Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hihii löysin tännekin, ette te musta eroon pääse!

Hei auttakaas mua. Mulla on ongelma! Mä pyysin yhtä tytsyä ulos.. jota en oikeen tunne eikä se mua..
    Noh.. mä pyysin sitä ulos vähän omaperäsemmin 'lähetkö lentämään mun kanssa? Mä saan lentää pikkukoneita' ja se oli ihan fiiliksissä ja ollaan kerran soiteltu sen jälkeen. Siis mähän EN osaa lentää. Mitä mä teen?
    In da butt.
    "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
    THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
    "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Niin ja olin ihan selvinpäin enkä tajua miks sanoin noin. En niinku suunnitellu hommaa sen kummemmin. En oo usein kysyny tyttöjä ulos ja pelkäsin niin kovasti kielteistä vastausta.....
      In da butt.
      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

Enpä tiedä. Lyöt itseäsi päähän kenties ja kuset sitten sukkaan? Dumkopf.

Noh. Keksi joku tarina siitä että ette voikaan lähteä lentämään ja ehdota jotain kahvilareissua tjsp.; setvit sen lentosotkun sitten myöhemmin jos juttu alkaa toimia. Toisaalta valehteleminen on yleisesti katsoen tällaisessa tilanteessa loppupeleissä todella huono idea... mitä jos vain sanoisit että et sinä osaakaan lentää? Ehkä hän arvostaa rehellisiä miehiä, voi tykätä siitä että yritit tehdä vaikutuksen. Sinähän kuitenkin olet hankkimassa lupakirjaa, ne?
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Hei auttakaas mua. Mulla on ongelma! Mä pyysin yhtä tytsyä ulos.. jota en oikeen tunne eikä se mua..
          Noh.. mä pyysin sitä ulos vähän omaperäsemmin 'lähetkö lentämään mun kanssa? Mä saan lentää pikkukoneita' ja se oli ihan fiiliksissä ja ollaan kerran soiteltu sen jälkeen. Siis mähän EN osaa lentää. Mitä mä teen
          Otat linkkarin ja avaat ranteesi?

Pffth, ole mies, myönnä virheesi, ole avoin toisille. Se saattaa olla paskamaisin ja tyhmin
          tie ulos tästä tilanteesta, mutta ainakin itsekunnioituksesi säilyy.

Comment

Kassi, totta.. voisin tietysti pitkittää lähtöä 'jos tehtäis jotain muuta mielummin, en saa konetta vuokraa nyt kun on ruuhkaista' ja ootan kunnes saan luvat kuntoon
            eli valheiden kierre sen kun lisääntyy.. Asiaa!

Naah, musta tuntuu että mä vaa improvisoin. Mä en oo ikinä ollu niitä jotka suunnittelee ihmissuhteita ja vatvoo niillä. Just wing it. Tosin siitä johtuen ehkä joudunkin itse usein harrastamaan hikijumppaa yksin hehe.. nojoo. Mut mä improvisoin. Katotaan mitä sylki suuhun tuo.
            In da butt.

Comment

Naah, musta tuntuu että mä vaa improvisoin. Mä en oo ikinä ollu niitä jotka suunnittelee ihmissuhteita ja vatvoo niillä. Just wing it. Tosin siitä johtuen ehkä joudunkin itse usein harrastamaan hikijumppaa yksin hehe.. nojoo. Mut mä improvisoin. Katotaan mitä sylki suuhun tuo
              IMO, huono idea. Tai siis olisi, jos improvisointitaitosi olisivat minun tasoani.
              Pffth, suosittelen ettet valehtele, vaikka lopputulos olisikin täysi paska,
              niin ainakaan et saa turhaa stressiä... Elämä ei tunnu hajoavan käsiin.

Comment

Naah, enmä ota hirveetä stressiä tosta. Sitäpaitsi on hauska improvisoida, varsinkin kun tilanne voi menä ihan miten vaan.. ei me niinku tunneta toisiamme joten se nyt on aika sama jos möläytän jotain tyhmää.
                In da butt.

Comment

Valehtelu on kyllä aika helppo tapa ns. ottaa paskaa niskaan... hyvähän se tietty on minun sanoa kun en ole samassa tilanteessa.
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

NO älä nyt ala tuomitsee tollain, tulee ihan huono omatunto .
                    In da butt.

Comment

Ollaan mekin. Kolmisen tuntia ja jo päälle 50 viestiä.

Nuq

Comment

Mulla on sitä paitsi ihan loistava taktiikka.. esittelen vaan petoni, niin eiköhän se lentojuttu unohdu.. hihihi
                        In da butt.

Comment

Mulla on sitä paitsi ihan loistava taktiikka.. esittelen vaan petoni, niin eiköhän se lentojuttu unohdu.. hihihi
                          Säää ooot vääsyynyyt...

Aih, pakko mennä nukkumaan huomenna enkun kokeet... Hitto...

Comment

Enkun kokeet? Feh, et kai tosissasi ole että rutinoituneena apottajana sinun pitäisi olla edes puoliksi tajuissasi yhdeksännen luokan englanninkokeissa?

Comment

Tätä spämin määrää.
                              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Tätä on kyllä aivan helvetisti. Oikein talkoot käynnissä.

Comment

Working...
                                X