Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dp.

Comment

• Oli vika kerta ku tänne kerron tommosen jutun, tulee tuomitsevia katseita ja säälivää ilmettä. Ei helvetti. Mä olen ainakin ihan tyytyväinen, loepttakaah!
      Ei, älä viitsi, olemme pahoillamme, älä mene pois... *ojentaa virtuaalisen supperkeksin (R)*

...ja nyt, ylös, ulos ja lenkille. Ei heikoimmalle, tosin.

Comment

• *nami*, enhän minä pois ole menossa.
        Ja jalka pitää saada oven väliin,niih. Enhämmä työhaastattelussakaan ala vähättelemään .
        Sekin oli myynti tilanne, piti myydä itseään. Eihän ne fiskarsin saksetkaa ihan ruostumattomat ollu..
        In da butt.
        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
        THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
        "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Originally posted by Pekka
          Kassi, Noh noh! Äläpäs nyt ala tuolle linjalle. Omilla avuillahan minä sen ulos sain .
          Blah1

Eikä minua kuulu nyt sääliä, vaan heittää vinkkejä mikä ois hyvä yllätys!
          Hmmm. Osaatko soittaa jotain instrumenttia? Osaatko kokata, järkkäisit vaikka kynttiläillallisen kotona, tosin jos huushollisi on yleensä ns. räjähdyksen jäljiltä niin...? Tietysti voisit kokata hänenkin luonaan. Ilmestyt ovelle kynttilät, viinipullo ja kauppakassi kainalossa ja laitat pastan kiehumaan.

Vie kukkia ja pistä leikiksi koko 'yllätys'?

Mutta siis jotain erikoisskilliäsi jos pystyisit hyödyntämään (enkä tarkoita mitään kainalopieruja tai käytettyjen vanupuikkojen kokoelmaasi)...

Ja sitäpaitsi parempi nainen valheella kun käsi rehellisyydellä.. eikös juu?
          Enpä tiedä, ei löydy valheella hankittua naista ja käden kanssa en ole ollut missään tekemisissä.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Juu, kai se tuolle safkapuolelle taitaa mennä. Jos laittais jotain kunnollista.. Tosin. Vois mennä sinne ja väittää et kokkaa siellä ja tuo kaiken tarpeellisen.. sitte heittää näkkipaketin olohuoneen pöydälle, pistää saarioisten pitsan mikrooon ja sitte paskalle. Jos se vieläkin on mukavasti eikä yhtään ole ahdistunut, niin sitte se tykkää musta ihan oikeasti !
            In da butt.
            "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

• *menee sohvalle lepäämään, pidellen päätään ja mutisten jotain 'toivottomasta tapauksesta'*
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• *lauleskelee Jaden Smooth Operatoria*
                In da butt.

Comment

• Ja sitten vois väittää että tuo jonku hyvän leffan vuokraamosta.. vuokraa platoonin ja full metal jacketin, herrasmiehenä antaa valita kumpaa katsotaan, ja kesken leffan kääntää telkkarin puolelle koska urheiluruutu tulee .

Äh.. kyllä miehenä oleminen on sitten niin monimutkaista.
                  In da butt.

Comment

• Saunat ovat kyllä hauskoja, mutta tuskin ne ADOMiin kovin hyvin sopisivat... Nethackiin ne voisi tietenkin halutessaan lisätä (ja siihen ne myös sopisivat, esim. johonkin osaan valkyrian questia)

Ja Kassi: Ihmiset ovat tiedon alkulähde. Ihmiset laittavat tietonsa webbiin, mistä Google poimii ne. Sitten Googlelta voi kysyä kaikesta.
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Hmmm. Osaatko soittaa jotain instrumenttia? Osaatko kokata, järkkäisit vaikka kynttiläillallisen kotona, tosin jos huushollisi on yleensä ns. räjähdyksen jäljiltä niin...? Tietysti voisit kokata hänenkin luonaan. Ilmestyt ovelle kynttilät, viinipullo ja kauppakassi kainalossa ja laitat pastan kiehumaan.

Vie kukkia ja pistä leikiksi koko 'yllätys'?
                      Kliseeh?

Enpä tiedä, ei löydy valheella hankittua naista ja käden kanssa en ole ollut missään tekemisissä.
                      Signature material.

Saunat ovat kyllä hauskoja, mutta tuskin ne ADOMiin kovin hyvin sopisivat... Nethackiin ne voisi tietenkin halutessaan lisätä (ja siihen ne myös sopisivat, esim. johonkin osaan valkyrian questia)
                      Mitää ihmettä sää nyt johdattelet?

Pekka -- > En olisi koskaan aikaisemmin uskonut sanovani tätä, mutta vitsisi
                      alkavat kuulostamaan hauskalta. Olenko siis lopullisesti teiniX -ajan pohjalla...?
                      Last edited by RGBVideo; October 28, 2002, 12:50.

Comment

• Laite (Muuta nyt se nimesi takaisin kele, eihän tuota hevonenkaan katso), Nethackiin pitäisi saada kunnon suomalaisluokka! "Shaman" kenties, ja sillä on tiätty kantele! Jumalia olis Tapio (Lawful), Ukko(Neutral) ja Tuoni(Chaotic).
                        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• teinix-ajan pohjalla? Mitäs toi nyt tarkottaa?
                          Mä en ole ollut teini moneen vuoteen enää sanan oikeassa käsityksessä..

Tosin, kun vuosia tulee siihen vähän lisää niin sitä huomaa että mikään ei muutu. Mitä naisiin tulee, vaikenee koko homma. Niillä alkaa olla jo kriteereitä!
                          Samalla tavalla päässä humisee ku yrittää keksiä jotain fiksua sanottavaa, ja todellisuudessa möläyttelee jotain ihme sammakkoja. Ihan samoja juttuja...
                          .. tai sitten mä oon jämähtäny sille tasolle enkä koskaan kasvanut aikuiseks.. vastuuta mä en ainakaan ota .

Nyt tietysti sanot olevas 30vee. Mutta sellasta se on.
                          Itseasiassa asiat on menny huonompaan suuntaan. 16veenä olin vielä supliikkimiehiä. Ei ongelmia. Nykyään.. huoh .. olen likainen perverssi .

Baariskenaariot nyt on baariskenaarioita, mutta ei oo helppoo kun ollaan 'siviilissä' ja yrität sieltä sitten kalastella mahdollista parempaa puoliskoa!
                          In da butt.

Comment

• Ja toisekseen mun viritykset ja yritykset on sen verran omaperäisiä yleensä, että siinä vaiheessa pitää jo olla sit huumorintajua että selviää elämästä .

Miksei asiat voi olla niinku yläasteella millon 'alaksä olee' oli ihan tarpeeks sanottu.
                            In da butt.

Comment

• Mä en ole ollut teini moneen vuoteen enää sanan oikeassa käsityksessä..
                              Tarkoitin, että suurin osa jutuistasi on sellaisen tasoista, että... ehh...

Siis kun ei noista sun jutuista ota selvää, oletko oikeasti tuollainen... Uhhh... tyyppi,
                              vai onko tuo pelkkää läppää... Äh. Antaa olla, nyt olen hiljaa ennen kuin nolaan jonkun muunkin
                              kuin itseni...
                              Last edited by RGBVideo; October 28, 2002, 13:02.

Comment

• Ota selvää? Mikä kohta jäi epäselväksi? Missä vaiheessa musta tuli läski kusipää?
                                Etkai sä nyt ota elämää liian vakavasti hei?
                                In da butt.

Comment

Working...
                                X