Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nyt vuorossa "Viesti jota osasin odottaa".

Marraskuu
    eilen torin laitaan kasvoi
    mandoliinipuu

Marraskuu
    nyt on sen kuoreen kirjoitettu
    beibi i love you
    mä kapakassa juopottelin
    sylissäni dinosauriin luu

Marraskuu
    tänään huoneeni mä sotkin
    kun sua taas niin ikävöin
    nyt kaipuun kaatopaikkaa täällä
    kuivakurkku rotta isännöi

Ohi syyskuun
    läpi repaleisen lokakuun
    kaipuun kaljakori kilisee
    yli taivaan
    päivät niinkuin varisparvi
    raahautuu
    mua vaivaa
    ikävistä ikävin
    milloin beibi palaat takaisin
    etkö tiedä
    voi yksinäisen miehen viedä
    marraskuu

Marraskuu
    taas TV syliin paiskoo
    palavia halkojaan
    käy ihmiskunta sormi suussa
    kansakouluaan
    vaan eihän täällä liekit uhkaa
    täällä pikkuhiljaa pohjaan poltetaan

Marraskuu
    kaiken tämän keskellä sua
    hiljaa ikävöin
    mä topin kanssa kellarilla
    ristinollaa pelaan päivin öin

Kuuntelin tätä muuten takaperinkin. Kappale uuksarraM kuulosti ihan latinaksi lauletulta progerockilta.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ostin just eilen Nokia 6510:n. Sillä voi ircata

Comment

• Hrr, idea kännykällä irkkaavasta massanuoresta (9 % ) saa ihoni kananlihalle.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Olen 4% massanuorix? Miten tässä nyt näin pääsi käymään, minähän olen juonut äiteeltä
          pöllittyä viinaakin..? Öh ja äh. Missasinko puolet kysymyksistä?

Comment

• Mitä wittua? Olen Rehua massanuorempi vaikka en ole edes juonut?
            Noh, amistasoni (0 %) kompensoi senkin edestä.

Friikkiysasteeni on 35 prosenttia, ja olen 68-prosenttinen psykopaatti.

Comment

• Kuolet 11. 5. 2058

76% Todennäköisyydellä kuolet johonkin sairauteen
              0% Todennäköisyydellä kuolet päihteisiin
              9% Todennäköisyydellä kuolet tapaturmaisesti tai "tapaturmaisesti"
              3% Todennäköisyydellä teet itsemurhan.
              13% Todennäköisyydellä kuolet jostain muusta syystä.

Aika pitkää elinikää lupaa, 73 vuotta. Itse olen yllättynyt kyllä jos elän yli viisikymppiseksi.

Comment

• Viidennen enkelin tuhon jälkeen:

Like father, like son.
                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Se kohta oli omalla tavallaan kaunis, omalla tavallaan hyvin häiriintynyt. Hyvin häiriintynyt.

Comment

• Olet 17% massateini

Comment

• mää oon 13 rosenttisesti massateini..
                      In da butt.
                      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Originally posted by tinyp3nis
                        Olet 17% massateini
                        Siis voi elämä emmä voi mitenkään olla eniten massateini? !!

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                          Se kohta oli omalla tavallaan kaunis, omalla tavallaan hyvin häiriintynyt. Hyvin häiriintynyt.
                          Tiedätkö että minä kirjauduin sisään asioikseni kysyäkseni mitä tuolla tarkoitit mutta sillä aikaa kun odotin tämän sivun latautumista hoksasin sen jo...

... no, jatketaan seitsemännen osan katsomista. Äiti kävi tässä äsken korjauttamassa tietokoneensa ja lähti sitten jonnekin, jäi kokemus pahasti kesken. Niin ja koululla ei onnistunut edes CD:n polttaminen, ainoa käyttökuntoisessa koneessa oleva käyttökuntoinen asema oli koko iltapäivän, ellei koko päivän, jonkun tyypin käytössä.

(niin, ja muistaakseni olen 9% massateini. Jos oikein muistan, henkinen ikäni oli tässä joku threadi sitten linkitetyn testin mukaan 46...)
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• (niin, ja muistaakseni olen 9% massateini. Jos oikein muistan, henkinen ikäni oli tässä joku threadi sitten linkitetyn testin mukaan 46...)
                            Hmm, onko vika (siis ei kirj.) sinussa vaiko onko kysely samaa tasoa kuin Muron ÄO-testi?

Comment

• Originally posted by Tuomerehu

Hmm, onko vika (siis ei kirj.) sinussa vaiko onko kysely samaa tasoa kuin Muron ÄO-testi?
                              Hyvin hankalahan sellaista on tehdä tuollaisesta aiheesta, mutta linkki testiin varmaan selventäisi asiaa. Yllättävän fiksuja ovat esim. sparkin testit, vaikka ihan läpällä mukamas tehty

Comment

• Arvioi itse -

Minulle antaa mielentilan mukaan iäksi 16 - 36 vuotta, joten tiedä sitten...

Comment

Working...
                                X