kunhan saan ensi viikolla tai luultavasti joskus myöhemmin kaikki jaksot pois tieltä kovalevyltä siirtynen hankkimaan lisää animea.
                      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Tänään keksin vihdoinkin hyvän syyn miksi on hyvä jos Kassi on poissa täältä jouluun asti.
                        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Ras:
                          Kerro nyt sitt meillekkin

Comment

• Vai oliko tuo lupaus? ("Noniin, keksitäänpä nyt tänään hyvä syy... etc")
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Btw. Tiedättekös mistä löytäisin "Women for Dummies" kirjasen tai vast.??

Comment

• Kyllä. On hyvä syy jonka keksin tuossa aamulla ennen kuin kirjoitin tuon viestin.

Kassi näet uhmaili että jouluun mennessä hän olisi Emperor, mutta jos hänen poissaolonsa pitkittyy, niin hän joutuu syömään sanansa.
                                Btw. Tiedättekös mistä löytäisin "Women for Dummies" kirjasen tai vast.??
                                Myönnä että itse asiassa etsit Sex for Dummies-kirjaa.

Comment

Working...
                                X