The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!
Kristalli: Turussa siis on Forex? Mutta ei kauaa, koska piru tulee ja vie? Niinkö? NIINKÖ?
Jeje2: aaglo ei ole kaskas.
Miten niin mulla on toivoa? Ikinä ei oo ollu. Tämmönen pöljänkankaan tupajumin viiksikarvan omaavan henkisen etevyyden omaava MÖYKKY...
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
NO enpäs olekkaan enää möykky. Nyt ollaankin niin ukkosenjumalanpoikaa niin ukkosenjumalanpoikaa että... Vaikkei tämä olekkaan suomitaruston Rutja vaan Norjalainen vastine sille, Thor (vai kirjoitetaanko se oikeasti Tor).. no miten vaan. Onhan torstai omistettu juuri tälle herralle... eivät pääse muut suomipostaajat enää urputtamaan tyhmyydestä ja oranssista naamasta
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Krisu: ketä teitä on sielä turissa muitaku sie ja Demon?
Tuoris ja LightE: laittakaa jokku avataarit, teiät sekottaa niin heleposti ku molemmat ovat YK:sta kotosin. (niin ku ei postien tasosta erota .......)
voisko joku kertua vähnä tarkemmin mit eilisessä SG:ssä tapahtu, piti olla kattomassa Black League:ta (joka oli loppuen lopuksi paska) niin ei kerinny näkeen. joku oikeuden käynti?
niin ja tuoris siitä H4:sta: en oo niin palijoa pelannu, tuntuu vielä niin sekavalta ettei tiiä, ne "parannukset" mitä oon huomannu niin on oikeesti huononnuksia. H3 saa reilusti yli 90 pojoa, H4 EI!.
Ei saatana. Tajusinpas juuri jotain, nimittäin:
Taas tuli laitettua kuusi uutta postia pelkästään editin errorien vattumaisuuden takia. Nyt hävettää.
Ei vieläkään zpädämmi-mämmi -kaveripostareita?
Minä menen nyt lenkille itkemään. Kun tulen takaisin, haluan nähdä 400 uutta poustia ja uuden Finnothreadin.
Comment